Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה הבאת את זה?

 

לא יכולת לקנות F50 מתי שהיא יצאה לעולם, ולא משנה כמה פונים ממרנלו יש לך.

פרארי נתנה לך לשים יד על אחת רק דרך ליסינג. תשלום ראשוני של יותר מ-200,000$ דולרים ו-5500$ לחודש למשך תקופה.

ואחרי התקופה הזאת יכולת לקנות אותה תמורת עוד 160,000$.

 

היא הייתה יכולה להיות הלהיט הבא של ציי הרכב עם הייתה תיבה אוטומטית בהיצע, מתחרה ישירה של הפונטו.:-P

קראתי על זה בעיתון רכב בחול בזמנו, יכול ליהיות שמדובר ב F40?

פורסם

אוי אוי אוי...

מה כסף עושה לאנשים זה משהו משגע.

תתביישו!!!

 

אנשים, תכניסו לכם את זה טוב טוב לראש!!!

כסף לא קונה הכל!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל אותי כן... :-D

 

"אילו רק..."

 

ועכשיו למציאות...

איזה אילו רק ואיזה בטיח?!

אנחנו חיים בארץ אטומה יותר ממקלט.

ארץ שבה רק העשירים מתעשרים והעניים נופלים מן הפח אל הפחת.

הארץ היחידה בה רק בעזרת קומבינות תוכל להסתדר (בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לעוזי כהן, סגנראשערייתרעננננה).

הארץ היחידה בה אדם (אם אפשר לקרוא לזה ככה) כמו אסף הראל מקבל תכנית טלויזיה בפריים טיים.

 

אז אחרי כל זה אני מעז להיות אופטימי לגבי רכבים רכבים אקזוטים בארץ הקודש המופלאה?!

Shame on my...

 

טוב, תמיד אפשר להגר (מוטי אם תוכל לפנות לי חדר עם 3 כיווני אוויר אני אודה לך מאד.. אה כן, ואל תשכח להוסיף מושב במיאטה) לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (עד שמשטרת ההגירה תתפוס אותך).

 

 

ערב נעים

ומלא פנטזיות לכולם

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם
אוי אוי אוי...

מה כסף עושה לאנשים זה משהו משגע.

תתביישו!!!

 

אנשים, תכניסו לכם את זה טוב טוב לראש!!!

כסף לא קונה הכל!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל אותי כן... :-D

 

"אילו רק..."

 

ועכשיו למציאות...

איזה אילו רק ואיזה בטיח?!

אנחנו חיים בארץ אטומה יותר ממקלט.

ארץ שבה רק העשירים מתעשרים והעניים נופלים מן הפח אל הפחת.

הארץ היחידה בה רק בעזרת קומבינות תוכל להסתדר (בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לרענן כהן, סגנראשערייתרעננננה).

הארץ היחידה בה אדם (אם אפשר לקרוא לזה ככה) כמו אסף הראל מקבל תכנית טלויזיה בפריים טיים.

 

אז אחרי כל זה אני מעז להיות אופטימי לגבי רכבים רכבים אקזוטים בארץ הקודש המופלאה?!

Shame on my...

 

טוב, תמיד אפשר להגר (מוטי אם תוכל לפנות לי חדר עם 3 כיווני אוויר אני אודה לך מאד.. אה כן, ואל תשכח להוסיף מושב במיאטה) לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (עד שמשטרת ההגירה תתפוס אותך).

 

 

ערב נעים

ומלא פנטזיות לכולם

 

 

אלירן

קוראים לו אוזי כהן!! :o

חחחחחחחחחחחחחחח

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

אני לא יודע על מה אתה מדבר... :roll:

 

 

(אךךךך נפלאות האינטרנט, או בעצם עריכה פשוטה)

תודה על התיקון.. לא שמתי לב.

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

ואני די מאמין שכותבים

shame on me

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אוי אוי אוי...

מה כסף עושה לאנשים זה משהו משגע.

תתביישו!!!

 

אנשים, תכניסו לכם את זה טוב טוב לראש!!!

כסף לא קונה הכל!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל אותי כן... :-D

 

"אילו רק..."

 

ועכשיו למציאות...

איזה אילו רק ואיזה בטיח?!

אנחנו חיים בארץ אטומה יותר ממקלט.

ארץ שבה רק העשירים מתעשרים והעניים נופלים מן הפח אל הפחת.

הארץ היחידה בה רק בעזרת קומבינות תוכל להסתדר (בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לעוזי כהן, סגנראשערייתרעננננה).

הארץ היחידה בה אדם (אם אפשר לקרוא לזה ככה) כמו אסף הראל מקבל תכנית טלויזיה בפריים טיים.

 

אז אחרי כל זה אני מעז להיות אופטימי לגבי רכבים רכבים אקזוטים בארץ הקודש המופלאה?!

Shame on my...

 

טוב, תמיד אפשר להגר (מוטי אם תוכל לפנות לי חדר עם 3 כיווני אוויר אני אודה לך מאד.. אה כן, ואל תשכח להוסיף מושב במיאטה) לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (עד שמשטרת ההגירה תתפוס אותך).

 

 

ערב נעים

ומלא פנטזיות לכולם

 

 

אלירן

אני אחרי הצבא כבר לא פה...אני אזרח ארצות הברית במקור (-:.

אני לא יתגעגע לישראל זה מה שבטוח...

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

יבינימט.. זה מסוג הטעויות שגם אם אתה עובר על ההודעה אתה לא תשים לב...

 

כן אתה צודק.

Shame on me...

 

 

תודה

ולילה טוב

 

נ.ב.

ולבחור שתיקן אותי מרענן לעוזי..

אני כמעט בטוח שזה עוזי ולא אוזי. :)

 

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

×
×
  • תוכן חדש...