Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני אשמח לעזרתכם אם יש רכבים שהייתם ממליצים בתקציב של 15 אלף שח.

 

הצרכים שלי הם:

רכב שיחזיק נסיעה של 100 ק"מ כל יום.

אמינות ותחזוקה זולה באופן יחסי.

בידוד רעשים ונוחות נסיעה סבירה.

עדיפות גבוהה לגיר ידני (או אוטומטי ללא תיבות רובוטיות למיניהן).

לא סדאן ולא גדול.

יחסית מודרני 2013 לפחות.

צריכת דלק סבירה מינימום 1 ל15.

שיהיה מספיק חזק לביצוע עקיפות ולשיוט ב120 בלי שהמנוע יצרח את נשמתו על המנתק.

 

ראיתי לא מעט אפשרויות,

טויוטה אייגו 1.0 ידנית 69 כ"ס

פורד פיאסטה 1.2 ידנית 82 כ"ס

סוזוקי סוויפט 1.2 ידנית 92 כ"ס

 

אני יודע שאמינות זה עניין של מזל ושזול עולה ביוקר וכו וכו..

מחפש נטו לשמוע מה דעתכם ואם יש עוד רכבים או קריטריונים לקחת בחשבון.

תודה רבה וערב נעים.

פורסם

צא מנקודת הנחה שאייגו 1.0 לא תשייט בנוחות ב120. 

אם אתה עדיין לא פוסל אותה יש גם את התאומות שלה לבית פיגו סיטרואן, שעם מנוע 1000 זה לגמרי אוטו זהה 

 

אני עברתי מ i10 2014 ידנית (66 כ״ס)

לסנדרו 2020 ידנית (1.0, 73 כ״ס) 

 

היא האופציה הכי חדשה שתיכנס לך בתקציב, 

אולי קליאו 4 (0.9)

היא פשוטה, אבל נוחה ומפנקת, ואם יהיה לך מזל תוכל למצוא אקזמפלר עם מנוע 0.9 שיהיה יותר חזק ממה שיש לי. 

 

אני נוסע עליו גם נסיעות עירוניות וגם בין עירוניות, 

חד משמעית הרבה יותר נוח לו בתוך העיר, 

אבל גם על כביש שש על 120 קמ״ש ב4,000 סל״ד ובקרת שיוט הוא מסתדר 

 

בונוס תמצא בדמות ביטוחים זולים :)

בתאריך 24.12.2022 בשעה 09:25, vadim6385 כתב:

...

אני כבר רואה איך מתחילים למכור פה קרוסאובר משפחתי בשם שווארמה.

פורסם

בתקציב הזה אתה קרוב לקנות "צרות של אחרים". לכן הכי חשוב זה למצוא רכב שטופל ולא הוזנח יותר מכל קריטריון אחר.

הנכונות שלך לנהוג בידני מקרבת אותך למטרה. אני הייתי מנסה להתמקד בידניות.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אייגו תהיה רועשת, הייתי מחפש רנו קליאו 0.9 טורבו, תהיה די מודרנית, נוחה מחוץ לעיר אם כי בעיר נוקשה, חלק מדווחים על מזגן שחלש להם. וגם הביצועים לא רעים.

הגרמניות כמו איביזה/פאביה עם מנועי 1.4 גם אופציה בין היותר זריזות ואמינות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...