Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה גדול באמת הייתי עם הפורד הלבנה עם הספוילר הגבוה אבל המערכת שלי לא הייתה מכוונת טוב ואני מכווה שבפעם הבאה יעזרו לי לכוון אחלה של מפגש

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יהודה היה שוב אחלה לראות אותך ולדבר איתך..מחר אני בעזרת ה מתקין את המונו כי כבר פאנל נורמאלי יש ברוך ה'..

סימון בנאדם זהב גבר גבר בעל ידע עצום באודיו לרכב גיליתי היום גם שאני והוא אוהבים לשמוע באותו סוג של טעם עם המון המון המון באסססס והעובדות היו בשטח...רק חבל שהיום ההרכב המלא והאיכותי חוץ מסימון[הכוונה לאסי למיקי לגברי לתמיר לאלון והכי חשוב לנרגילה של מיקי ועוד כמה שלא היו]לא יכלו לבוא

מקווה לראות אותם בהרכב מלא פעם הבאה..

תמונות בזמנכם הפנוי יתקבלו ביד פתוחה!!!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
היה אחלה מפגש מלא אנשים.. לעומת המפגש הקודם שהייתי בו..

התבאסתי מזה שלא כולם פתחו את התא מטען והראו מה שיש להם.

חופשי שמחתי להכיר את סימון .. אחלה בחור יש לו ידע ענק בתחום.. ואיזה נהג :-D

אסף מברוק על הרדיו דיסק החדש..

 

סתם לידע כללי אני הייתי עם הפאג'רו הלבנה..

 

אם יש תמונות תעלו .. שבת שלום לכולם

 

יהודה

מצאת מברג מתאים? חחחח

היה אחלה מפגש

:-)

 

 

הייתי.....שמחתי להכיר את הבחור עם הפיאט הלבנה, שגם דאג לצלם לי את הרכב

תודה!!!:wink:

 

וגם את הבחור עם הפיאט פונטו הלבנה והמערכת הטובה,

תודה על ההשמעה!!:-P

 

 

מצטער שאני לא בקיא בשמות....

 

שי.

שמי עידו

או טיסן

התמונות אצלי אני צריך מקום נוח להעלות אותם אליו

Suzuki Jimny

פורסם

יהודה ואסף התותחים מה קורה אחים שליייייי

תודה על המחמאות!

מצפה לשמוע ממכם בטלפון!

נהניתי סוף הדרך ובעיקר בזכותכם...

יהודה, נקווה שיגיע בקרוב היום להשתדרג עוד קצת בסאבים ולהביא רמקולים קדמיים, ואז אתה מסודר...

בקיצור היה טוב להכיר אותכם.

אסף גבר גבר גבר אם תצטרך איזושהי עזרה בכיוון המונו או בהתקנה תעשה לי טלפון מחר (שלח הודעה בפרטי, אני יביא לך את המספר)

שמחתי לראות אותך שוב ושמחתי עוד יותר לשמוע שהבאת סוף סוף פאנל, ועכשיו נשאר רק להתקין את המונו של המאגנט.

 

בקיצור היה טוב לראות אותכם!

 

סימון

SPL - 143.6DB

"

פורסם

טיסן תודה אחי שהפכת את כל האוטו לעזור לי למצוא מברג.. בסוף של אסף התאים.. הסתדרתי תודה..

וואלה סימון אחי חופשי כל המפגש העברנו ברכב.. חזרתי עם כאב ראש ועייפות משו טיל..

תמונות דחוף..

פורסם

אהלן חברה היה מפגש נחמד מאוד

תודה רבה עתיד על ההדרכה וההשמעה

שמחתי להכיר את כל מי שהספקתי ויצא לי

לצערי לא יותר מדיי הייתי רוצה להכיר יותר אנשים ולדבר

סה"כ נהנתי מאוד

תודה לכולם

שבת שלום

פורסם

היה סבבה, רק שהגעתי די מאוחר בגלל שסידרתי באוטו שלי עד 17:30 בערך את המערכת בהתאם למה שהומלץ לי באתר.

בכל אופן הספקתי להפגש עם חברה מוכרים כמו עתיד, אסף, ויותם וגם להכיר עוד כמה.

עתיד תודה על העצות ועל הכיונים, תקרא גם מה שכתבתי בטרייד בנושא של המונובלוק.

יותם, היה לי נחמד לשבת באוטו ולשמוע את הדיסקים שלך ובכלל לרכוש עוד ידע, עושה רושם שגם אתה פריק של אודיו :wink:

שיהיה לכולם שבוע טוב.

פורסם

הנה טעימה קטנה ממה שהייה :

 

הגיעו מלא ! אבל מלא מכוניות ! לא האמנתי :shock:

 

התמונות לא יכולות להמחיש את זה..

 

picture0111dw.th.jpg

 

picture0123jd.th.jpg

 

picture0132ca.th.jpg

 

picture0157qp.th.jpg

 

picture0160ls.th.jpg

 

picture0173gv.th.jpg

 

להזכירכם: אפשר ללחץ על התמונה עצמה פעם אחת כדי להגדיל אותה פי 2 (יעני אחרי שנכנסים לאתר לוחצים על התמונה ואז...)

 

אני אומר מעכשיו, אני לא אחראי לשום תמונה, מי שמתנגד יגיד לי ואני ימחק אותה (בפרטי)

 

את המערכות והמכוניות אני יעלה אח"כ

Suzuki Jimny

פורסם
עידו, נעים מאוד!

 

 

אנחנו מחכים לתמונות!

הנה אחת נחמדה..(יש עוד כמה של הפונטו אם תרצה תגיד לי)

 

picture0441tq.th.jpg

 

אל תשכח הקרדיט שלי :):wink:

אחלה תמונה לסמלון (ואני לא רומז :wink: )

Suzuki Jimny

פורסם

כמובן כל הקרדיט לעידו, אני אשמח אם תעלה עוד תמונות של הפונטו שלי,

אין לי תמונות מחמיאות שלה.

 

תודה !:beerchug::king:

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אחלה מפגש.. נהניתי מאוד...

על דבר אחד היצטערתי וז על זה שלא באתי עם הרכב שלי(של ההורים)..

בכל מקרה כן ירבו מיפגשים בסגנון!!!

נ.ב באחת התמונות יצאתי שם כשאני דופק פוזה מבלי לשים לב :roll:

:wink:

פורסם

אפרופו תמונות..

איפה שאר התמונות? איפה כל הצלמי חתונות/בר מצווה שצילמו בלי סוף? כבר ציפיתי לאלבום תמונות שיועלה לפה...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אהלן!

 

(זה אביעד עם העונדה השחורה)

 

היה אחלה מפגש, מערכות נחמדות... (יותר ופחות ;-))

 

היה נעים לפגוש את יותם, איציק (Itsik-m111) , אוראל (RS), יאשה (Dynx), שחר (מערכת ברמה!; להחליף הד-יוניט ;-)), עתיד, אסף, ובטח שכחתי עוד כמה.

 

נתראה במפגשים הבאים!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...