Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקציב של 1000-1200 ש"ח לסט קומפוננט 6.5" שימוקם בדלתות הקידמיות.

אני שומע הרבה טראנסים וכד' ואין לי סאב וופר אז חשוב לי שהבאס בהם יהיה טוב יחסית לקומפוננט.

וכמובן שיהיו רמקולים איכותיים.

תודה רבה

פורסם

טיפה חורג מהתקציב אבל ל phase evolution יש את ה cfs 165.25 שמפיק באס מצויין ואני ששומע כמוך פסייטראנס מרוצה מהם עד השמיים

פורסם

עד 1000 שקל-הדוטק הוא הקומפוננט שאהבתי הכי הרבה.

טויוטר רק ונעים, כמו כל הטויטרים של מורל.

מיד איכותי שנשמע טוב בתדרי ביניים גם בעוצמות גבוהות.

הרבה כיוונים וחיתוכים יביאו לתוצאות ממש מרשימות.

 

בהצלחה

:king:

פורסם

פששש איזה תגובות...

יש חוק לשמוע טראקים בלי סאב?

מי אמר שקומפוננט לא יכול להפיק באס?

בחר את הקומפוננט אך ורק לפי שמיעה כל קומפוננט מתאים לאופי מוזיקה שונה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
בעיה של מקום (דרישות הורים אולי לתא מטען גדול ללא הפרעה של תיבה ענקית) או תקציב?

בעיה כללית עם ההורים.....אבל זה יסתדר אני מקווה תוך שנה ככה....בינתיים אני רוצה את הבאס הכי טוב שאפשר להוציא מרמקולים רגילים....

 

אפשר המלצות מישהו? בינתיים אמרו פה על הדוטק אבל דווקא הבנתי פה בפעמים אחרות ששאלו עליהם שאין להם באס גבוהה יחסית ויש להם צליל רך כזה....

פורסם

אז אם זה באמת בעיה של מקום אפשר להתפשר על תיבה מיניאטורית.

יש איזה סאב של (Kicker (Solobaric ששמעתי לפני כמה שנים והוא היה בתיבה בגודל של הסאב עצמו, והוא נשמע ממש טוב.

פורסם

אחי זה לא בעיה של מקום ואני לא רוצה לדבר על זה יש בעיה אחרת לא קשורה אבל לא ביקשתי פה דעות על סאבים אלא על קומפוננטים טובים

פורסם

UP נו אין לאף אחד המלצות לרמקולים לסוג מוזיקה המבוקש....עד 1300 ש"ח אבל זהו לא יותר מזה אפילו לא בשקל...

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...