Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר ל ג'אנטים שמגיעים מהחברה אין שום ספק שהם מקוריים כי אף חברה גדולה לא תסתכן בתביעות עם לקוחות,דבר רשון שזה יפגע זה יהיה בשם של החברה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • אחראי פורום
פורסם
מה ההבדל בק"ג (או גרמים) בין החישוק המקורי לחישוק זה?
את זה אני לא יודע בדיוק , מה שכן , ההבדל - לפחות בחישוקים לקהל הרחב - הוא לא גדול.

קראתי איפשהו על הבדל של קילו לכל חישוק. זה לא רע אבל לא כמו שמצפים.

 

זה די הגיוני אם חושבים על זה - אמנם החומר יותר קל , אבל אם תשים לב , ג'נט סגסוגת

הוא יותר "גושני" (מהמילה גוש) מאשר מתכתי. ז"א - יותר חומר בסג' מאשר במתכתי.

מתכת תהווה מבנה חזק גם אם היא דקה (עם כל מיני חיזוקים אבל זה כבר הסבר עמוק...) לעומת סגסוגת.

 

בקשר לשאלה השנייה , יש הבדל אבל אני לא מבין את הנושא לגמרי.

פחות משקל מוקפץ נדמה לי...הרבה פיזיקה בקיצור.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חישוק הוא גוף בעל נפח ומסה לא מבוטלת.

ככל שהמשקל הבלתי מוקפץ קטן, כך התנהגות הרכב משתפרת.(וחקל גדול הולך לזכות החישוק)

קיצר, חכו למוטי. :)

פורסם

אם הכוונה שלך ל כיתוב ה OZ שמוטבע על הג'אנט עצמו אז גם את הכיתוב הנ"ל לא בעיה לזייף,פשוט מוסיפים בתוך התבנית של הג'אנט כיתוב OZ ויוצקים. כך שכל מי שרוצה לקנות OZ אמיתי פשוט לשים לב באיזו אריזה מגיעה הג'אנט(על האריזה יש כיתוב OZ בגדול ובתוך האריזה הג'אנט עטוף בניילון שיש עליו כתוביות של OZ )וגם על האריזה אמורה להיות מדבקה מהיכן הגיעה הג'אנט לארץ http://www.ozracing.com/oz2005/eng/home.php?prgname=company&item=2&lang=eng אם על המדבקה אכן רשומה אחת מהארצות אז הג'אנט אמיתי,רעיון אחר אין לי איך לבדוק אם הוא אמיתי או שלא,כך לפחות אני עשיתי כשקניתי את הג'אנטים של OZ בפעם השנייה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
חישוק הוא מסה מסתובבת (מעניין אם מושג כזה קיים...), לכן הבדל של קילוגרם הוא יחסית גדול מבחינת השפעתו על התנהגות הרכב...(כמובן לטובה!)

צודק או לא?

ממש לא מסה מסתובבת.

כשמדברים על משקלים של ג'נטים, צמיגים, קאליפרים, דיסקים וכו',

מדברים על מושג שנקרא משקל מוקפץ, ומשקל בלתי מוקפץ.

ההבדל ביניהם הוא, מרכב הרכב הוא המשקל המוקפץ (מוקפץ= יושב על קפיץ לצורך העניין)

והג'נט, הקאליפר הדיסק והצמיג וזה, הם כולם משקל בלתי מוקפץ.

Race Smart

פורסם
אם הכוונה שלך ל כיתוב ה OZ שמוטבע על הג'אנט עצמו אז גם את הכיתוב הנ"ל לא בעיה לזייף,פשוט מוסיפים בתוך התבנית של הג'אנט כיתוב OZ ויוצקים. כך שכל מי שרוצה לקנות OZ אמיתי פשוט לשים לב באיזו אריזה מגיעה הג'אנט(על האריזה יש כיתוב OZ בגדול ובתוך האריזה הג'אנט עטוף בניילון שיש עליו כתוביות של OZ )וגם על האריזה אמורה להיות מדבקה מהיכן הגיעה הג'אנט לארץ http://www.ozracing.com/oz2005/eng/home.php?prgname=company&item=2&lang=eng אם על המדבקה אכן רשומה אחת מהארצות אז הג'אנט אמיתי,רעיון אחר אין לי איך לבדוק אם הוא אמיתי או שלא,כך לפחות אני עשיתי כשקניתי את הג'אנטים של OZ בפעם השנייה.
זה לא בעיה לזייף הטבעה, אבל כשאתה מייצר ג'אנט עם השם של OZ אתה אתה משתמש בשם מסחרי, לאומת זאת כאשר אתה מייצר ג'אנט שדומה לOZ אבל את השם שמים במקום אחר, לדוגמא החנות או איזשהו יבואן אז יותר קשה לתפוס אותך ולהוכיח...

 

לדוגמא מסתובבים חיכוים של ההגה של מומו מדגם המילניום, כולם ללא השם של מומו אבל אתה יכול להוסיף צופר עם השם של מומו וככה אנשים חושבים שזה מומו מקורי.

TOP RPM אגב מוכרים את חיכוי של ההגה של מומו וטוענים שזה מקורי עם כל מני סיפורים שזה עור וכל חברה מייצרת בסין ופקה פקה... מומו מקורי זה עור אמיתי ומיוצר באיטליה.

ראיתי אצלהם גם מוצרים של GREDDY שהאיכות שלהם שווה למוצר סיני...

 

עריכה

טוב שהעלת את הנושא הזה, כי בג'אנטים עוד לא ידעתי שמסתובבים חיכויים...

Scooby WRX

×
×
  • תוכן חדש...