Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאנחנו צריכים לגנוב נשק גרעיני טקטי ולהתבצר בכנסת ביום השבעתה, מתי שכל ראשי המדינה שם.

אנחנו צריכים לאיים שאם לא יורידו את מחירי הדלק ואת המיסים וההיטלים על רכב חדש בכלל ועל פרארי בפרט, אנחנו מפוצצים את המסיבה.

 

אני אומר- אם כבר לפנטז על מהפכות שלא יהיו סתם בשביל להוציא קיטור, למה לפנטז בקטן?

אז מי איתי, מיייייייי?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שאנחנו צריכים לגנוב נשק גרעיני טקטי ולהתבצר בכנסת ביום השבעתה, מתי שכל ראשי המדינה שם.

אנחנו צריכים לאיים שאם לא יורידו את מחירי הדלק ואת המיסים וההיטלים על רכב חדש בכלל ועל פרארי בפרט, אנחנו מפוצצים את המסיבה.

 

אני אומר- אם כבר לפנטז על מהפכות שלא יהיו סתם בשביל להוציא קיטור, למה לפנטז בקטן?

אז מי איתי, מיייייייי?


אני איתך באש ובמים אבל לא עד המוות(אולי שלך כן:smile:)

בכל זאת עד שלא אחד מאיתנו ירוץ לכנסת עם מפלגה שנקראת הישראלים המוטורים או משהו כזה ויקבל 61 מושבים בכנסת כל מה שנכתוב פה לא יעזור

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

די כבר עם ההודעת של "די לשחיתות" , כל האתרים האלה שווים ל.. מאז האתר הראשון , נגד בזק , כל שבוע נפתח חדש!

די כבר עם ההודעות של "עשיתי תאונה" , לא צריך להתגאות בזה או לחפש תנחומים .. MOVE ON!!

די כבר עם ההודעות של "חתכו אותי" , חותכים את כולנו, תפסיקו לבכות!

די כבר עם ההודעות של "צבעתי את הגאנטים" סבבה לך, תתחדש. רק אל תגיד לנו על זה.

די כבר עם ההודעת של "שוטר ככה שוטר ככה" שוטרים הם ככה! וככה הם! לא ניתן לעשות כלום

די כבר עם ההודעת של "להקים מועדון סוסיתא" אולי נקים מועדון לכל דגם שיצא מכל חברה ?

די כבר עם ההודעת של "הישראלי המצוי" אתה , זה אשר קורא את הודעתי כעת הינו לא אחר מאשר --- ישראלי מצוי !! --- שכן הישראלי המצוי אוהב להתלונן ולא לעשות כלום ! (כמוני בהודעה זאת וכמו השרשור הנ"ל)

די כבר להתלונן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

* נא לא למחוק או לשנות לי את ההודעה ! היא נועדה אך ורק בשביל לשפר את הפורום ! :-)

פורסם

איך אתם לא מבינים מה שיעזור זה רק מרד צרכנים!!!ולא צריך לארגן שום הפגנה צריך פשוט משמעת אצמית של כל אחד ואחת ולגמרי לא לקנות

רכבים חדשים.יש רכבים מצוינים גם יד שניה אבל לצערינו כל אחד חושב שאחר יעשה את זה בימקומו

עובדה במרד מול חברות הגז זה עזר הורדתי את המחיר של הגז לכל הדירים בבניין שלי

ביותר מ 50% אחוז.

עוד דוגמה פשותה לא רחוק מהבית שלי יש חנות משקאות שצריך לציין מוכר במכירים די זולים

פעם אחד הוא לא יצאה בסדר איתי(אבד אליי) מאז אני לא קונה אצלו יותר והולך לחנות רחוקה יותר

ושבה מוכרים גם קצת יותר יקר וקונה מהם.

יש כאלה שצוחקים אלי ואומרים שאני קאטנוני אבל אם כל אדם שבעל החנות אבד אליו(ואני בטוח שלא חסר כאלה) לא היה קונה מימנו יותר החנות היתה פושתת רגל מזמן

בארה"ב זה אובד מצויין ועל כל דבר קטן עושים מרד צרכנים.

