Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

חבר שלי בדק היום סובארו אימפרזה 94 (ידנית), בסיום הבדיקה, התגלו הדברים הבאים:

 

  • רעש מערכת תזמון ושסתומים
  • נזילות שמן
  • המנוע "שורף" שמן (ככה הכתיב לי)
  • רעש בדיפרנציאל
  • תושבות מנוע "גמורות"
  • רעש גלגלות ורצועות

 

סרן קדמי – מערכות היגוי

 

  • לתקן זויות היגוי (האם זהו "כיוון פרונט"?)
  • נזילת שמן מערכת הגה

 

  • בלמ"ז קדמי נוזלים

 

מערכת תאורה+מצבר

 

  • מערכת מיזוג לא פועלת

 

 

תיבת הילוכים

  • הפרדת מצמד לקויה (בלאי)
  • גומיות מגן וציריות "גמורות"
  • חופש ונקישות בציריות
  • נזילות שמן מתיבת הילוכים
  • חופשים במנגונון הילוכים
  • שילוב הילוכים לקוי / קשה
  • חריקות בשילוב גיר
  • תיבת הילוכים פגומה
  • תושבת תיבת הילוכים פגומה

  • רעש וחופש ממערכת ההנעה
  • רעש ממיסבי גלגלים

 

האם כדאי לקנות את הרכב לאחר כל הליקוים?

האם הליקוים האלה משמעותיים באופן משמעותי?

ועלויות תיקון משוערות על מנת שיוכל לקבל אינדיקציה כמה להוריד מן המחיר של הרכב.

 

תודה.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

אין כאן שום דבר שכסף לא יכול לתקן...

ס"ה לא נראה שהרכב במצב טוב במיוחד. עושה רושם של רכב מוזנח משהו.

 

בכל מקרה, לדעתי כדאי להתמקד בליקויים הבאים: שריפת שמן, בולמ"ז קדמיים, מערכת מיזוג ציריות, תיבת הילוכים (פגומה?!) והרעש מהמיסבים (לא יקר, אבל מעצבן..).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מוזנח מאוד!

 

מזגן לא עובד - עסק שיכול להיות כולה גז ... ויכול להגמר במדחס שעולה מעל 1000 ש"ח

שורף שמן - גומיות - עבודת ראש = יקר מאוד

נזילה ממערכת הגה - יכול להיות ניפל ב 100 ש"ח , ויכול להיות מסרק\משאבה חדשים ב 2500 ש"ח.

רעש מציריות + גומיות מגן וציריות גמורות = שיפוץ ציריות = בין 300 ל..הרבה יותר

 

בקיצור, ברח כמו מאש. אלא אם הבחור מוכן לרדת ה-ר-ב-ה במחיר.

פורסם

הצלחנו להוריד את המחיר ממחירון, 30 אלף, ל 23.5, האם זה מספיק או שכדאי שנלך למוסך סובארו ונבדוק מה יהיו כל ההוצאות?

פורסם

תציע לו 21 וסגור עניין.

התיקיונים יעלו לך הרבה פחות מ9 אלף של המחירון.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

לדעתי - עבור הלאה.

ישנם סעיפים קריטיים כמו מנוע שורף שמן ותיבת הילוכים פגומה. אימפרזה הוא אוטו אמין ויכול לספוג

התעללויות ממושכות,אבל להגיע למצב כזה עושה רושם של הזנחה רצינית.

בשום בדיקה לא ראיתי סעיפים כ"כ נחרצים. לא נשמע כמו כסת"ח.

תיקונים כאלה עולים הרבה כסף.המון כסף.

פורסם

עבור הלאה.

יש המון למכירה במצב הרבה יותר מזהיר.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

מבלי לבדוק את הרכב פיזית קשה לתת חוות דעת דרך האינטרנט.

 

רכב בן 12 שעובר מכון בדיקה יכוסת"ח בכל סעיף שרק קיים, לכן קשה להתייחס ברצינות לכל הסעיפים...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ומה אם הבן אדם ישלם על כל הנזקים לפי המחירים שהמוסך יגיד? אז זה יהיה בסדר או שיהיה סכנה לנזקים עתידיים שיחזרו לעצמם?

פורסם

באמת שאי אפשר לדעת מה כסת"ח ומה אמיתי וחשוב.

אני למדתי שהכי טוב לבדוק רכב שקונים במוסך מורשה של אותו דגם.

ככה משיגים 2 דברים: מה באמת טעון תיקון לפי ההיכרות את הרכב ואומדן מדויק של התיקונים.

לפעמים אפשר גם להרויח דבר שלישי - אם המוסך הוא גם סוכנות רכב, אפשר למצוא אלטרנטיבות טובות של אנשים שעושים טרייד אין.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בס"ד

 

להתייחס בערבון מוגבל למכוני הבדיקות הם מכסים את עצמם מכל כיוון , פעם אמר לי אחד שרוכשים רכב הולכים לראות את בעל הרכב , אם האיש נראה חרא אז גם הרכב חרא.

