Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פלס אפילו חדש עלול להגיע לא מכוייל ב 100 אחוז.

 

תקנה פלס עם אפשרות כיול (בורג מכל צד של ה"בועה") ופשוט תכייל אותו (תסובב ב 180 מעלות ותוודא שהבועה באותה המקום - שים לב אני חוזר שנית: באותו המקום. לא חייב בדיוק באמצע כי לא בטוח שהמשטח שאתה עובד עליו מפולס).

 

הזולים מאוד מגיעים ללא אופציית כיול.

יש זולים עם אופציית כיול, זה יעשה את העבודה.

  • רעיון טוב! 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לדוגמה פלס מעולה לא יקר ועם אפשרות כיול. 

 

264512_06032023185641.jpg

למרות שדיברו סרה על בירוקרטיית הייבוא של מכשירי לייזר, אישית הופתעתי לטובה. הזמנתי מחו"ל  פלס לייזר פשוט, היה צריך לשלוח כמה מסמכים אבל הספקתי לטפל בכל העניין עוד לפני שהוא הגיע לארץ כך שלא התעכב שנייה.  מי שקצת חושש שיבדוק לפני זה יש לו את המסמכים של פירוט הטכני של המוצר ושהוא מותר בייבוא (עד כמה שזכור לי קלאס 2 מותר). 

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

הכל טוב ויפה, אבל סטיה של 10% מוגזמת עבור מכשיר פשוט כמו סרט מידה. כמובן בהנחה שהתמונה מציגה סרטים אמיתיים ולא איזה תבשיל.

במטר לא מודדים מהלשונית אלא מאחד המספרים.

 

 

לפני שעה, saay222 כתב:

סתם שאלה, איך פלס מים יכול להיות לא מדוייק?

קודם כל שפורפרת לא מפולסת. אחר כך הריאומטריה שלה.

 

אם אתה רוצה פלס מאוד מדוייק קנה פלס מכונה עם דיוק של 2 מאיות המילימטר למטר. 

 

חשוב לקנות כלי עם דיוק שמתאים לצרכים שלך ולוודא שהוא מכוייל (מסובבים 180 מעלות. אם יש סטיה עדיין ניתן להגיע לדיוק טוב אם הופכים ומוודאים שהסטיה הופכת כיוון במדוייק).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, ELI001 כתב:

לדוגמה פלס מעולה לא יקר ועם אפשרות כיול. 

 

264512_06032023185641.jpg

למרות שדיברו סרה על בירוקרטיית הייבוא של מכשירי לייזר, אישית הופתעתי לטובה. הזמנתי מחו"ל  פלס לייזר פשוט, היה צריך לשלוח כמה מסמכים אבל הספקתי לטפל בכל העניין עוד לפני שהוא הגיע לארץ כך שלא התעכב שנייה.  מי שקצת חושש שיבדוק לפני זה יש לו את המסמכים של פירוט הטכני של המוצר ושהוא מותר בייבוא (עד כמה שזכור לי קלאס 2 מותר). 

איך מכיילים פלס? בעזרת פלס נוסף?

מה שטוב בפלס שקניתי שיש אחריות לכול החיים, אז ברגע שיפסיק להיות מדויק פשוט מחליפים.

שמתי לב שעל הפלסים היקרים כתוב שרמת הדיוק היא ±0.5mm/m

ועל הזולים ±1mm/m

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני 6 דקות, דניאל1983 כתב:

איך מכיילים פלס?

 

לפני שעה, איציק נ. כתב:

תסובב ב 180 מעלות ותוודא שהבועה באותה המקום - שים לב אני חוזר שנית: באותו המקום. לא חייב בדיוק באמצע כי לא בטוח שהמשטח שאתה עובד עליו מפולס

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

 

נראה לי צריך לבצע את הכיול הזה על משטח שהוא 100% מאוזן.

או שאני טועה?

 

אתה טועה

הבועת אוויר יכולה להיות קצת הצידה,

כל עוד היא תימצא באותו מקום, 

גם כשאתה מסובב את הפלס ב180 מעלות.

 

כשהפלס לא מכוייל, הבועה "זזה" כשמסובבים ב180 מעלות

תראה את הסרטון הזה

 

הוא מדביק זווית על הריצפה, כדי שהפלס יחזור לאותו מקום בדיוק

 

ואז הבועה צריכה להיות באותו מצב (היא לא חייבת להיות באמצע)

 

דקה 2:29 הבועה נמצאת שתי שנתות ימינה

ואז הוא הופך ב180 מעלות

ובדקה 2:47 רואים שהבועה נמצאת יותר משתי שנתות ימינה,

זה אומר שהפלס לא מכוייל

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

פורסם
לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

יכול להיות שהמקום הזה לא בהכרח מצביע על פלס מכוייל?

נראה לי צריך לבצע את הכיול הזה על משטח שהוא 100% מאוזן.

או שאני טועה?

 

הפלס יודע למדוד שיפועים של עד 2-3%, כך שמספיק שתשים אותו על השולחן בבית - גם אם הוא לא  100% פלס, זה מספיק טוב לכיול (שוב, שהבועה תהיה באותו המקום בסיבוב 180 מעלות).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

 

לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

ואיך יודעים איפה הבועה צריכה להיות במקרה שהוא לא מכוייל?

כל עוד הפלס נמדד באותו מיקום (לכן הוא הדביק סרגל זוית על הריצפה)

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

×
×
  • תוכן חדש...