Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

לפני כמה שנים קניתי פלס סיני פשוט בהום סנטר תוצרת ingco שעלה בסביבות 30שח.

הייתי בטוח שאין שום הבדל בינהם ומדובר בסה"כ במיכל קטן עם מים ובועה בפנים.

השבוע החלטתי לבדוק האם המייבש כביסה מפולס.

שמתי על המכסה שלו את הפלס, כיוונתי רגליות, הכול מאוזן, בודק עוד פעם המייבש עומד עקום.

התברר שהפלס מזייף.

מאוד קל לבדוק, הבועה בפלס צריכה להשאר בדיוק באותו מקום אחרי סיבוב של הפלס ב180 מעלות על המשטח.

היום נסעתי להום סנטר, כול הפלסים הזולים מזייפים.

מעניין שבתוספת תשלום נמוכה אפשר לקנות פלס איכותי שבאמת מדויק, וגם מיוצר בישראל.

הפלס הישראלי תוצרת kapro עולה רק 65שח.

באמת לא מבין את ההגיון ליצר פלסים שמזיפים ומראים נתונים לא נכונים.

https://www.homecenter.co.il/products/3039107743?_pos=17&_fid=6ef2e9e92&_ss=c

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

זה העונש על קנייה בהום סנטר / אייס,

מי שמכבד את עצמו לא נכנס לשם :)

קאפרו סחורה טובה בגדול, קשה לטעות איתם.

 

מה שכן - לאיזון - חשיבות הפלס במכונת כביסה / מייבש / מדיח היא נמוכה, אפשר לחיות בשלום ולישון בשקט גם עם פלס מזייף.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

זה באמת יכול להיות מסוכן...

בהום סנטר מוכרים גם פלסים סינים ארוכים באורך 100סמ שבטח קבלנים קונים אותם.

לבנות קיר בלוקים עם כזה פלס זה פשע.

איך בכלל מאשרים למכור דברים כאלה?

מכון התקנים לא בודק אותם?

פורסם

נשמע כמו רפורמת "אם זה טוב לסינים....."

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, דניאל1983 כתב:

זה באמת יכול להיות מסוכן...

בהום סנטר מוכרים גם פלסים סינים ארוכים באורך 100סמ שבטח קבלנים קונים אותם.

לבנות קיר בלוקים עם כזה פלס זה פשע.

איך בכלל מאשרים למכור דברים כאלה?

מכון התקנים לא בודק אותם?

תרגיע קטסטרופה... כל עוד הבניין עצמו ישר (ואת זה כן בודקים, אפילו בארץ) אז קיר בלוקים שנטוי פה ושם לכמה מילימטרים זה סתם מציק בריהוט או לחלופין ריג'קט שדורש תיקון בכניסה לדירה, אבל סכנת נפשות זה לא. - כי הנטייה איננה עוברת בריבית לקומה הבאה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קפרו זה מצויין. איכות מעולה. 

מה שכן, גם פלס סיני יכול לעבוד נהדר, אפילו אם הוא עקום. 

*אם אתה משתמש בו בתור אנך...

716avRsD9jL._AC_SL1500_.jpg

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא יודע, אבל אחרי ניסיון כושל לרכוש בחו"ל מד מרחק לייזר (לשימוש ביתי) אני ממליץ לרכוש בארץ ולא לנסות לייבא. הביורוקרטיה בעייתית.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים מהמטרים שבתמונה. 

זו אמורה להיות עובדה ידועה היטב. מטר איננו כלי מדידה מדוייק. זו בדיוק הסיבה שבגינה ממליצים לעבוד עם אותו המטר בדיוק לאורך כל הפרוייקט. 

גם במטרים יש רמות איכות, שאמורות להיות מצויינות על גבי הכלי עצמו. בעבר כבר דיברתי על זה ואפילו נתתי את הלינק הזה למיטב זכרוני.

פלוס עוד כל מיני טריקים, שטיקים וגימיקים שבגדול רק מומחים מכירים...

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל סטיה של 10% מוגזמת עבור מכשיר פשוט כמו סרט מידה. כמובן בהנחה שהתמונה מציגה סרטים אמיתיים ולא איזה תבשיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי דעתי גם בפלסים שמוכרים בהום סנטר הסטיה מתקרבת ל10%.

כאשר הנחתי אותו על שולחן הבועה הייתה בדיוק באמצע אבל אחרי סיבוב ב180 מעלות לפעמים הבועה הייתה זזה קצת לאחד הצדדים אבל היו פעמים שהיא זזה עד הסוף שמאלה או ימינה בתוך המיכל זכוכית

פורסם
לפני 48 דקות, sperial כתב:

הכל טוב ויפה, אבל סטיה של 10% מוגזמת עבור מכשיר פשוט כמו סרט מידה. כמובן בהנחה שהתמונה מציגה סרטים אמיתיים ולא איזה תבשיל.

אמיתי, לצערי. 

קל מאד לבדוק את זה בחנות הצעצועים החביבה עליך ו\או הקרובה לביתך. 

ולמיטב זכרוני קל למצוא הסברים על זה גם ביוטיוב. 

גם אני משתמש באחד ש"נחשב לטוב", אבל הוא לא מקצועי. למקצועיים האמיתיים יש עוד נתון או 2, שחסרים לי על זה שלי (פיסקו 3M. יש לי גם סטנלי 5M שאני בקושי צריך לגעת בו)- כמו למשל האורך של המטר עצמו, שאמור להיות כתוב על גבי גוף הכלי (במקום לקפל את הסרט בפינות).

אני כבר לא זוכר אפילו איזה קלאס הוא. נראה לי שרגיל, קלאס 2. עבורי הוא מצויין, ולחלוטין מספיק טוב. וכל עוד אני לא מערבב כמה סרטים במדידות שלי, הכל יוצא בסדר. 

 

בכלל אני כבר חסיד של לא למדוד, איפה שרק אפשר. תמיד עדיף להכין שבלונה זריזה או "STORY STICK", או להשתמש במשהו שאתה יודע מה הגודל שלו בוודאות כדי לא להצטרך למדוד. 

לפני 8 שעות, waterman כתב:

הנה מה שמשגע אותי עם הכלים האלו. 

אחוז דיוק: בין +/- 0.1 ל 0.2. 

רזולוציה: 0.05...

או בתרגום למתמטית: 

אחוז הדיוק בין 1 ל-2 דקות, כשהרזולוציה מציגה שניות. 

  • מעניין 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...