Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השוואה בין Seat Ibiza 2026 FR ל-Peugeot 208 GT


פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חשמלי אופציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קצת סדר במידה ואין לך את כל הנתונים:

 

לגבי הפיג'ו 208 - יש 2 רכבים: ההיברידי (או היברידי לייט) והבנזין הרגיל.

אם אתה רוצה את ה-208 הבנזין הרגיל - עדיף שלא.

זה מנוע 1.2 עם רצועת תזמון בעייתית שעלול להתקלקל ובעייתי מאד לתיקון, וגם אחרי זה לא מובטחת אמינות לאורך זמן (בעיה בתכנון המנוע).

אם זה ההיברידי(או היברידי לייט) - פה עלולה להיות בעיה בנסיעה איטית/פקקים.

זה מנוע 1.2 משופר (לעומת מנוע ה- 1.2 הקודם שנמצא בבנזין), אבל עם תיבת הילוכים רובוטית.

בנסיעה בעיר/פקקים, המעבר ממנוע הבנזין למנוע חשמלי לא חלק, וקורה שהמנוע נכבה לפני שהמנוע החשמלי נכנס לפעולה באופן מלא.

התוצאה היא נהיגה לא תמיד חלקה בעיר/פקקים. גם לא ברור איך כל המערכת הזאת (כולל כיבוי והדלקה של מנוע הבנזין) משפיעה על

האמינות של המנוע ותיבת ההילוכים הרובוטית לטווך ארוך.

 

בהשוואה ל-208 , האיביזה ככל הנראה יהיה עדיף מבחינת שוק בעת מכירה, אבל הרכב פחות נוח על הכביש מה- 208.

גם לאיביזה יש תיבת הילוכים רובוטית, אבל מדובר בתיבת הילוכים ותיקה ומוכחת, ועם תרגול מתאים, אפשר לשמור עליה ונסיעה חלקה בעיר/פקקים.

 

בהמשך לבקשתך,

אם אתה עדיין רוצה ביצועים כמו האיביזה, ומוכן ללכת על רכב עם פחות פוזה, אבל יותר נוח בעיר -  יש את סקודה פאביה.

אפשר למצוא אותה עם מנוע 1.5 כמו באיביזה, ואפשר גם עם מנוע 1 ליטר (שוב, כמו באיביזה).

זאת אחות כמעט תאומה לסיאט האיביזה, אבל יותר נוחה, יותר מאובזרת, וכתוצאה מכך, גם יותר יקרה.

רמת הגימור המקבילה בסקודה ,נקראת סטייל.

 

אולי כדאי שתיקח נסיעת מבחן על הסקודה ויהיה לך יותר קל להחליט (או עוד נסיעות מבחן ב-2 האחרים בעיר/פקקים).

 

בכל אופן, שיהיה בהצלחה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

דווקא בפקקים אפשר לנסוע לא מעט על ההיברידי תוך כדי התקדמות איטית במנוע החדש 1.2.

מה הכוונה מנוע בנזין  נכבה לפני שההיברידי נכנס לפעולה? זה עוד לא קרה לי בשום תנאי כביש. אחד מהם חייב לעבוד.

לפעמים המעבר בין היברידי לבנזין חלק ולפעמים יש רעידה קלה.

אך לא הורגש לי משהו לא נעים בעיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 20 שעות, yulianx כתב:

חשמלי אופציה?

נהגתי על רנו 5 נסיעת מבחן בדיחה כמו החברה עצמה, יוצא מרנו שורק, עושה שמאלה בכביש פלמחים ומחזיר אותי בפנייה האחרונה ליד קיה, לא שווה לרכב כמעט 200,000 ש"ח. ומעדיף לא סיניות

לפני שעתיים, ntd כתב:

אתה עדיין רוצה ביצועים כמו האיביזה, ומוכן ללכת על רכב עם פחות פוזה, אבל יותר נוח בעיר -  יש את סקודה פאביה

אם היה את המונטה קרלו שוב בארץ הייתי עושה עליה נסיעת מבחן

פורסם
לפני 7 שעות, ntd כתב:

בהשוואה ל-208 , האיביזה ככל הנראה יהיה עדיף מבחינת שוק בעת מכירה, אבל הרכב פחות נוח על הכביש מה- 208.

גם לאיביזה יש תיבת הילוכים רובוטית, אבל מדובר בתיבת הילוכים ותיקה ומוכחת, ועם תרגול מתאים, אפשר לשמור עליה ונסיעה חלקה בעיר/פקקים.

כמובן, אני רוצה משהו התחלתי כמו איביזה 3 שנים עד תום האחריות ולהתקדם הלאה לדגם יותר גדול.

פורסם

למה לא סיניות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

למה לא סיניות?

