Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סתם שתדעו, יש בעולם רכבים זולים,

אני ממש מסכים איתך,

אבל מה עם כל אלו שנוסעים ברכב ליסינג? אני חושב שממש אחוז קטן מהציבור באמת משלם על הדלק שהוא נוסע ברכבו. אני יכול להגיד שלכל אלה שנוסעים ברכב מהעבודה, לא ממש מזיז מחיר הדלק...

ו/או מחיר הרכב (למעט התחשיב במשכורת...שגם פה מקמבנים ולוקחים רכב מדרגה 3, "מפשיטים" אותו, ואז פתאום הוא הופך להיות דרגה 2....).

 

חוץ מזה, אם כבר, אני בעד שיורידו את המסים על הרכב, עצמו, ושיעלו את מחירי הדלקים כמו באירופה. אנשים פה בארץ רגילים, כמו שכתבת, לחגוג על המינוס בבנק (שמשנה הבאה זה כבר לא יקרה כנראה... נראה מה יהיה...) - הגיע הזמן שייפסק כל הביזבוז הזה, שבא על חשבון הלקוחות הפרטיים. זה גם יותר בריא לנו (איכות סביבה... פחות זיהום אוויר ורעש...) - אבל בעצם, כנראה שזה מחיר הקפיטליזם....

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על אף שאני יודע שלא יעשה דבר בנידון, גם אם מישהו ירים את הכפפה, גם אם אני ואתה ניהיה בעניין פשוט מאוד אני לא מאמין שיהיו מספיק אנשים שיתמכו בנושא בכדי לעורר מהפכה.

אני לא יתחיל לבקר את החברה כי יש לי כל כך הרבה לומר ובטח זה גם לא יעזור.

תצאו לרחובות תגרמו לשינוי! במקום לבזבז את חייכם בלי לעשות מאום.

פורסם
די כבר עם ההודעת של "די לשחיתות" , כל האתרים האלה שווים ל.. מאז האתר הראשון , נגד בזק , כל שבוע נפתח חדש!

די כבר עם ההודעות של "עשיתי תאונה" , לא צריך להתגאות בזה או לחפש תנחומים .. MOVE ON!!

די כבר עם ההודעות של "חתכו אותי" , חותכים את כולנו, תפסיקו לבכות!

די כבר עם ההודעות של "צבעתי את הגאנטים" סבבה לך, תתחדש. רק אל תגיד לנו על זה.

די כבר עם ההודעת של "שוטר ככה שוטר ככה" שוטרים הם ככה! וככה הם! לא ניתן לעשות כלום

די כבר עם ההודעת של "להקים מועדון סוסיתא" אולי נקים מועדון לכל דגם שיצא מכל חברה ?

די כבר עם ההודעת של "הישראלי המצוי" אתה , זה אשר קורא את הודעתי כעת הינו לא אחר מאשר --- ישראלי מצוי !! --- שכן הישראלי המצוי אוהב להתלונן ולא לעשות כלום

אז איזה הודעות ניכתוב ?

 

משהו כמו:

 

שומעים, קניתי היום רכב, הקניה הייתה נהדרת ובמחיר סביר, היבואן היה הוגן ונחמד והציעה לי המון הטבות והנחות, נסעתי בדרך חזרה והיה כל כך כיף, אף אחד לא חתך אותי ולא צפר, התנועה זרמה, הכבישים היו במצב מצויין ולא היו פקקים. עצר אותי שוטר בדרך, סתם בישביל לשאול מה נשמע ולהציעה לי כוס מים קרים כדי לשמור על עירנות, כמו כן הוא אמר לי כמה יפים הג'אנטים של האוטו והמליץ לי שלא ליצבוע אותם אף פעם. דרך אגב, חבר שלי מאירופה נסע איתי ברכב והוא אמר שהביצועים שלי ממש טובים (והוא יודע הוא חבר במועדון פרארי גרמניה). אמרתי לו גם שיצטרף לפורום ויקרא את ההודעה הזאת.. אז יוהנס, אם אתה קורא את זה.. שכח מזה !!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
:) אלון, הרגת אותי ואני שמח שהגבת ככה לכל המקטרגים ולכל אלו שמכניסים להם לפה חרא והם אוכלים את זה בשקט. המעט שאפשר לעשות זה להציע רעיונות.

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...