Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רכב פולקסווגן גולף או פולו בסכום של 30k

אבל המוסכניק שלי הזהיר אותי לא להתקרב לרכב גרמני

כי חלקי החילוף שלהם מאד יקרים (רק לעשירים)

שמח לקבל חוות דעתכם.

פורסם

פולקסווגן זו מילה נרדפת לבטיחות קודם כל!

 

גם אותי בזמנו הפחידו שוולבו זו אחזקה יקרה וחלקים יקרים.

 

ממש לא, הכל יחסי.

 

 

אם אתה מחפש נוחות ובטיחות לך על זה.

א.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

דוד, אני כותב לך כבעלים של פולו 97.

יש לנו במשפחה גם לנטיס, אימפרזה והיו בעבר יונדאי ולאונה ישנה.

כמו-כן, בשירות הצבאי שלי הייתי נהג (אני פשוט חולה הגה) ויש לי ניסיון רב עם מגאן (כ 300K ק"מ) וג'יפ סופה (שעליו לא נתייחס עכשיו)

 

בקשר למחירי החלקים - ישנו הפרש לא משמעותי בין מחירי החלקים למכוניות ארופיאות ליפניות.

בטיחות - כן, פעם, בתקופה שבה הבטיחות הייתה ברובה בטיחות פסיבית (משקל הרכב, מבנה אזורים קורסים ועוד) המכוניות הגרמניות היו יותר בטוחות. היום רוב ההגנה היא אקטיבית (חגורות בטיחות, קריות אויר, הגה קורס....) ואין כמעט יתרון לגרמנים על היפנים.

תקלות - אין מה להשוות!!!! יכול להיות שאחרי 200K ק"מ המנוע הגרמני יהיה במצב יותר טוב, אבל עד אז....

הפולו שלי (שאני יד ראשונה, כלומר מ -0 ק"מ) נכנס למוסך פעם ב-6 חודשים (כמובן שזה התחיל שבוע לאחר גמר האחריות) לתיקונים שונים. האוטו בן 7 ועבר 85K (בכלל לא הרבה)

לעומת זאת, שתי היפניות (כאשר הלנטיס בת 1.5 שנים ועשתה 65K) לא רואות מוסך בכלל.

כך גם יונדאי בעבר (90K ק"מ) והלאונה (150K ק"מ)

להגנה על האירופאים אני חייב להגיד שגם המגאן הצבאית לא ראתה כמעט מוסך חוץ מטיפולים (יותר מ300K ק"מ על השעון)

מדי פעם אני עובר על כל מיני סקירות של שביעות רצון לקוחות/ אמינות/תקלות מכל מיני מקורות בעולם (משאלי קהל, נתוני ארגוני מוסכים וחברות ביטוח, ועוד). בכל הסקירות VW מופיע במקומות אחרונים באמינות. בקטגוריות הזולות (פולו, גולף ופסאט) היפנים מופיעים תמיד ראשונים (אמינות, שביעות רצון ועוד מאפיינים).

בקטגוריות הבכירות מרצדס מצליחה לפעמים להשתחל (אך עדיין הרוב יפני).

 

היתרונות של הגרמנים לדעתי הם רק ב"נשמה" שיש לאוטו.

לסיכום - אני ממליץ לך לא לקנות רכב אירופאי או לפחות לא VW (מניסיון)

אשמח לתת יותר פרטים בכל נושא שאני יודע.

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

knfevg, אתה טועה ומטעה.

 

בטיחות פסיבית כוללת בערך את מה שרשמת,

 

בעוד שבטיחות אקטיבית כוללת את מערכות בקרת האחיזה, בלמים, היגויי וכו' וכו'.

 

מצ"ב מאמר שיעזור לך לעשות סדר במושגי הבטיחות שלך.

 

http://www.netcar.co.il/magazin/safety.asp

 

לגבי שאר ההודעה שלך, אין לי מה לומר פרט ל :shock:

 

חי סולומון

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

תודה על הלינק SOLI, אשמח לקרוא אותו כאשר יהיה לי זמן.

ברשימה של בטיחות אקטיבית שמתי "..." ולא ציינתי את המערכות הללו כי לא רציתי לפתוח דיון בנושא.

לגבי שאר הנתונים - הם פשוט אובדות מהנסיון שלי עם כל הרכבים. אני לא אומר שזה גורף אצל כולם (למרות שכל משאלי הקהל והסקירות תומכות בנתונים שלי) אבל יש לי הרגשה שזה באמת די קרוב למציאות :)

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

זה לא מדוייק.

לפולקסווגן יש הרבה חלקים תחליפיים, זולים יותר.

הרכב שלי לא נכנס למוסך מעבר לטיפולים תקופתיים,

או בעיות שקורות פה ושם.

מפגין אמינות טובה מאוד יחסית לרכב מ97.

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם

אני חושב שהVW/סיאט וכו' הוא רכב טוב מאד. לא אמין כמו היפניות אבל כן יותר בטוח כי בשנתונים מקבילים מסוף שנות התשעים הן כבר עם שתי כריות ואפילו ABS.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תודה לכל המגיבים!

עדין לא ברור לי אם כדאי לקנות גרמנית או יפנית.

מבחינת אמינות ובטיחות אני רוצה רכב משפחתי שלא אצטרך לשלם הוצאות רבות על טיפולים.

מה דעתכם אני כרגע מתלבט בין מאזדה לאנטיס 323

או פולקסווגן פולו ידני 1600 בנזין

 

אשמח לקבל תגובות!

פורסם

אם אמינות בראש סדר העדיפות, לך על הלנטיס (או דומותיה, אני ממליץ יותר על האלמרה שהיא יותר תמורה בפחות כסף)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

על אלמרה לא נהגתי ולא מכיר אף אחד שכן, אבל עם לבחור בין לנטיס לVW, אז לנטיס!!!

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

×
×
  • תוכן חדש...