Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תקרא את הכתבה טיפה יותר בעיון תראה שלא מדובר בקניה רגילה של פרארי.

מדובר ברכישה של רכב מסלול והצטרפות לצוות נהגי המבחן של פרארי בתהליך הפיתוח של טכנולוגיות הרכבים הבאים.

אמנם זה נראה קצת כמו תעלול פירסומי, אבל בכל זאת מדובר בנהיגת מסלול עם צוות פרארי. אתה חושב שמספיק שיש מספיק כסף כדי להצטרף לפרוייקט הזה?

מספיק שיש לאיזה חאפר חשבון בנק שמן כדי שפרארי יפקידו בידיו מכונית מסלול עם טלמטריה וצוות שמנתח את הנהיגה וינסו להפיק ידע מהנהיגה שלו?

מה, אפילו כדי להצטרף לקבוצה בליגת הקארטינג בישראל הקטנה צריך להוכיח קצת יכולת נהיגה, לא?

פורסם

800 כוח סוס!? :shock:

זה פולללללל!!

כמה האוטו הזה עושה מ 0 ל-100?

ומה המהירות המרבית שלו!?

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
800 כוח סוס!? :shock:

זה פולללללל!!

כמה האוטו הזה עושה מ 0 ל-100?

ומה המהירות המרבית שלו!?

בוא נגיד שלא מודדים את זה מ 0-100 :wink:

וכדי "לעשות לחיצות בקו ישר" לא צריך כזה דבר... (ובטח שלא 8 מיליון ש"ח )

 

זה אוטו למסלול, מסלול מכיל פיתולים... זה "הקטע" של האוטו הזה...

"ביצועים" של רכב לא נימדדים או מוערכים ע"י כ"ס, מאוצה מ0 ל-100, או מהירות מירבית...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
בוא נגיד שלא מודדים את זה מ 0-100 :wink:

וכדי "לעשות לחיצות בקו ישר" לא צריך כזה דבר... (ובטח שלא 8 מיליון ש"ח )

 

זה אוטו למסלול, מסלול מכיל פיתולים... זה "הקטע" של האוטו הזה...

"ביצועים" של רכב לא נימדדים או מוערכים ע"י כ"ס, מאוצה מ0 ל-100, או מהירות מירבית...

 

גילי

אתה לא מחדש לי...

אני יודע שזה אוטו מסלול...אבל סתם מעניין אותי כמה הוא עושה מ 0 ל 100....

אני בטוח שמישהו שם בפרארי בדק את זה...

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
800 כוח סוס!? :shock:

זה פולללללל!!

כמה האוטו הזה עושה מ 0 ל-100?

ומה המהירות המרבית שלו!?

שכחת לשאול: "לוקחת אימפרזה משופרת מהתחתתתתתתתתת?"

:?

פורסם

ד"א, פרארי עושה "ועדה" גם בשביל מכוניות "רגילות" לדוגמא, הF50, רק מי שבבעולותו כבר 2 פרארי, יכל היה לקנות אותה.

אותו דבר לגבי שאר הדגמים של פרארי שיצאו במהדורה מוגבלת מאוד.

ואת האמת, צודקים, למה לזרוק אוטו כזה למישהו שירסק אותו שבוע אחרי זה.

פורסם

מאיפה הבאת את זה?

 

לא יכולת לקנות F50 מתי שהיא יצאה לעולם, ולא משנה כמה פונים ממרנלו יש לך.

פרארי נתנה לך לשים יד על אחת רק דרך ליסינג. תשלום ראשוני של יותר מ-200,000$ דולרים ו-5500$ לחודש למשך תקופה.

ואחרי התקופה הזאת יכולת לקנות אותה תמורת עוד 160,000$.

 

היא הייתה יכולה להיות הלהיט הבא של ציי הרכב עם הייתה תיבה אוטומטית בהיצע, מתחרה ישירה של הפונטו.:-P

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

מאיפה הבאת את זה?

 

לא יכולת לקנות F50 מתי שהיא יצאה לעולם, ולא משנה כמה פונים ממרנלו יש לך.

פרארי נתנה לך לשים יד על אחת רק דרך ליסינג. תשלום ראשוני של יותר מ-200,000$ דולרים ו-5500$ לחודש למשך תקופה.

ואחרי התקופה הזאת יכולת לקנות אותה תמורת עוד 160,000$.

 

היא הייתה יכולה להיות הלהיט הבא של ציי הרכב עם הייתה תיבה אוטומטית בהיצע, מתחרה ישירה של הפונטו.:-P


חחח לא של הפונטו של המזדה לאנטיס

עכשיו ברצינות לא חבל לתת למישהו שלא "בדיוק" יודע לנהוג כמו שצריך מכונית פרארי עם 800 כוח סוס במסלול מירוצים??

