Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה מאוד מוזר לבוא לחנייה של הסופרלנד

ולראות שהיא די מלאה :lol:

 

היה אחלה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כל אחד שנוהג על פונטו היה רוצה 106 :|
לא :)

אני ארשום גם כאן, אור תודה לך על ההתקנה המהירה, וסליחה בשמי ושם הנהלת פיאט על טיב ההרכבה.

וליותם על הדיסק של מנצור.

 

חברה, שמחתי לראות את כולכם מגיעים, נשמח לראותכם שוב.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

שלום לכולם!!

 

היה אחלה של מפגש , ממש נהנתי לראות מערכות שונות, אבל למה כולם מתביישים וישר אחרי כמה דקות סוגריים את הפגז'!!!!!

 

בכול מקרה היה כייף

 

אני הייתי על הסאאב :)))

HU-JVC KD LX 110R\FRONT-KENWOOD KFC1068S\REAR-PYLE PL6984BL\SUB-LANZER MAX 12\ FRONT AMP-MAGNAT THE ROCK 400\REAR+SUB AMP-MAGNAT THE ROCK 800

SAAB 9000 2.3L :smile:

פורסם

נראה כי אנשים רבים נהנו במפגש, אשמח אם תמונות יעלו לאלו שהחמיצו אותו.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שמחתי לראות את כולם, MAZDA323 תיישם את מה שאמרתי השיפור יהיה לדעתי גדול, כפיר (GOLF 2.0) שומעים טוב - אבל מי כיוון ? :D

 

גיל - שמחתי לראות שיישם את כ-ל מה שייעצתי לך עד תום...אפילו שהדעות פה בפורום היו מאוד חלוקות גם ע"י הגדולים והמבינים....שמחתי לראות שאתה מרוצה עד הגג מהסאונד, וראיתי שנתנו טונות של פידבקים חיוביים

 

איציק אני לא מבין על מה אתה מדבר ריק...אני כבר התחלתי בשלב מסויים לחשוב שעמוס מידי ולא ריק מידי...היה מפוצץ אנשים ים מערכות מאוד טובות יפות איכותיות....הרבה טיפים הרבה התנסויות - באמת

 

***ת-ו-ד-ה - ע-נ-ק-י-ת לכולם שבאו ושיתפו אותי ואת כולם בידע ובמערכות שלהם !***

פורסם

אור, ממש סיכנת את חייך למען הר"ד שלי :)

אתה מוזמן להגיש קבילה, בצורה מסודרת אל שגריר איטליה בישראל. יש לו מולטיפלה, הוא ידבר עם נשיא פיאט או משהו...

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

היה נחמד מאד . נהנתי..כרגיל כייף לראות פרצופים מוכרים ולהכיר חדשים..

עד לפעם הבאה...

אסף.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
לא :)

 

גדעון.

 

כן -- :roll:

 

כמובן שתלוי איזו איזו פז'ו ואיזו פונטו

 

היה מפגש כיף חבל"ז, המון חברים, רכבים, מערכות, מוזיקה

קיצר...:mm_yeah:

 

יקי? איתי?

איפה נעלמתם?

SENA לשעבר

פורסם

היה אחלה מפגש מלא אנשים.. לעומת המפגש הקודם שהייתי בו..

התבאסתי מזה שלא כולם פתחו את התא מטען והראו מה שיש להם.

חופשי שמחתי להכיר את סימון .. אחלה בחור יש לו ידע ענק בתחום.. ואיזה נהג :-D

אסף מברוק על הרדיו דיסק החדש..

 

סתם לידע כללי אני הייתי עם הפאג'רו הלבנה..

 

אם יש תמונות תעלו .. שבת שלום לכולם

 

יהודה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...