Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קומבו דיזל 2024 - לא סוחב


cabrio
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Maxizem,

פוסטים מומלצים

ערב טוב חברים

אופל קומבו דיזל אוטומט, מודל 2024.

14 אלף קילומטר.

מופיע על הצג : engine fault - repair needed.

נדלקת נורה של מפתח ברגים כמו של טיפול.

האוטו בקושי עובר 2000 סלד

אם אני נוסע עם גז ממש עדין, האוטו נוסע רגיל, מגיע ל 120 אין בעיה. ברגע שאני לוחץ יותר חזק, כאילו נחנק ולא מטפס בסלד בקושי. נוסע יותר לאט אפילו.

שבוע הבא יש לי תור למוסך, אבל זה ממש מסקרן אותי. ניסיתי לחפור קצת ברשת, אבל לא קיבלתי תשובה חד משמעית. 

חושד בסתימה של המסנן חלקיקים, אבל לא הגיוני. האוטו חדש לגמרי.

יכול להיות שזה אותו סיפור של מיכלי אוריאה כמו ב 3008?

חיברתי סורק, לא מראה שום תקלה וגם לא נדלקת נורת תקלה.

מישהו מכיר את התופעה?

 

תודה

 

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא סתימה במסנן חלקים, אלא הוא נכנס ל Limp mode, מצב הגבלת הספק.

זה בגלל תקלה כלשהי שלדעת היצרן מספיק משמעותית אז הוא מגביל הספק בשביל להגן על המנוע במצב בתקלה וגם בשביל לאלץ אותך להגיע מהר למוסך. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי כזה דבר בברלינגו 2016 כשהייתה שנה וקצת על הכביש.

 

נשרף נגד מהירויות מאוורר ורק המהירות הגבוהה עבדה. 

 

אין לי מושג אם בדור הנוכחי יש את אותה המערכת, זו רק דוגמא על איזה דברים הוא יכול להכנס ל Limp mode. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקיפין המאוורר כן היה קשור למערכת זיהום אוויר, ללא מאוורר תקין הוא לא יכול לבצע רגנרציה למסנן חלקיקים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

הבטחתי לעדכן, אז ככה.

עכשיו אני רואה ש @Maxizem רשם כאן בדיוק את הבעיה. אלוף!

היום גיליתי את זה פעם ראשונה.

מסתבר, שיש חיישן שבודק את איכות השמן במנוע וברגע שהוא מחליט שהשמן מדולל מידי / לא עושה את עבודתו מסיבה כלשהי, הוא מכניס את האוטו ל limp mode , שמאלץ אותך להגיע למוסך.

לאחר טיפול 15000 ק"מ (טיפול ראשון), ואיפוס התקלה - האוטו חזר לנסוע כמו שצריך. 

בוצע במרכז שירות מורשה - סטרט בקרית גת. 

מקצוענים. תוך שעה פתחו כרטיס, טיפול וכבר הייתי בחוץ. 

חשבתי שהאוטו הולך להשאר שם הרבה זמן. דמיינתי כבר תקלות של מסנן חלקיקים, טורבו ועוד.  

סה"כ למדתי משהו חדש היום.

 

מקווה שזה עוזר לאחרים גם.

 

יום טוב

 

אלי

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...