Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או לנסוע מאילון צפון ולרדת במחלף רוקח לכיוון ימינה עד גני התערוכה ובצומת הראשונה אחרי גני התערוכה ימינה וברמזור הגדול שוב ימינה ואוז שוב ימינה ואתם במפגש

אם האוטו היה ברשותי הייתי מגיע

:|

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסטר עזרא היקר, אתה קצת קצת קצת לא הכי קשור לעולם הזה

אנחנו נפגשים בסופרלנד בכלל

חוצמזה, תיקח את הפאסאט של אבא, אז מה אם המערכת מותקנת בזו שלך ? לפחות תבוא.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

1.יש לי BMW

2. עברתי יום אחד שהחברה קבעו לעשות על האש בסופרלנד, לפי מה שהיה ניראה אמורים היו להיות יותר מ100 אנשים והיו שם בלחץ 20 .

בכללי לי אין בעיה להגיע, ואני יגיע (קצת באיחור)

עד איזו שעה אתם תיהיו שם?

פורסם

מפגש שבת האחרון התחיל ב12 ונגמר בחמש בערב....

(לפחות לחמישיה שנשארה עד הסוף)

 

אני מאמין בהמפגש יתחיל בסביבות 4 אז הוא בטח יגמר באיזור 7 (אני ב7 הולך ארוחת ערב עם המשפחה פק"ל שישי)

פורסם

החברה שנפגשים שם קבוע, אנחנו מתקפלים בין 18:00 ל18:30, אבל לא ישירות הביתה, הולכים לאנדרי, ומשם מתקפלים כבר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

חברה אני גם מגיע עם פאג'רו לבנה..

אני חופשי ישמח אם מישהו שמבין בפיוניר יעזור לי בכיוונים יש תדרים שאני לא שומע בהם הכי נקי.. ואני דיי מסתבך עם הפאנל הזה..

 

בתודה יהודה

פורסם

שייט אני כבר כל השבוע מחכה לזה ובסוף לא התעוררתי .... :(

איזה ביאוס גם עד שאסף יצא מהצבא לא זכינו לשבת על נרגילה .

חבר'ה לפחות תשלחו תמונות של מה שהיה.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

הרגע חזרתי מהמפגש, וצר לי לומר שלא לזה ציפיתי, מפני שכמעט ולא הגיעו אנשים

 

לעומת מפגשים אחרים. ולא היה כל כך מה לראות.

 

אבל לפחות היה והיה נחמד.תמונות אני אוכל להעלות רק במוצ"ש בע"ה.

 

אז נקווה לראותכם יותר במפגשים אחרים, ואם אפשר אז בשעה יותר מוקדמת.

 

בכל אופן תודה לכל מי שבא וגם למי שלא ועשה מאמץ להגיע..... שבת שלום ונפגש בשמחות. :beerchug:

איציק.

פורסם

מצטער על חוסר ההגעה, אבל נתקעתי בעבודה עד שעה 6 בערך...ואז כבר לא היה טעם לנסוע, יש ארוחת ערב משפחתית.:)

מפגש כמו שהיה לפני שבוע ב12 היה יותר פרקטי.

מקווה שלא פיספסתי יותר מידי.

under construction..

פורסם

אכן כן גם אני חזרתי עכשו מהמפגש והיה די צולע :confused: ותמיד להזכיר שטוב שיש אנשים כמו עתיד:p שמארגנים מפגשים כאלו.

נתראה במפגשים הבאים . לא לא לשכוח תמונות ביי:wave2: .

אני מאמין ואתם

פורסם

הייתי.....שמחתי להכיר את הבחור עם הפיאט הלבנה, שגם דאג לצלם לי את הרכב

תודה!!!:wink:

 

וגם את הבחור עם הפיאט פונטו הלבנה והמערכת הטובה,

תודה על ההשמעה!!:-P

 

 

מצטער שאני לא בקיא בשמות....

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

היה מפגש מצוין באמת היה כייף להכיר אנשים חדשים

 

וגם קיבלתי תגובות על המערכת רבות טובות רבות רעות אבל זה רק לשיפור...

יותם תודה לך עשית לי את היום באמת אתה נהג טוב.

מחכה כבר למפגש הבא.

 

שבת שלום,

שאול.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

וגם את הבחור עם הפיאט פונטו הלבנה והמערכת הטובה,

תודה על ההשמעה!!:-P

 

 

מצטער שאני לא בקיא בשמות....

 

שי.

חח זה אני .

 

באמת היה מפגש נהדר , הסיבוב שיותם עשה לי ולשאולי לא ישכח מהר מראשי , (גם אני רוצה 106 !!!:puppydoge )

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...