Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שילוט בצידי הדרכים. מה זה אומר?


פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא שם הכביש אלא סימון של תשתיות כלשהן. היה על כך דיון לא מזמן, אבל לא איתרתי אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נשמע כמו שאלה שמתאימה יותר לפורום ג'יפולוג, אבל בינתיים - מנפלאות הבינה המלאכותית: 

 

ציטוט

כאשר כביש ישראלי מסומן בשלט שחור-לבן עם כיתוב באנגלית כמו LM04 - מה זה אומר?

 

הסימון שאתה מתאר — שלט שחור-לבן עם כיתוב באנגלית כמו LM04 — לא שייך לסימון הכבישים הרגיל בישראל (שבו מספרי כבישים מופיעים על רקעים כחולים, אדומים או ירוקים). זהו סימון פנימי או ייעודי, שמצביע בדרך כלל על תוואי של דרך ביטחונית, שירותית או פנימית, ולא על כביש ציבורי רגיל.

 

אז מה זה LM04?

זהו כנראה חלק ממערכת סימונים המשמשת:

  • גופים ביטחוניים (צה"ל, מג"ב וכו')
  • קבלנים שמבצעים עבודות תשתית
  • שב"ס, מנהלות אזוריות, או שירותי תחזוקה
  • כבישים במרחבים מוגבלים, כמו בסיסים צבאיים, שטחי C בגדה המערבית, אזורי תפר וכו'

האותיות (למשל LM) הן כנראה ראשי תיבות או קוד לאזור או יחידה מסוימת. המספר (כמו 04) הוא מזהה ייחודי לקטע דרך או מחסום מסוים.

דוגמה להקשרים שבהם מופיעים שלטים כאלו:

  • כבישי גישה לגדר ההפרדה/המרחב התפר
  • כבישים בשטחי C שבשליטה ביטחונית ישראלית
  • כבישים היקפיים סביב התנחלויות
  • גישה למחסומים או שערים בגדר ההפרדה

מה זה לא:

  • זה לא מספר כביש רגיל של משרד התחבורה
  • זה לא סימון דרך אזרחית פתוחה לתנועה רגילה (בדרך כלל)

איך אפשר לדעת בדיוק?

אם אתה רוצה לדעת ספציפית מהו LM04:

  • אפשר לבדוק במפות GIS ייעודיות כמו GovMap
  • או לבדוק דרך תצלום לוויין (למשל ב-Google Earth) מה נמצא באזור זה
  • במקרים מסוימים, תיעוד כזה מופיע גם בדוחות של גופים כמו "בצלם" או "המוקד להגנת הפרט" (כאשר מדובר בדרכים בגדה המערבית)
  • משעמם 1
פורסם
לפני 15 דקות, Derish כתב:

מנפלאות הבינה המלאכותית:

רק שכל התשובות האלו לא נראות נכונות. 

 

השלטים האלו הוצבו לאחרונה לפני מספר חודשים אולי חצי שנה בכבישים מרכזיים כמו כביש 4 ובחלפים מרכזיים.

 

שלא משמשים בלעדית גופים ביטחוניים.

לא נמצאים במהלך עבודות תשתית.

לא נמצאים במרחבים מוגבלים.

לא כבישים סביב התחולויות. 

ולא נראה לי שכביש 4 הוא כביש גישה לגדר הפרדה, לפחות זו לא היעוד העיקרי שלו...

 

 

😁

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

בתור התחלה, הפניתי אל המקום שבו כנראה יודעים באמת ולא משערים.

 

במבט פילוסופי על שרשורים כאלה - האמת זה אמנם נחמד, אבל למי אכפת ממנה כל עוד יש סיפור טוב במקום. 

 

התיאוריה האישית שלי היא ש-LM הוא קיצור בינלאומי של local main או local municipality, מה שעשוי להקל על ניווט במקומות שבהם פרוייקטים נעשים ע"י גופים בינלאומיים שלא בהכרח דוברים עברית. למשל, צוות שמתקין תשתיות מסויימות במדינות שונות ויכול לסמוך על כך שיקימו בשבילו שילוט זמני בסמוך לאזור העבודה. לא נדיר בפרוייקטים ממשלתיים המבוצעים ע"י גופים זרים, וזה בכלל לא צריך להיות משהו מסווג או בטחוני. 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

דריוש ידידי, נפלת שוב למלכודת הAI. 

