Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות. 

אני חושב לקראת החורף לרכוש שמיכת חימום USB עבור החתול שלי. 

האם מוצר כזה מומלץ? 

למה צריך לשים לב? 

האם המוצר הזה סביר? 

פלוס, אם יהיה טוב לחתול, אולי אקח עוד אחד גם עבורי :lol: (ואולי גם אחד לאשתי :rofl:).

תודה לעונים. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

קניתי אחת באמאזון, לחתולה הקשישה שאוהבת לשבת בחוץ בחורף.

היא ממש אוהבת. מגיע עם טיימר לכמה שעות.

רק חשוב להקפיד לא להשאיר דולק כשלא נמצאים בבית, ולא משנה כמה איכותי המוצר, יש סכנת שריפה תמיד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

שכחתי לציין, שלי לא usb, מתחברת לחשמל רגיל. כשמדובר בחימום נראה לי שעדיף, אבל זה לא מידע מבוסס.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

השאלה היא כמה חימום. 

החוטיאדה מותאמת לכמה הצרכן כבד. 

מוצר של USB צורך מעט מאד מתח וזרם. גם אם הוא מוצר לחימום, הוא צורך יחסית מעט. 

מוצר כבד יותר, צריך כבר כבלים עבים יותר ועוד כל מיני בעיות בדרך. 

השמיכה שרכשת מכילה גם טיימר, שלרוב צריך מתח יחסית נמוך, ומאמין לחלוטין שיש גם שנאי בדרך איפה שהוא שמוריד את המתח עוד. לא ניכנס לעומק של זה, זה כבר מוגזם... אבל לחימום עדין, אין בעייה עם USB למיטב הבנתי הדלה בתחום לחימום מסוג זה. 

 

אני רק מוטרד מהאיכות. יש דברים שאני מעדיף לא לרכוש מסין. ויש לי חששות לגבי המוצר שצירפתי לינק אליו, למרות כמות הביקורות הטובות. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

וואו, הזיכרון שלי... שאלת כבר בעבר על חימום החתולה!

לא זוכר מה הייתה תוצאת הדיון/ויכוח... בגדול חתולים יודעים להתחפר לבד בדיוק במקום המושלם, יש להם זמן פנוי לחפש. :)

 

אם אתה מתעקש, הייתי בוחר במה ש-beroo שלחה - קצת יותר יקר וקצת פחות עליאקספרסי, עם הגנות ברורות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 28 דקות, hans כתב:

שאלת כבר בעבר

נכון, על השארת מזגן על חימום לזמן ממושך כשאין איש בבית. 

אני עדיין לא בעד זה. מחפש פתרון עוקף. לכן השאלה פה.

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעה, ברווז כתב:

יש דברים שאני מעדיף לא לרכוש מסין

בגלל זה הלכתי על אמאזון, אם כי זה לא מבטיח כלום, וגם שם זכורות לי תלונות על קצר וריח שרוף שעלה בכמה מקרים בודדים.

גם במצעים חשמלים לבני אדם כתוב במפורש שאסור לישון עם זה פועל, אז על אחת כמה וכמה מוצר שאלוהים יודע מי ייצר.

 

לפני שעה, ברווז כתב:

השאלה היא כמה חימום. 

החימום לא מוגזם, אין שום בעיה להניח יד חשופה על המשטח גם בחום מקסימלי. אבל לא בדקתי את ההספק. החתולה מאשרת שהוא מספיק :-)

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 37 דקות, Be roo כתב:

החימום לא מוגזם

הבנתי את זה:-)

הכוונה שלי הייתה יותר בקטע הטכני, כמו שהרחבתי טיפה אחר כך. 

אני לא נוטה להיכנס עמוק לתחום הטכני כשאין צורך בזה. 

זה שולח אותי ללמוד הרבה על הנושא לפני שאני פותח את המקור הגדול שלי :rofl:

(ולרענן את החומר שאני כבר כן יודע כעובדות :lol:)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לכלב שלי, אללה ירחמו, כשהזדקן, קניתי לו כרית חימום לרגלים מהום סנטר. היה זול וכנראה עבר מכון תקנים. הוא ככ התמכר לזה שאחרי כמה ימים שמתי לו טיימר עם הפסקה לכמה שעות  ביום כדי שיזוז קצת.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
לפני 5 שעות, ברווז כתב:

נכון, על השארת מזגן על חימום לזמן ממושך כשאין איש בבית. 

אני עדיין לא בעד זה. מחפש פתרון עוקף. לכן השאלה פה.

מה רע בבקבוק חם?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 שעות, ברווז כתב:

אני עדיין לא בעד זה.

מאיזו בחינה? בטיחות? עדיף מכשיר חשמל עם תקן מאשר מוצר עלום שם.

 

בקבוק חם לא מחזיק הרבה מאוד זמן, אם מדובר על מספר שעות זה לא רלוונטי.

 

אצלי המזגן נשאר עובד על טמפרטורה כדי שיהיה לכולם נוח (חתולה קשישה, כלב עם פרווה קצרה), גם בקיץ וגם בחורף (בגלל זה הוקפץ השרשור על הטרמוסטט המשוגע שלי).

פורסם
לפני 10 שעות, Be roo כתב:

מאיזו בחינה? בטיחות? עדיף מכשיר חשמל עם תקן מאשר מוצר עלום שם.

בטיחות, כן. אני לא אוהב להשאיר מכשירי חשמל עובדים כשאין איש בבית. 

כמובן שזה (מזגן) עדיף על מכשירים אחרים מבחינה בטיחותית.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...