Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי
אני שוקל לעשות טרייד-אין על הרכב שלי ל BYD Atto3 וקצת מוטרד שיש 446 מודעות מכירה של הרכב באתר יד2.

יודעים מה הסיפור? השוק מוצף בגלל ליסינג? אנשים לחוצים להעיף את הרכב לפני שנגמרת האחריות?

פורסם

זה השקר הגדול של החשמלית או המכונית הנמכרת ביותר ל2025, היבואן מוכר למגרשים וסוחרים וכל הלאה

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

BYD מליסינג בנות גג שנתיים. 

נמכרו בישראל כ 35,000 רכבי BYD, אז 446 מהם רוצים למכור. אז? 

לרגע חשבת שהרכב הכי נמכר בישראל במשך שנתיים ברציפות, לא יתגלגל ללוחות המכירה? 

אחריות? אתה רציני? יש לך את האחריות הכי ארוכה בשוק, ולסוללה 8 שנים ו - 200,000 ק"מ, על מה אתה מדבר? 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 21 דקות, discoTD5 כתב:

BYD מליסינג בנות גג שנתיים. 

נמכרו בישראל כ 35,000 רכבי BYD, אז 446 מהם רוצים למכור. אז? 

לרגע חשבת שהרכב הכי נמכר בישראל במשך שנתיים ברציפות, לא יתגלגל ללוחות המכירה? 

אחריות? אתה רציני? יש לך את האחריות הכי ארוכה בשוק, ולסוללה 8 שנים ו - 200,000 ק"מ, על מה אתה מדבר? 

 

לא באתי בטענות רק מנסה להבין אם כדאי מבחינתי לרכוש אחת כזאת יד2 או להשאר בעולם הבנזין המוכר לי וללכת על יונדאי טוסון (יש לי פוסט אחר בנושא).

פורסם

יש גם מאות קורולות היברידיות ואיוניק בלוח של יד 2. זה לא מעיד על כלום חוץ מזה שנמכרו המון מכוניות כאלה. וכן גם רכב מבוקש כמו איוניק לוקח המון זמן למכור כשיש שפע של אופציות. לאחותי נגמרה הסבלנות אחרי כמה חודשים ועשתה בסוף טרייד אין על האיוניק שלה.

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, moranbh כתב:

אם כדאי מבחינתי לרכוש אחת כזאת יד2

מניסיון עם Atto 3 מודל 2023 במשפחה שעשתה כ 50 אלף ק"מ. 

 

לא היו תקלות או כניסות לא מתוכננות למוסך. 

אין גלגל ספייר, לא משהו יחודי לדגם הזה. 

טיפול עולה 850 ש"ח שבמהלכו מחליפים פילטר אוויר למזגן, בודקים ניפוח צמיגים וכו'. 

טווח ריאלי 330-350 ק"מ. בקילומטרים האחרונים חישוב הטווח לא מדוייק, זאת אומרת אם מוצג טווח נותר 70 ק"מ  בפועל זה 35-40. 

מרווח במידה מספקת, תא מטען גדול.

אין פגוש אחורי, שים לב שלהרבה מכוניות כאלה יש פגיעות קטנות במכסה תא מטען.

הצמיגים המקוריים מחזיקים כ 40-45 אלף ק"מ, הבנתי שאופייני לכל החשמליות. 

תאוצה נחמדה, שקט.

פעולת תיקון סטייה מנתיב גסה מידי.

ריפודים דמויי עוד לא נעימים אחרי חניה בשמש, הרכב לוהט וקשה להכנס אליו. 

ממשק משתמש לא מוצלח, במסך לוח שעונים הפטנט קטן מידי ובקושי רואים מה כתוב, במסך המרכזי סביר. 

 

מבחינת הדאגה שלך לאחריות אז כאמור ברכב בספציפי הזה לא נדרש עד כה שום תיקון ושום התעסקות. 

 

לגבי הדברים האחרים תחליט לבד כמה זה חשוב בשבילך. 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, Buki כתב:

מניסיון עם Atto 3 מודל 2023 במשפחה שעשתה כ 50 אלף ק"מ. 

 

לא היו תקלות או כנסיות לא מתוכננות למוסך. 

אין גלגל ספייר, לא משהו יחודי לדגם הזה. 

טיפול עולה 850 ש"ח שבמהלכו מחליפים פילטר אוויר למזגן, בודקים ניפוח צמיגים וכו'. 

