Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

משפחה צעירה, בודק קניית 7 מקומות.

תקציב 70000 - 80000 ש"ח.

 

מתלבט בין קודיאק, סורנטו, סנטה פה, שנתונים 2017 - 2018.

חשוב רכב אמין, ומזגן לילדים מאחור.

 

איזה רכב עדיף? מה לבדוק הקנייה?

 

תודה רבה

פורסם

אני גם באותו חיפושים,

אוכל לחלוק איתך את המידע שצברתי עד כה.

מקריאת כל מיני מאמרים וחיפוש פה בפורום.

 

ראשית לגבי סנטה פה / סורנטו, לא ולא מנועי בנזין. 

רק דיזל. יש סיפור סדרתי של תקלה במנוע בנזין 2.4, בארה"ב כבר הכריזו ריקול בארץ זה מתנהל מול בימ"ש.

 

על פניו, מהמלצות ששמעתי וגם ראיתי בעיניי, סורנטו וסנטה פה, מאוד נוחות ומאובזרות, ויש להן מיזוג בשלישית,

שורה שלישית, סבירה מאוד אפ' למבוגרים, אני בעצמי נכנסתי לשם.  אם כי לא לנסיעות ארוכות מדי.

ילדים יהנו.

 

לגבי קודיאק,

קראתי פה בפורום, שהגיר שלהם נוטה לבעיות, יש צורך בהחלפת נוזל גיר כל 60 א' ק"מ - טיפול שלבדו עולה באיזור ה- 2000 ש"ח.

אין הבדל בנושא הזה בין בנזין לדיזל.

אני אישית, ירדתי מזה.

 

נראה ש - 7 מקומות המועדף הוא סורנטו / סנטה פה.

רק שאין כל כך מבחר במנועי דיזל.

 

שיהיה בהצלחה!

פורסם

במחירים האלו נכנסת לכם למשוואה גם 5008 דיזל פרימיום עם מנוע 1.6(שהוא האמין יותר), אמנם אני משוחד אבל הייתי מציע לכם לבחון את האופצייה הזו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)

אם כבר צרפתי , אז גראנד פיקאסו C4. הייתי מחפש מנוע 1.6 בנזין +גיר אוטמט 8 הילוכים AISIN  שנת 2017-2018 או חדש יותר עם מנוע 1.5 דיזל. 

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אם אתה מחפש אמינות ביג נו נו על הצרפתים

 

(יש לי פיקאסו בנזין בעצמי ואני מכיר את הרכב מכנית הרבה מעבר לממוצע)

 

אבל קח בחשבון שפיקאסו בשנים האלו עולה חצי מהתקציב שלך...

 

5008 זה רכב זהה ובמנועי הדיזל יש בעיות משלהם. 

 

הכי אמין בפער רב מכל האופציות שנתת הוא אאוטלנדר הבעיה שהוא נראה ומרגיש מיושן בפער.

 

לזכותו שמירת ערך מעולה 

פורסם

תודה, לכן לא בחנתי את הצרפתיות. יותר חשוב לי האמינות. אין לי משהו ספציפית נגד צרפתי, אבל לא רוצה להיתקע עם רכב שצריך מוסך.

 

לגבי האוטלנדר, מסכים שהוא אמור להיות אמין, ושקלתי ללכת בכיוון. אבל הבנתי שהמזגן לא יספיק לשורה השלישית בימות הקיץ. אני צריך להושיב שם ילדים.

 

אז עם זאת, מה המסקנה? על איזה רכב 7 מקומות ללכת בתקציב כזה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...