Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי.

בבעלותי הונדה סיוויק 2010 שנכשלה בטסט על מסרק הגה וקבלתי הצעת מחיר של 3200 שקל על שיפוץ מסרק הגה (חשמלי) כולל מע"מ ועבודה.

זה אמור לעלות ככה?

עריכה אחרונה על ידי _YAIR_
פורסם
לפני 33 דקות, _YAIR_ כתב:

היי.

בבעלותי הונדה סיוויק 2010 שנכשלה בטסט על מסרק הגה וקבלתי הצעת מחיר של 3200 שקל על שיפוץ מסרק הגה (חשמלי) כולל מע"מ ועבודה.

זה אמור לעלות ככה?

אני מאזור פתח תקווה

פורסם
לפני שעה, _YAIR_ כתב:

אני מאזור פתח תקווה

בפײת יש את מוסך הציר.

מציע שתתקשר קודם לרומן מרחובות, לדעתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר שאתה יכול להגיע אליו. 

פורסם
לפני 41 דקות, Moshe c כתב:

בפײת יש את מוסך הציר.

מציע שתתקשר קודם לרומן מרחובות, לדעתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר שאתה יכול להגיע אליו. 

תודה.

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, Moshe c כתב:

בפײת יש את מוסך הציר.

מציע שתתקשר קודם לרומן מרחובות, לדעתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר שאתה יכול להגיע אליו. 

הוא רוצה סכום של כסף לא כל כך רחוק מהמוסך המרכזי של הונדה גם משופץ הבדל של מאות בודדות של שקלים

עריכה אחרונה על ידי _YAIR_
פורסם

לא הבנתי מי זה ײהואײ. 

בכל מקרה, כתבתי לך על שני מקומות, צור קשר עם שניהם וכמו שכתבתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר. 

אם שניהם מציעים מחיר דומה למחיר של מורשה יבואן, אז למיטב הבנתי ההצעה שקיבלת מהמורשה יבואן היא סבירה. 

תמתין לתגובות נוספות, אולי יציעו גורם שיכול להתחרות במחיר בצורה טובה יותר. 

פורסם
לפני 30 דקות, Moshe c כתב:

לא הבנתי מי זה ײהואײ. 

בכל מקרה, כתבתי לך על שני מקומות, צור קשר עם שניהם וכמו שכתבתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר. 

אם שניהם מציעים מחיר דומה למחיר של מורשה יבואן, אז למיטב הבנתי ההצעה שקיבלת מהמורשה יבואן היא סבירה. 

תמתין לתגובות נוספות, אולי יציעו גורם שיכול להתחרות במחיר בצורה טובה יותר. 

בפתח תקווה הוא לא מבצע החלפת מסרק הגה.

ברחובות הוא דורש סכום של 2650 ש״ח ובמורשה 3200 ש״ח.

פורסם
לפני 24 דקות, _YAIR_ כתב:

בפתח תקווה הוא לא מבצע החלפת מסרק הגה.

ברחובות הוא דורש סכום של 2650 ש״ח ובמורשה 3200 ש״ח.

למיטב ידיעתי המחירים של רומן מרחובות נחשבים צנועים יחסית אז ההצעה מהמורשה יבואן היא הגיונית. 

תמתין, אולי תקבל הצעות נוספות טובות יותר. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...