טווח ריאלי 330-350 ק"מ. בקילומטרים האחרונים חישוב הטווח לא מדוייק, זאת אומרת אם מוצג טווח נותר 70 ק"מ  בפועל זה 35-40. 

מרווח במידה מספקת, תא מטען גדול.

אין פגוש אחורי, שים לב שלהרבה מכוניות כאלה יש פגיעות קטנות במכסה תא מטען.

הצמיגים המקוריים מחזיקים כ 40-45 אלף ק"מ, הבנתי שאופייני לכל החשמליות. 

תאוצה נחמדה, שקט.

פעולת תיקון סטייה מנתיב גסה מידי.

ריפודים דמויי עוד לא נעימים אחרי חניה בשמש, הרכב לוהט וקשה להכנס אליו. 

ממשק משתמש לא מוצלח, במסך לוח שעונים הפטנט קטן מידי ובקושי רואים מה כתוב, במסך המרכזי סביר. 

 

מבחינת הדאגה שלך לאחריות אז כאמור ברכב בספציפי הזה לא נדרש עד כה שום תיקון ושום התעסקות. 

 

לגבי הדברים האחרים תחליט לבד כמה זה חשוב בשבילך. 

 

תודה רבה על התשובה המנומקת!
ההתלבטות שלי כרגע אם שווה לעבור לרכב חשמלי בטווח ה 120 אלף שקל או לעבור לרכב בנזין אחר כמו טוסון/ספורטאז באותו טווח מחירים.
סתם הטריד אותי המצב שיש מאות רכבים כאלה למכירה כרגע ביד2.
אני פשוט רוצה להיפטר מהרכב שלנו (פיג׳ו 5008 2018) כי הוציא לי את הנשמה והכיס.

פורסם

כאמור דבר ראשון זה עמדת טעניה, חייב שתהיה בבית עמדת טעינה. כאילו מה זה חייב...לא חייב אבל רצוי מאוד שתהיה אם אתה רוצה להשתמש ברכב בנוחות ובחיסכון. 

אם זה בניין קומות אז גם חייב שתהיה לך חניה פרטית רשומה בטאבו. 

 

מכאן, מחיר התקנת עמדת טעינה יכול לנוע בין 4000 ש"ח אם זה רק להוציא כבל 5 מטר לחניה של בית פרטי לבין 15 אלף ש"ח ויותר אם צריך להסב את הבית לחשמל תלת פאזי ולבצע התקנה מרכבת לנקודה מרוחקת. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 27 דקות, davemustaine87 כתב:

שווה או לא, זה תלוי בפרמטרים שלך - כמה אתה נוהג, כמה מתכוון להחזיק ברכב, אם יש אפשרות לעמת טעינה וכו'. בלי זה אי אפשר לענות על השאלה

נוסעים בערך 10-12 אלף בשנה, גר בבניין משותף ויש אפשרות לשים עמדת טעינה בחניה הפרטית.

Just now, moranbh כתב:

נוסעים בערך 10-12 אלף בשנה, גר בבניין משותף ויש אפשרות לשים עמדת טעינה בחניה הפרטית.

 

לפני 5 דקות, Buki כתב:

כאמור דבר ראשון זה עמדת טעניה, חייב שתהיה בבית עמדת טעינה. כאילו מה זה חייב...לא חייב אבל רצוי מאוד שתהיה אם אתה רוצה להשתמש ברכב בנוחות ובחיסכון. 

אם זה בניין קומות אז גם חייב שתהיה לך חניה פרטית רשומה בטאבו. 

 

מכאן, מחיר התקנת עמדת טעינה יכול לנוע בין 4000 ש"ח אם זה רק להוציא כבל 5 מטר לחניה של בית פרטי לבין 15 אלף ש"ח ויותר אם צריך להסב את הבית לחשמל תלת פאזי ולבצע התקנה מרכבת לנקודה מרוחקת. 

 

 

גר בבניין משותף ויש אפשרות לשים עמדת טעינה בחניה הפרטית.

פורסם
Just now, Buki כתב:

יש חשמל תלת פאזי בבית?

כן, ממה שאני מכיר זה מאנשים שיש להם רכב חשמלי אצלנו בבניין זה מתחבר לחשבון חשמל של הוועד ואז עושים חשבון אחת לחודשיים כזה, צריך לוודא את זה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...