Jump to content

kingcars

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי kingcars

  1. אם אתה רוצה רכב במחיר הזה יחסית יש לך איביזה FR 1.0 או ארונה 1.0 אבל זה כבר 130,000 ש"ח ואיביזה גם באותו מחיר
  2. הקשבתי לעצתך והזמנתי היום בדיוק את המולטימטר שהצעת
  3. אזמין ואבדוק. תודה
  4. השארתי פרטים שהמוסך יחזור, המוסך הלא מורשה ברחובות רצה על דיאגנוסטיקה 445 ש"ח והתקשרתי למוסכים באזור ת"א כמו הילוך שישי ומוסך המכונן ורצו כמעט 1000 ש"ח רק לבדוק. יש מוסך שלא לוקח על הבדיקה הזו לא הרבה כסף?
  5. נכון שזה נהיה בערך 60-70% מהרכבים היום בשוק אבל זה נראה מצועצע, לא אמין (למשל אקספנג המוסך של פריסבי בראשון 70% מהרכבים במוסך זה אקספנג), אולי BYD ו-MG אני מגדיר כסיני איכותי בגלל ש-BYD ענפה גם באוטובוסים, MG ידועה לפני המכירה לסינים כמותג אנגלי מבית רובר אבל לא התחברתי לרכבים שלהם אפילו לא הדולפין סרף ולא MG3.
  6. כמובן, אני רוצה משהו התחלתי כמו איביזה 3 שנים עד תום האחריות ולהתקדם הלאה לדגם יותר גדול.
  7. נהגתי על רנו 5 נסיעת מבחן בדיחה כמו החברה עצמה, יוצא מרנו שורק, עושה שמאלה בכביש פלמחים ומחזיר אותי בפנייה האחרונה ליד קיה, לא שווה לרכב כמעט 200,000 ש"ח. ומעדיף לא סיניות אם היה את המונטה קרלו שוב בארץ הייתי עושה עליה נסיעת מבחן
  8. צודק ברווז, הוא ראה את התקלה בהסתמך לדיאגנוסטיקה ואין פה עקיצה למרות שביקשתי טופס מודפס ואמר שהוא לא יכול, אין לי למה לתבוע במידה והחלפתי את היחידה (ולא עשיתי את זה) אתה מכיר גם מוסך טוב במרכז?
  9. רעיון לעוד רכב מומלץ?
  10. אני מגוש דן, הוא המליץ על מוסך יותר מ-100 ק"מ מביתי. אשמח להמלצה על מוסך מומלץ שמתעסק ברנו באזור המרכז
  11. אני לא מבאר שבע, לדעתי יש זליגת חשמל ברכב (שהאוטו נרכש ב-2013 עם מצבר מקורי אחרי שנה המצבר הוחלף). מכירים מקום מומלץ במרכז לבדיקת החשמל ברכב?
  12. נשמט לי תמיד המילים, טוען שהיחידה הלכה וצריך לשפץ אותה, השיפוץ עולה 2300 ש"ח אבל סה"כ 4400 ש"ח (יומיים עד שלושה ימי עבודה 2000 ש"ח רק עבודה?) שאלתי על זליגת חשמל אמר שלא. ביקשתי טופס דיאגנוסטיקה אמר שהוא לא יכול להדפיס לי אלא רק מה שהטאבלט אומר לו
  13. יש ברשותי רנו פלואנס 2013 1.6 ומעל חודש מופיע בצג הרכב התקלות הבאות: CHECK ABS CHECK ESC CHECK BRAKING SYSTEM הייתי במוסך לא מורשה של רנו ברחובות (המורשה אמר תשאירו את הרכב לשבועיים איפה שאני מטפל) והוא אמר שיחידת ה-ABS אבל לפעמים התקלה הזו הולכת וחוזרת. לדעתי זו תקלה אחרת. יכול להיות שהמצבר חלש?
  14. והשירות של צ'מפיון במוסכים? ברנו המוסך המרכזי בראשון מזעזע, על דיאגנוסטיקה אומרים תשאיר את הרכב לשבועיים ולא מבטיחים רכב חלופי. מאז שהם עברו לשורק זה נהיה יותר גרוע, מתקנים חלק בצד הלא נכון, העיקר הסלוגן המיתולוגי "רנו לא רואה מוסך" זה צריך להיות "רנו רואה כל יום מוסך", רק אקספנג לתיקון יש שם הרוב
  15. לדעתי חלשה כמעט 10 שניות מ-0 ל-100, היום מעדיפים לקנות רכבים שייתנו ביצועים מ-8 שניות ומטה
  16. ניסיתי אותה אבל מעדיף אירופאי
  17. נסעתי לפני שנה על MG3, זריזה מאוד אבל אחרי התוצאות של מבחני הריסוק ועיוות המושב הקדמי.... C3 לא חלש? מעדיף רכב מעל 140 כ"ס כדי שיהיה זריז בכביש עוד חודש צריך לחדש ביטוח לרכב שיש ברשותי כרגע (פלואנס 2013 אבל לא בבעלותי), כשהוצאתי רישיון ביטוח עם נהג חדש עלה יותר מ-10,000!. מעניין כמה יעלה עכשיו שיש לי שנה רישיון לפי החתימה שלך היה ברשותך רק איביזות ופאביות. מה דעתך עליהן?
  18. האמת שאני משתחרר בחודש הבא מצה"ל ומחפש רכב מבחינת ביצועים ונוחות, אלה הכי טובות בקטגוריה הסופרמיני. יש עוד דגמים? לגבי האיביזה הרגישה מאוד קלה (נהיגה על ה-FR 1.5, שומעים את המנוע היטב ובגלל שצ'מפיון לא מלווים בגלל המצב נסעתי עד פלמחים, מרגישים את הבורות בכביש. לגבי ה-208 נסעתי איתה עד פארק תעשיות פלמחים וחזור אבל הרגישה מאוד כבדה בכביש, בקושי מרגישים את הבורות. לא קצת מוגזם? שמעתי שחברות ביטוח לא מבטחות כאלה בגיל 17/18 כן אבל סידרתי את ההגה אחר כך.
  19. שלום, אני מתלבט לרכב ראשון עבורי בין Seat Ibiza 2026 FR ל-Peugeot 208 GT. עשיתי עליהם נסיעת מבחן וקשה לי להחליט מה עדיף.
×
×
  • תוכן חדש...