במילה אחת צריך משמעת אצמית ואין לנו אנחנו כל הזמן מיסתקלים על אחרים ואומרים"אבל למה הוא לא עושה"

פורסם

נראה לי שיש 2 דרכים להתמודד עם זה:

 

1. לא להוציא 135 אלף שקל על מכונית חדשה. בסכום נמוך מזה בהרבה אפשר למצוא מכונית יד שניה מודל 2003 וליהנות ממנה מאוד בלי לאכול את הלב כל יום על הסכום שהשקעת בה ועל הערך הצונח שלה. מדובר בסה"כ, כמו שאתה אומר, בחתיכת פח ממונעת שנועדה לקחת אותך ממקום למקום.

 

2. ליזום ולעודד הקמת מפעלי רכב פה בארץ.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני לא רואה שום היגיון ברכישת רכב חדש,מעבר לאיבוד ערך עצום בשנה הראשונה ,דאגות על הלב פן משהו ישרוט\ישחית\יגנוב סמלים\וכו...

מה היתרון ברכב חדש..? על גבי רכב בן שנתיים שלוש ארבע וחמש.?

נניח מעמידים מאזדה חדשה מול מאזדה בת 5,אימפרזה חדשה מול אימפרזה וותיקה, בהנחה שהישנה טופלה כראוי, אני לא מוצא שום ייתרון לטובת החדשה למעט עיצוב ,רושם ,

מבחינת אמינות,שתיהן תהיה מאוד אמינות ולא יאכזבו אותך, אמינות יפנית מעולה, בשתיהן תוכל לנהוג על אותה מהירות בכל מצב.

ההבדל היחיד הוא שהוותיקה עולה חצי מהחדשה .

האם לא שווה לחסוך ים בכסף ולקנות רכב משומש?!

אני חושב שזו שטות לקנות רכב חדש.

פורסם
אני חושב שאנחנו צריכים לגנוב נשק גרעיני טקטי ולהתבצר בכנסת ביום השבעתה, מתי שכל ראשי המדינה שם.

אנחנו צריכים לאיים שאם לא יורידו את מחירי הדלק ואת המיסים וההיטלים על רכב חדש בכלל ועל פרארי בפרט, אנחנו מפוצצים את המסיבה.

 

אני אומר- אם כבר לפנטז על מהפכות שלא יהיו סתם בשביל להוציא קיטור, למה לפנטז בקטן?

אז מי איתי, מיייייייי?

 

אישפוז אני איתך לאורך כל הדרךךךך!!

 

:-D

 

יוגב

פורסם

זה לא בשמים לפי דעתי, צריך פשוט לנקוט בצעד מהפכני ומפתיע, ולי למשל אין בעיה להתחיל ולעשות את הצעד הראשון, אחרת לא הייתי מעלה את הנושא מלכתחילה. לא יתכן ולא יעלה על הדעת שבנוסף למיסים כבדים גם ככה שהמדינה נלוקחת מאיתנו בהיותינו אזרחים כחלק ממדינת ישראל - יהיו מיסים על רכבים בלתי הגיוניים בעליל.

הגיע הזמן לשנות משהו. ולאשפוז, לפי דעתי לשנות את כל המדיניות של המיסוי או לפחות להפחית ב-20 או 30 אחוזים אפילו מהמס זה צעד מספיק גדול, ואפשרי (אני מאמין), אז במקום להסתלבט, אתה יכול להציע הצעות פוריות ומועילות.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
נראה לי שיש 2 דרכים להתמודד עם זה:

 

2. ליזום ולעודד הקמת מפעלי רכב פה בארץ.

קניתי!

אני מביא את הכיבוד של חדר הישיבות!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לעשות מרד צרכנים - זאת הדרך . אבל לא מתחילים את הדרך כאן . לא פה בפורום.

כי תקשיב אם מתחילים מרד צרכנים בפורום אתה צריך להגיע לרובד מאוד גדול באוכלוסייה. אם תתחיל את המרד בפורום אז טוב אז אתה ,ליאור ברוך ,ואילן פ (שמות משתמשים אקראיים שעלו לי לראש) לא תקנו מכוניות חדשות זה לא יעזור כלום. בכדי להתחיל מרד צרכנים צריך ארגון , ויותר מכך צריך תקציב .

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אני רק יש לי שאלת תם מכל מובילי המרד.

בו נגיד והצלחתם והמיסוי על רכבים יירד ב-50%, מאיפה יביאו את הכסף החסר מהכנסה זו לקופת המדינה?

