האמת שאני משתחרר בחודש הבא מצה"ל ומחפש רכב מבחינת ביצועים ונוחות, אלה הכי טובות בקטגוריה הסופרמיני. יש עוד דגמים?
לגבי האיביזה הרגישה מאוד קלה (נהיגה על ה-FR 1.5, שומעים את המנוע היטב ובגלל שצ'מפיון לא מלווים בגלל המצב נסעתי עד פלמחים, מרגישים את הבורות בכביש.
לגבי ה-208 נסעתי איתה עד פארק תעשיות פלמחים וחזור אבל הרגישה מאוד כבדה בכביש, בקושי מרגישים את הבורות.
לא קצת מוגזם? שמעתי שחברות ביטוח לא מבטחות כאלה בגיל 17/18
כן אבל סידרתי את ההגה אחר כך.