פורסם

מסכים עם איציק, אני מחזיק כזו שנת 95 ועוד קצץת חוגגת 220K ולא שורפת גם שמן ומעולם לא פתחו מנוע.

רכבים כאלה עוברים כאסח במוסך לא משנה מה מצבם.

עדיף כבר שאתה תבדוק את האוטו לבד ותבין מה הולך שם. תנסה לראות אם הרכב שמור (יחסית) אם יש מים ירוקים, איך הפנים של האוטו, תראה אם לבעלים היה אכפת מהאוטו

לפעמים יש הזעות שמן וזה לא נזילות, אולי שעשו טיימיניג לא עשו מחזירי שמן ואם תקנה את הרכב תעשה וגמרת עם נזילות

לפעמים סתם כותבים צורך שמן זה נקודה למחשבה. תעשה סיבוב על האוטו תראה איך הוא מרגיש כמובן הכל באופן יחסי לשנה.

בקשר לנזילה בהגה הרבה סוברואים סובלים מנזילה קטנה השאלה אם הנזילה מהמשאבה זה לא נורא מוסיפים מידי פעם אבל אם הנזילה מהמסרק הגה יש להחליפו

שאני בודק רכב והמזגן לא תקין בארצנו החמה, זה מעיד על דבר אחד - הזנחה.

צריך לשים לב להזנחה.

בדר"כ באימפרזה שילוב ההילוכים לקוי בגלל שבארץ לא שמים לה את השמן גיר שהיא צריכה אולם יש לבדוק יותר לעומק את הגיר - חשד להתעללות

שמע, להשיג יותר טוב ברור אפשר אבל אתה מביא את האוטו פחות מהמחירון וזה מתקזז לך על תיקונים שצריך לעשות לו

תסתכל בבאגז כזה כאילו אתה סתם מסתכל תראה איזה שמן מנוע הוא שם, כל מיני סימנים על איך טיפלו באוטו. אני יודע שאת האימפרזה שלי אני לא מוכר אבל אם כן שקל לא מתחת למחירון, אםצ ירד איתך ככה הרבה סימן שהרכב מוזנח. אם אתה מסיק שהרכב מזנח עדיף לעבור הלאה כי זה אוטו מתיישן ואם הוא הוזנח הצרות בו לא יגמרו וירדפו אותך

מקווה שעזרתי

יונתן.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

במחיר כזה הייתי קונה את הרכב. בסה"כ רכב לא חדש. תוריד לו ל22 בערך וקנה.כנראה שתצטרך להחליף גיר ולתקן את המזגן(עניין של כ500 ש"ח בערך ביחד).

 

עדיין משתלם.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

במחיר כזה הייתי קונה את הרכב. בסה"כ רכב לא חדש. תוריד לו ל22 בערך וקנה.כנראה שתצטרך להחליף גיר ולתקן את המזגן(עניין של כ5000 ש"ח בערך ביחד).

 

עדיין משתלם.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
שלום.

חבר שלי בדק היום סובארו אימפרזה 94 (ידנית), בסיום הבדיקה, התגלו הדברים הבאים:

 

  • רעש מערכת תזמון ושסתומים
  • נזילות שמן
  • המנוע "שורף" שמן (ככה הכתיב לי)
  • רעש בדיפרנציאל
  • תושבות מנוע "גמורות"
  • רעש גלגלות ורצועות

סרן קדמי – מערכות היגוי

  • לתקן זויות היגוי (האם זהו "כיוון פרונט"?)
  • נזילת שמן מערכת הגה

  • בלמ"ז קדמי נוזלים

מערכת תאורה+מצבר

  • מערכת מיזוג לא פועלת

 

תיבת הילוכים

  • הפרדת מצמד לקויה (בלאי)
  • גומיות מגן וציריות "גמורות"
  • חופש ונקישות בציריות
  • נזילות שמן מתיבת הילוכים
  • חופשים במנגונון הילוכים
  • שילוב הילוכים לקוי / קשה
  • חריקות בשילוב גיר
  • תיבת הילוכים פגומה
  • תושבת תיבת הילוכים פגומה

  • רעש וחופש ממערכת ההנעה
  • רעש ממיסבי גלגלים

האם כדאי לקנות את הרכב לאחר כל הליקוים?

האם הליקוים האלה משמעותיים באופן משמעותי?

ועלויות תיקון משוערות על מנת שיוכל לקבל אינדיקציה כמה להוריד מן המחיר של הרכב.

 

תודה.

חוזר ואומר הכל חרטה אחת גדולה!!!

אם היו רושמים שהכל מצוין איך היית חוזר אליהם לשלם עוד 430 ש"ח\?????

תחשוב על זה!!

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...