או כמילות המשורר: "מי ישלם? בנון ישלם?!"

יעלו מס הכנסה?

אולי את מחירי הדלק?

אולי יקצצו מתקציב הרווחה?

הביטחון?

או אולי החינוך?

 

סוגיה אחרת: מה ייקרה לשוק המשומשות של אלו ששילמו את עלות המכונית לפני הרפורמה המוצעת?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא רואה שום היגיון ברכישת רכב חדש,מעבר לאיבוד ערך עצום בשנה הראשונה ,דאגות על הלב פן משהו ישרוט\ישחית\יגנוב סמלים\וכו...

מה היתרון ברכב חדש..? על גבי רכב בן שנתיים שלוש ארבע וחמש.?

נניח מעמידים מאזדה חדשה מול מאזדה בת 5,אימפרזה חדשה מול אימפרזה וותיקה, בהנחה שהישנה טופלה כראוי, אני לא מוצא שום ייתרון לטובת החדשה למעט עיצוב ,רושם ,

מבחינת אמינות,שתיהן תהיה מאוד אמינות ולא יאכזבו אותך, אמינות יפנית מעולה, בשתיהן תוכל לנהוג על אותה מהירות בכל מצב.

ההבדל היחיד הוא שהוותיקה עולה חצי מהחדשה .

האם לא שווה לחסוך ים בכסף ולקנות רכב משומש?!

אני חושב שזו שטות לקנות רכב חדש.החיסרון ברכישת רכב משומש הוא שאתה לא יודע מה עבר על הרכב לפני שקנית אותו.

 

לפניי שנתיים בערך גם חשבנו כמוכם וקנינו לנד רובר כמעט חדשה, עם קצת קילומטר והכל.

כשהלכנו למוסך שהתקלקל איזשהו חלק המוסכניק אמר שהוא מכיר את הרכב הזה והוא עשה הרבה יותר קילומטר ממה שהמד הראה והמוכר אמר.

כעבור שבועיים הלך ראש מנוע, גילינו שלרכב יש שאסי, ולא השגנו את המוחר.

 

בקיצור הפסדנו על הרכב הזה 35K שקל.

וזה כי ניסינו לחסוך.

 

עכשיו אני מחפש פיגו 206, והלכתי לראות משהו כמו 6-7 רכבים ורובם היו מסוחרים.

 

לאור החיפושים הכושלים כנראה שנקנה חדש.

 

הנה סיבה מעולה בשבילך לקנות רכב חדש.

פורסם

סתם שתדעו, יש בעולם רכבים זולים, רכבים שאחרי מיסוי ותקינה יעלו 60K (בשקלים)...

למה לא מביאים אותם? שאלה טובה...

לאחדים אין תקינה ארופאית, זיהום אוויר וכו'... לאחדים אין יבואן חדש שיעיז להרים את הכפפה (זוכרים את "גם אתה יכול 88"?! למרות שהיה רכב טוב, יחסית למחיר, הוא סבל מבעיות תדמית. ואנחנו הישראלים אוהבים תדמית, "שופוני"), ויבואן וותיק לא יפגע בפרה החולבת שלו...

 

הישראלי הממוצע אוהב להגיד "אהה, זה? כן, חדש מהניילונים..." ולזפזפ עם האזעקה...

הישראלי הממוצע מת על "שופוני"...

לישראלי הממוצע לא איכפת לקנות רכב חדש ולהיות במינוס ענק בבנק...

לישראלי הממוצע לא איכפת איזה אוטו הוא קונה, כל עוד זה כמו שיש לשכן...

 

אין מצב לחרם על היבואנים... למה? ככה...

אנשים מאמינים לפירסומות וחושבים ש"מגיע" להם... זו אכן מדינה חופשים, וזכותם...

אבל לעשות חרם צרכנים במדינה שלא מצליחים לעשות חרם על מחירי הדלק, או אפילו על החלב אין מה לדבר על פגיעה ב"שופוני"...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מישהו פה מתחיל להבין שהכיבוד של חדר הישיבות הוא תיק שגדול עליו ...

צודק...

אני אכניס שותף לענייני כיבוד שיהיה אחראי על המשקאות הקרים ושותף נוסף שיהיה אחראי על הקפה (כנראה חבר מרכז). אני אשאר עם הפיצוחים והסנדוויצ'ים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...