Jump to content

kingcars

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי kingcars

  1. בכבישים מהירים סיאט איביזה FR 1.5 לפחות 100 קמ"ש בכביש מהיר 20 דקות דרומית מת"א
  2. עשיתי גם על הפרונטרה נסיעת מבחן רק חבל שאין לה גג נפתח ואני מעוניין עם ויש לי גם בהצדעה גג נפתח, רכב מספיק זריז לעקיפות בכבישים מהירים ונוחות נסיעה
  3. עבר זמן ואני עדיין מתבלט ובוא נגיד שניסיתי עוד רכב אלא מסגמנט של SUV הלוא הוא רנו סימביוז. עשיתי עליו נסיעת מבחן למחרת ההשקה. מס' אמצעי הבטיחות שיש על הרכב עצום מאוד, נסיעה מאוד שקטה והמדליק הוא שאפשר להגדיל את נפח התא מטען באמצעות הזזת המושבים האחוריים
  4. kingcars

    פרארי לוצ'ה, האימה

    היו תגובות שאמרו שזה נראה רכב שהזמינו מ-Temu. לא מפתיע זה מעצב שעבד באפל בעבר עשה את העיצוב שלו
  5. מוסך אשר אבשלום - משה בקר 32, ראשון לציון - מוסך | איזי היה אצלו היום סוואנה חדשה עם רישוי 04 במוסך. אל תחשוש לרדת למרכז
  6. אז בסוף לאחר שהחלפתי מצבר, לאחר 4 ימים התקלה חזרה עד שביום רביעי האחרון הוצגה הנורה STOP ונורית תקלה אדומה של :BRAKING SYSTEM FAULT. הלכתי למוסך לא מורשה בא.ת ישן שנתנו לי המלצה עליו (לא באתר), בדק ובאמת הלכה סופית היחידת ABS. בדק אם יש עוד מקורות לתקלה עד שהגיע לתקלה סופית. שופץ היחידה בהפרש של 500 ש"ח זול יותר מהמוסך ברחובות. ועכשיו האוטו נוסע מצוין, בעל המוסך אמר שזו פעם ראשונה שנתקע עם יחידה תקולה ברנו אלא יותר במאזדות. אם רוצים לבוא אליו שמו מוסך אשר ברחוב משה בקר 32 ראשל"צ
  7. ראיתי ביקורת על המקום אבל מעדיף מוסך מורשה. שאלתי את CHATGPT (לא רעיון הכי טוב), המליץ על המוסך המרכזי בראשון או סיידון בהוד השרון
  8. https://www.championmotors.co.il/service-centers/itzik-ve-dizer-ramla/ אם כך אז הם צריכים להודיע לצ'מפיון שהם לא רק סקודה ופולקסווגן מסחריות אלא גם סיאט
  9. גוש דן אפילו דרומית עד אשדוד וצפונית אזור השרון באינטרנט רשום שהם מטפלים רק בסקודה ופולקסווגן מסחריות
  10. חברים יקרים, עבר חודש מפתיחת השרשור והגעתי למסקנה סופית שבסוף הולך עם סיאט איביזה 1.5 FR. מה דעתכם על המוסכים של צ'מפיון ואם יש אחד מומלץ?
  11. תלך פיזית לסניף של אייס כי הם עונים לטלפון ואו לחילופין מצאתי את דלת המסתורין של המטה בראשון ב-UMI
  12. אם יש לכם בעיה עם מצבר תקראו חוו"ד עליהם קודם כל המקום בפנים מסודר (התקנה בתוך תחנת הדלק TEN בראשון מערב מאחורי סינמה סיטי), שירות נהדר תוך 2 דקות הוחלף מצבר, בנוסף למצברים מתקינים גם דלקנים, מצלמות לרכב, מולטימדיה ועוד. כדאי להגיע
  13. החלפתי היום אצל שמעוני מצברים, לא היה לו מוטלו אבל היה לו שנפ או REVLOT העדפתי שנפ (לא רציתי מצבר סיני). 72AH עלה לי 700 ש"ח עם התקנה וברגע שהתנעתי לאחר החלפת מצבר הראה על המסך : ESC ON. לדעתי המצבר הקודם שיבש את המערכת. מזל שלא שיפצתי את ה-ABS בזכותכם מקצועני קארספרום
  14. אז המתח תקין במונע, מישהו מכיר את שמעוני מצברים והאם הוא מומלץ? יש לו במלאי שנפ ומוטלו לרכב מתאים
  15. מתח מצבר יצא ברכב מונע 14.02V
  16. כשהמצבר היה חדש לא הייתה בעיה להתניע את הרכב במכה אחת אבל עכשיו אם לא מניעים אותה יום היא בקושי מצליחה להתניע וגם ראיתי שיש חולשה בתאורת מסכים
  17. מדדתי כשהאוטו מכובה
  18. יש לכם חוות דעת על שמעוני מצברים בראשל"צ? הציע לי מצבר מותאם לרכב ב-750 כולל התקנה מוטלו או שנפ יש לו במלאי
  19. השתמשתי במולטימטר ומתח מנוע יצא 11.9V מה שאומר שצריך להחליף מצבר
  20. למדתי בה נהיגה, נוחה לנהיגה מהמורות לא מרגישים כמעט אבל לדעתי מנוע חלש אם היו מביאים את ה-180 כ"ס או GR 200 כ"ס יש על מה לדבר
  21. 208 נראת יותר מפוארת מהקופסה. דולפין סרף חשבתי אבל קטנה מאוד ודונגפנג זה רכב לבנות עם הצבעים שמציעה
  22. האמת דוד שלי קנה את הרכב מבלי לעשות עליו נסיעת מבחן אבל זה היה ביולי 1994 הקניה בוצעה נראה אם אני זוכר שאמרו. יונדאי יהוד לקחו אחרי שנתיים שהאוטו היה אז טיפול כמעט 5000 ש"ח אז.
  23. למשפחה שלי היה מהיונדאים הראשונים בארץ, יונדאי לנטרה 1994 ושירתה אותנו למשך 20 שנה נוסטלגיה לשבת: יונדאי לנטרה - "הסטנדרט החדש שקוריאה את האחרים" - Wheel חדשות ומבצעי רכב היום יש רנו פלואנס 2013 1.6 סבירה בסה"כ
×
×
  • תוכן חדש...