Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין אנשים יש או אין מפגש איפה ומתיי תגידו לי בפרטי אני מת לבוא כי תמיד אני נוסע למפגשים של ראש העין של מכוניות משופרות אני רוצה לבוא לשמוע קצת מוזיקה אני אוהב ויש לי מערכת לא רעה בכלל

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ווואי וואי וואי מה הולך להיות שם אהה!!!

ואני לא יהיה, איזה עצבים!

תהנו גם בשבילי אהה. תודו תודו שאני יהיה חסר מי ידפוק לכם שם דריפטים אה חח

הודעה זו קשורה לכל האנשים שמכירים אותי סבבה !! כי יש כאן אנשים שלא כל כך מבינים צחוק!!

יקי!!!

פורסם

כן,, אני מניח שנתגעגע לצלחות ודריפטים עם 'עונדה אחשלי'.... מאוד תחסר לנו...צריך לשקול לבטל את המפגש אני חושב, חחחח

Offer Nissim In the mix

פורסם

לי אין הונדה, רואים שיש לך איזה בעיה בראיה אם תשים לב ליד השם שלי עומדת לה פורד סיירה!!

זה בצחוק זה שאתה לא מכיר אותי זה משהו אחר זה היה מכוון למי שמכיר אותי!!

אז אני יתקן את ההודעה : לכל מי שמכיר אותי ההודעה הקודמת קשורה אליכם!!!

יקי!!!

פורסם

רק כדי להבהיר לכם :

 

חניית הסופרלנד ולא האיצטדיון !

 

אני נשאר בחניית הסופרלנד עם האונו.

 

אם בא לכם אתם יכולים להצטרף אלינו לאנדריי (כולם יחד בשיירה כמובן) לקראת סוף המפגש כמנהגנו.

Suzuki Jimny

פורסם
לי אין הונדה, רואים שיש לך איזה בעיה בראיה אם תשים לב ליד השם שלי עומדת לה פורד סיירה!!

זה בצחוק זה שאתה לא מכיר אותי זה משהו אחר זה היה מכוון למי שמכיר אותי!!

אז אני יתקן את ההודעה : לכל מי שמכיר אותי ההודעה הקודמת קשורה אליכם!!!

אתה דריפט ? לא ממש אתה בחור טוב ואיזה עונדה ואיזה נעלים... =]

המשך יום נעים!

פורסם

לא נורא נסלח לבחורים שלא מכירים אותי!!

רק שידע שאני לא כל כך אוהב את כל הצקמיקות האלו

אני אוהב או אמריקאיות או גרמניות , ואופס הונדה לא עולה על אחת מהקטוגריות הנ"ל!!(למרות שיש הונדות שנבנות גם בארה"ב אבל עדין זה לא מכונית שרירית כמו אמריקאית ואני מדבר על היישנות!!)

יקי!!!

פורסם

בואנה ההענות פה פצצה...אם כל מי שרשם שהוא מגיע יגיע נוכל לעשות שרשרת החזקות ידיים עד האצטדיון ברמת גן :D

פורסם

חברה מה עם מפה? מבחינתי אני אפילו אגיע באוטובוסים!

 

אבל תעשו טובה תארגנו מפה או לפחות תנו איזה הדרכה קטנה.

 

אני בא מנתניה...

פורסם

לא התקנתי לצערי עוד את המונו היות וחזרתי רק מקודם מהבסיס אחרי סגירה שבועית. בנוסף על כך אני מביא מרנזי סוף שבוע הזה את הפיוניר פרמייר 740 וכשאני יביא אותו רק אז אני ישב כמו בנאדם ויתקין הכל כמו שצריך בלי לחפף..

בכל אופן מקווה שלא יצוץ לי משהו עד מחר שימנע ממני להגיע ..

סוף שבוע רגוע .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...