נכון שזה נהיה בערך 60-70% מהרכבים היום בשוק אבל זה נראה מצועצע, לא אמין (למשל אקספנג המוסך של פריסבי בראשון 70% מהרכבים במוסך זה אקספנג),

אולי BYD ו-MG אני מגדיר כסיני איכותי בגלל ש-BYD ענפה גם באוטובוסים, MG ידועה לפני המכירה לסינים כמותג אנגלי מבית רובר אבל לא התחברתי לרכבים שלהם אפילו לא הדולפין סרף ולא MG3.

פורסם

אני חושב שקיבלת מידע על הסופר מיני הטובות בקטגוריה אם יתרון כזה או אחר לכול מתחרה.

אולי הייתי מוסיף את הקורסה בעלת יחידת הנעה כמו ל208.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 23 דקות, yulianx כתב:

אני חושב שקיבלת מידע על הסופר מיני הטובות בקטגוריה אם יתרון כזה או אחר לכול מתחרה.

אולי הייתי מוסיף את הקורסה בעלת יחידת הנעה כמו ל208.

208 נראת יותר מפוארת מהקופסה.

דולפין סרף חשבתי אבל קטנה מאוד ודונגפנג זה רכב לבנות עם הצבעים שמציעה

פורסם

חבר קנה דונפנג בצבע אפור כזה, דווקא נראית בסדר ולא בולטת לעין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נעשה סדר,

גם הסיאט FR וגם ה 208 GT הן רמות גימור ולא מכוניות ספורטיביות. 

ל MG3 יצא ריקול ומושב הנהג עבר כבר את התיקון המתאים. MG לאורך שנים מקפידה לקבל 5 כוכבי בטיחות ב EuroNcap.

דווקא הדונגפנג בוקס שהיא רכב מקסים ומתוק עם בעיה רצינית יותר כאשר במבחני ריסוק אותרו ריתוכי שילדה שנפתחו. 

הדולפין סרף רכב מיני חשמלי מקסים. הייתי מכניס להתלבטות את הסקודה פאביה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 7.4.2026 בשעה 10:18, kingcars כתב:

האמת שאני משתחרר בחודש הבא מצה"ל ומחפש רכב מבחינת ביצועים ונוחות, אלה הכי טובות בקטגוריה הסופרמיני. יש עוד דגמים?

 

 

שני הרכבים הללו הם יותר לכיוון הביצועים ופחות לכיוון הנוחות.

 

בתאריך 7.4.2026 בשעה 06:45, yulianx כתב:

ההגה בפיגו לא הסתיר לך את לוח המחוונים?

 

 

לי לא. 

ההגה מתוכנן להיות ממוקם מתחת ללוח המחוונים. אם זה עובד או לא כנראה משתנה בהתאם לפרופורציות והרגלי הישיבה של כל נהג.

 

בתאריך 7.4.2026 בשעה 12:27, kingcars כתב:

היום מעדיפים לקנות רכבים שייתנו ביצועים מ-8 שניות ומטה

 

מי אלו המעדיפים?

 

לצורך נהיגה בקצב התנועה, עם יכולת האצה טובה, רכבים עם 0-100 ב-10 שניות הם לרב מספקים, בטח עם טורבו (שעוזר בהאצות ביניים, שזה מה שלרב חשוב בתנועה).

 

צריך גם לזכור שנהג חדש הוא (הרבה) פחות מיומן ועדיף רכב שיותר מרסן מאשר מזמין האצות.

 

בכל מקרה, קריטי לבדוק ביטוח, כי זה יכול להיות דיל ברייקר.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בנסיעת מבחן פשוט לא הצלחתי להגיע לתנוחת ישיבה שלא תסתיר ותהיה נוחה.

אגב זה גם מוזכר בחלק מהמבחנים גם בשאר הדגמים.

כך שזה בהחלט תלוי בגובה/תנוחת נהיגה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 9.4.2026 בשעה 12:50, yulianx כתב:

דווקא בפקקים אפשר לנסוע לא מעט על ההיברידי תוך כדי התקדמות איטית במנוע החדש 1.2.

מה הכוונה מנוע בנזין  נכבה לפני שההיברידי נכנס לפעולה? זה עוד לא קרה לי בשום תנאי כביש. אחד מהם חייב לעבוד.

לפעמים המעבר בין היברידי לבנזין חלק ולפעמים יש רעידה קלה.

אך לא הורגש לי משהו לא נעים בעיר.

יש מצב שהמנוע החשמלי לא נכנס לפעולה באופן מלא, והבנזין כבר התחיל להכבות, ואז יש את התופעות האלו.

היו דווחים על כך בחו"ל.

 

בכל אופן זה על ה- 208.

לגבי סיטרואן - ייתכן ששם זה יותר מעודן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...