Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. יש לי מגבר חזק מאוד של JBL ואני רוצה להוסיף סאב וופר לרכב... את האמת שאין לי הרבה כסף אז אני מנסה להשיג משהו הכי טוב שאפשר בהכי פחות כסף... מוכרים סאב וופר של סוני

מדגם - XS-L1230 ללא תיבה ב240 שקל... המחיר נמוך מאוד וזה נשמע לי מאוד מוזר אז אם מישהו מבין ויוכל לתת לי חוות דעת אז אני אשמח מאוד וגם איפה אפשר להשיג תיבה לסאב כזה? תודה רבה!

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1641511

נ.ב: אשמח לקבל הצעות נוספות לסאבים... (-;

פורסם

יש לך את הפיוניר 305C חדש כולל תיבה יעלה בסביבות 500

יש גם magnat reflax 330 שלי יש אותו ואני ממליץ מאד עליו..חדש כולל תיבה עולה בסביבות 450 ש"ח

יש את הלאנזאר max12 שהוא דיי טוב...בסביבות 500 שקל עם תיבה

 

לפי דעתי תיקח את המאגנאט...לא צריך יותר מזה

פורסם

תיבה מסיבית היא בד"כ מתפרקת לאחר זמן שימוש לא ארוך, התיבה זולה ולא איכותית.

MDF - ראשי תיבות MEDIUM DENSITY FIBERBOARD לוח עם דחיסות ברמה בינונית.

החומר אמור לתת ביצועים יותר טובים כחומר בניין לתיבות.

ככלל כדאי לבדוק אטימה של התיבה (כמו סיליקון או דבק ), ולראות שהדפנות יציבות

ומחוברות היטב.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...