Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסו להסביר לי - לא ממש הבנתי

אני מגי מאזור רמלה. מעדיף דרך איילון

הבנתי שאני יוצא ברוקח ולוקח ברמזור שמאלה לכיוון הנמל

ומשם יש גשר של אוניברסיטה משהו לא ממש הבנתי איזה גשר זה

 

תודה אני צריך להגיע מחר בבוקר ! HELP ME !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

לא יודע מי השיכור שהסביר לך , אבל פשוט תגיע לקניון רמת אביב מכיוון דרך נמיר ואז בפניה הראשונה ימינה ואתה בברודצקי.

 

אם אתה מתעקש להגיע מאיילון אז תרד בקק"ל שמאלה ,תמשיך כמעט עד כביש החוף ואז תקח שמאלה לרחוב חיים לבנון ובפניה אחרי הבאה , תיקח ימינה לרחוב אינשטיין .

ברמזור קח שמאלה ואתה בברודצקי.

אל תבנה על מקום חניה, תחנה בחניון רמת אביב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא בהכרח שיכור.

 

שמאלה ברמזור של מחלף רוקח , ימינה בדרך נמיר מתחת לגשר ,ימינה בחיים לבנון (מוזיאון הארץ) , שמאלה ברח' רידינג , ומייד ימינה לברודצקי.

פורסם
לא בהכרח שיכור.

 

שמאלה ברמזור של מחלף רוקח , ימינה בדרך נמיר מתחת לגשר ,ימינה בחיים לבנון (מוזיאון הארץ) , שמאלה ברח' רידינג , ומייד ימינה לברודצקי.

אבל כשאני פונה שמאלה ברוקח איך אפנה לנמיר מתחת לגשר...

הרי אני לא עובר מתחת לגשר אני עובר ליד כזה

הגשר מצד שמאל שלי

נכון ?

 

וכשאני פונה ימינה ליד הגשר יש מין עליה כזאת ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

האם אני עולה לעליה הזאת שאני רואה אחרי הפניה ליד הגשר ?

 

אם כן אז תודה (גם אם לא) ... וכאן מסתימות שאלותיי...

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

כשאתה מגיע לגשר של רוקח ודרך נמיר, פשוט תצמד לנתיב הימני ביותר בכביש.

יש פנייה ימינה ללא רמזור, בלי שום קשר לגשר שעובר במקביל.

ברמזור שמיד לאחר מכן, שוב ימינה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה רבה לכולכם הגעתי בשלום וחזרתי בשלום

ממש תודה לשמר - מה שכתבת לי העתקתי על דף והגעתי בול למקום 10X

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...