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

אגב פרארי וליסינג

מיסי אליוט הודתה לא מיזמן שכל המכוניות המפוצצות בממגרשי חניה האינסופיים של הראפרים הם ליסינג ושעתיים אחרי שצוותי אמ טי וי יצאו מהאחוזה שלהם החברות לוקחות את המכוניות חזרה.(כמובן שחלק מהם שלהם אבל הרוב של החברות)

ואני אומר פווווווווווזה ואני עוד חשבתי שבארץ זה גרוע

 

חוץ מזה

די מדכא לשלם 8.1 מיליון ש''ח כדי שיהיה לך רכב מסלול ולא תוכל לצאת לסיבוב דאווין או

לקחת אימפרזה טורבו משופרת מהתחחחחחחחחחחחחחחחת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
800 כוח סוס!? :shock:

זה פולללללל!!

כמה האוטו הזה עושה מ 0 ל-100?

ומה המהירות המרבית שלו!?

למי שלא יודע,

האנזו הרגילה! עושה 3.65 ל100 וסוגרת 350.

תצפו לגדולות מהסופר אנזו!!!

אני צופה משהו באזור ה 3.2-3

וסגירה של 380

פורסם
אתה לא מחדש לי...

אני יודע שזה אוטו מסלול...אבל סתם מעניין אותי כמה הוא עושה מ 0 ל 100....

אני בטוח שמישהו שם בפרארי בדק את זה...

אם אני לא טועה,במכוניות בסדר מנועי שכזה,יותר עינייני לבדוק כמה לוקח לרכב להגיע מ-100 ל-200.

אני יודע שככה בודקים את ה-F1.:?

 

ול-ISHPUZ היקר, קראתי את הכתבה בעיון רב!

הבנתי שזה להצטרף לצוות מנוסה של פרארי על מסלול, אבל לפי דעתי הסכום הזה עדיין מוגזם.

ודרך אגב, הם הרי לא ימצאו נהג מירוצים שיצטרף אליהם למסע,

אלה הם יקחו בסופו של דבר אזרח מן השורה עם הכנסה שנתית גבוהה למדי, שאולי יתן להם "קצת"

יותר מתחת לשולחן בכדי שיוכל לספר לחבר'ה במועדון הגולף שזכה לנהוג בפרארי החדשה שלו עם שומי לצידו...:wink:

פורסם
אם אני לא טועה,במכוניות בסדר מנועי שכזה,יותר עינייני לבדוק כמה לוקח לרכב להגיע מ-100 ל-200.

אני יודע שככה בודקים את ה-F1.:?

 

ול-ISHPUZ היקר, קראתי את הכתבה בעיון רב!

הבנתי שזה להצטרף לצוות מנוסה של פרארי על מסלול, אבל לפי דעתי הסכום הזה עדיין מוגזם.

ודרך אגב, הם הרי לא ימצאו נהג מירוצים שיצטרף אליהם למסע,

אלה הם יקחו בסופו של דבר אזרח מן השורה עם הכנסה שנתית גבוהה למדי, שאולי יתן להם "קצת"

יותר מתחת לשולחן בכדי שיוכל לספר לחבר'ה במועדון הגולף שזכה לנהוג בפרארי החדשה שלו עם שומי לצידו...:wink:

אם כן הבעיה היא בצורת ההתבטאות שלך מקודם

אני ממש לא מבין את זה..

גם אם יש לך את הכסף אתה צריך לעבור ועדה בכדי להנות מקניה רגילה של פרארי?:shock:

אתה כתבת קניה רגילה

אישפוז התכוון לכך שזאת לא קניה רגילה

ואני מסכים איתו אין בזה שום דבר רגיל זה טריק פירסומי כמו שכבר אמרו פה,אבל אתה באמת בוחן את הרכב הזה.

ד''א אני ד בטוח שפרארי היום מאוד שמחים לביא לך את אחת מיצירותיהם אם היה לך את הסכום הנידרש

ואני די בטוח שהם גם לא היו מתמהמהים רגע אחד לגבי זה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אם כן הבעיה היא בצורת ההתבטאות שלך מקודם

אתה כתבת קניה רגילה

אישפוז התכוון לכך שזאת לא קניה רגילה

ואני מסכים איתו אין בזה שום דבר רגיל זה טריק פירסומי כמו שכבר אמרו פה,אבל אתה באמת בוחן את הרכב הזה.

ד''א אני ד בטוח שפרארי היום מאוד שמחים לביא לך את אחת מיצירותיהם אם היה לך את הסכום הנידרש

ואני די בטוח שהם גם לא היו מתמהמהים רגע אחד לגבי זה

אולי זה לא טריק פירסומי.....אולי לפרארי יש בעיות כספיות והם מחפשים אנשים שיכסו את ההוצאות

:roflmao:

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

עכשיו ברצינות לא חבל לתת למישהו שלא "בדיוק" יודע לנהוג כמו שצריך מכונית פרארי עם 800 כוח סוס במסלול מירוצים??



 

בשביל זה הוועדה.

×
×
  • תוכן חדש...