Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלי פשוט לא אוהב שמיכות. 

פעם ראשונה שנתקלתי בזה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 35 דקות, ברווז כתב:

שלי פשוט לא אוהב שמיכות. 

פעם ראשונה שנתקלתי בזה. 

ניראה שנפלת על לימון, תפעיל אחריות ותדרוש החלפה.

 

אף פעם לא חשבתי להפעיל חימום בשביל החתול שלי, הוא מחמם את עצמו נהדר גם בלעדי. ההפך, אני משתמש בו בתור תנור חימום.

 

מילא אם זה היה איזה חתול ספינקס, אז באמת נדרש טיפול מיוחד. אבל לחתולים רגילים, כאלה עם פרווה, החורף שלנו לא מאתגר במיוחד.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם

מה לעשות שקר לו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 4 דקות, ברווז כתב:

מה לעשות שקר לו.

תן לו לרוץ על ההליכון שיתחמם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מבין שאתה מאוד אוהב את החתולה שלך.

אבל אני לא בטוח שהיא צריכה את זה.

גם בשיא הקור בירושלים ראיתי חתולי רחוב מסתובבים. 

ככה שאם תשאיר אותה בבית סגור היא בטוח תשרוד++

 

אם מצב פינוק, 

אני אישית לא הייתי מכשיר כזה דולק בלי השגחה ובמיוחד עם חתולה שמסתובבת לידו. 

 

אם זה כשאתה בבית. שים לב כרית חימום מהמיקרו. מספיק.

אם כשאתה לא בבית? אין לי פתרון שיחזיק למספיק זמן שלא מסוכן בסביבת חתול.

עכשיו אני רואה שמדובר בזכר.

האמור מדבר לשני המינים 🤣

.

פורסם (נערך)
בתאריך 27.11.2024 בשעה 11:03, ברווז כתב:

:lol: (ואולי גם אחד לאשתי :rofl:).

תודה לעונים. 

אתה חושף את תולדות השושלת?

 

לגבי סדין חשמלי - כמאמר נשיא ארה״ב - DON’T. הדבר הזה מסוכן כי יש נטיה להרדם כשהוא פועל ואז יש סכנת כווית וסכנת שריפה, וחוץ מזה, משקל של אדם לא בריא לחוטי החשמל שבו. ואם זכרוני אינו מטעני אתה בריא גוף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

זה מזכיר את השמיכות החשמליות שהיו נפוצות כמעט בכל בית בארץ בשנות ה-80 ונעלמו, כולם קיבלו אותן במתנה לחגים ממקומות עבודה. 

זה בעיקרון היה דבר מפחיד, כל הזמן היו הפחדות על סכנת שריפה ועל זה שאסור להירדם איתה או לשכוח אותה דולקת בבית כשיוצאים כי אז היא יכולה להתלקח.ולא היה ברור למה אנשים ממשיכים להשתמש בדבר המסוכן הזה.

 

 

.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

אני דוגמא חייה לזה שזה מאוד מסוכן.
הייתה לי כזאת, טעות שכמעט עלתה לי בשריפת הבית.
החתול קם מזה, אחד הילדים זרק שמיכה על הספה, כשל במשימה והשמיכה נפלה על השטיח.
היא התחממה כ"כ שהתחילה לעלות עשן, מזל שיש לי אזעקת עשן בסלון.
 

פורסם

 

 

בעבר אמרו שאסור להירדם עם סדין חשמלי בגלל שמתוך שינה מזיעים והזיעה גורמת לקצר ולשריפה.

אני גם זוכר כשהייתי ילד החיבור של הסדין היה ישירות לחשמל, בלי שנאי בין התקע לסדין החשמלי. היום הסדינים המודרניים כבר עובדים במתח של 24V.

 

פורסם

מתוך סקרנות בדקתי בכמה אתרי מכירות ישראליים, אין בהם שום רמז לשימוש ב-24 וולט, לא בתיאור המוצר (לכל היותר כתוב ״סייפטי״) ובתמונות אין בלוק של שנאי או אפילו משהו שמזכיר ספק ממותג.

 

מכל מקום, הסכנה העיקרית היא דליקות, וכאן הפחתת המתח (והגדלת הזרם) לא פותרת את הבעיה.

 

אישית היה לי סדין חשמלי עונה אחת לפני למעלה מ-30 שנה, חששתי ממנו, לדעתי פעל לא יותר משעה-שעתיים במצטבר (ולא בשינה, רק לקראתה) עד שנשלח לנוח על משכבו.

 

@ברווז סדר לחתול סל עם כרית ואולי איזה שמיכת פליז. אם ממש קר ממילא תחמם את הבית/חדר, ויש מקום לדיון מה האמצעי המתאים לצורך זה. או שתתן לו לישון במיטה שלך. ואני חייב לומר, בעונה הנוכחית עדיין לא נזקקתי לחימום הבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 29.11.2024 בשעה 22:46, sperial כתב:

@ברווז סדר לחתול סל עם כרית ואולי איזה שמיכת פליז. אם ממש קר ממילא תחמם את הבית/חדר, ויש מקום לדיון מה האמצעי המתאים לצורך זה. או שתתן לו לישון במיטה שלך. ואני חייב לומר, בעונה הנוכחית עדיין לא נזקקתי לחימום הבית.

אם הוא רק היה בא לישון לידי... לפעמים הוא מגיח בלילה לכמה דקות. 

אמצעי חימום סטנדרטיים טובים לזמן שאני בבית. אני שובר את הראש מה יהיה טוב כשאני לא שם ועדיין יתן חימום לחתול. 

זה שאתה לא נזקקת לחימום עדיין, לא אומר שהאחרים גם לא. 

בינתיים, אני חושב שמצאתי מעין פתרון. יש "אוהל" לחתולים, פשוט שמתי אותו על הספה כדי להרחיק אותו מהקור של הרצפה. נראה שהחתול התחבר לרעיון של הקמינג על הספה, וכשקריר לו הוא נכנס פנימה. כנראה ארפד את הבפנים שלו עם כירבוליות או משהו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...