GIGO קלאסו

לפני שעה, sperial כתב:

זה לא שם הכביש אלא סימון של תשתיות כלשהן. היה על כך דיון לא מזמן, אבל לא איתרתי אותו.

 זה (סימונים פנימיים של זרועות מחלפים נתיבי ישראל).

 

 

עריכה אחרונה על ידי borsood
  • אהבתי 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 53 דקות, borsood כתב:

דריוש ידידי, נפלת שוב למלכודת הAI. 

 

המשפט הזה מרמז שהאמנתי לו או שאכפת לי אם הוא דובר אמת. כפי שניתן להבין מתגובתי הקודמת, זה לא המצב. 

 

בינתיים, גם התגובה שקישרת אליה לא מסבירה עד הסוף על מה בדיוק מדובר.

 

פורסם
לפני שעה, borsood כתב:

 

סימונים פנימיים של זרועות מחלפים נתיבי ישראל.

 

 

זאת התשובה הנכונה , כאמור. 

משמש לזיהוי הזרוע המסוימת של מחלף,  לחברת נתיבי ישראל (לשעבר מע"צ) 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

יש גם סימון רמזורים. למשל בנשר ובחיה (לא עקבי, קיים רק בחלק מהצמתים)

 

 

 

image.png

image.png

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תאוריית קונספירציה:

LM04 מתייחס לאלמו (ELMO) מרחוב סומסום האמריקאי, בכתב חסר כי לא הייתה מספיק מתכת לייצר שלט בגודל מלא מאחר ויש מחסור במתכות לאור כמות המיירטים שאנחנו מייצרים. לכן נכתב LMO ולא ELMO. כמו כן, ה-4 מתייחס לשיר ספציפי שאלמו מופיע בו, "אני יכול לספור רק עד 4" (ה-4 כתוב במפורש). 

אי לכך ובהתאם לזאת, קטע הכביש הנ"ל באחריות כת השטן.

או משהו. 

אני לא טוב בקונספירציות. 

הנה השיר. 

 

הנקודה לגבי שילוט חירום הכי הגיונית בעיניי, אבל הבנתי שזה לא זה אלא שילוט שקשור ל:

לפני 28 דקות, YaronNahum כתב:

משמש לזיהוי הזרוע המסוימת של מחלף,  לחברת נתיבי ישראל (לשעבר מע"צ) 

טוב נו. 

LM04 זה מספר נמוך. 

אז. 

LM "לייט"? 

 

[יום קשה בעבודה. רחמים. 

אבקש סליחה ביום כיפור]

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

גם על עצים יש, אפילו עם ברקוד.

אנחנו חיים בסימולציה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שתי אותיות (לועזיות רחמנא ליצלאן ) מציינות את המחלף 

שתי ספרות את מספר הזרוע באותו מחלף. 

 

לפני 45 דקות, sperial כתב:

יש גם סימון רמזורים. למשל בנשר ובחיה (לא עקבי, קיים רק בחלק מהצמתים)

 

 

 

 

סימון רמזורים הוא של הרשות המקומית שבשטחה נמצא הרמזור 

לכן בכל רשות (שבחרה לסמן ) תראה צורת שלט אחרת 

וכל רשות מתחילה את הספירה ב 1 

יש כאלו שרק ימספרו את הצומת 

יש כאלו שיוסיפו את הכיוון (דרום / צפון וכד' ) או שם הרחוב 


 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 22 דקות, YaronNahum כתב:

שתי אותיות (לועזיות רחמנא ליצלאן ) מציינות את המחלף 

שתי ספרות את מספר הזרוע באותו מחלף

אבל מה המטרה?

מדוע היה צורך בסימון המחלפים והזרועות, מי משתמש בשלטים האול?

 

 

פורסם

למיטב ידיעתי , נתיבי ישראל (מע"צ) 
יש כיום לא מעט מחלפים עם יותר מ 4 זרועות 
כאשר יש בעיה וצריך להכווין משהו לזרוע מסוימת לשם תיקון בעיה , 

לך תסביר לו 

יותר פשוט להגדיר LM04 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...