Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיפור על DSG


amosbmw

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

אז או שתלמד את האישה לנהוג על רובוטי (וכן... זה יכול להיות מאתגר ללמד אנשים ללמוד על רובוטי, כי מבחינתם זה אוטומט)

אני אשמח לתובנות על נהיגה עם גיר רובוטי.

 

תודה!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בקצרה - בפקקים או ברקס מלא או גז עדין. לא להתגלגל על חצי ברקס או בלי לגעת בדוושות, כי זה יוצר מצב של חצי קלאצ' עם שחיקה של המצמדים וחימום התיבה שיכול לקלקל את ה"מכאטרוניק".

 

@thebaronסיסמה יפה אך ריקה. את המכונית, כמו כל כלי אחר, צריך לתפעל נכון. כמו שאתה לומד ידיות, מנופים ונורות התראה תלמד לתפעל את ההילוכים.

 

גם כשעברת מהלוכים ידניים לפלנטרי היית צריך ללמוד לתפעל אותו. אז תלמד לתפעל את ה-dsg. לא ביג דיל. 

 

לעצלות יש מחיר.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שכבר יש לו רכב עם גיר רובוטי כדאי שיסגל את צורת הנהיגה שנדרשת עם גיר רובוטי.

 

אבל מי שעומד לפני רכישת רכב אני לא רואה סיבה מספיק טובה להיכנס לרכישת רכב עם גיר רובוטי.

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, green כתב:

אבל מי שעומד לפני רכישת רכב אני לא רואה סיבה מספיק טובה להיכנס לרכישת רכב עם גיר רובוטי.

איזו עצה מעניינת.

בוא נפחיד את האנשים ואז הסוברו שלי עם הגיר הרציף תחזור להיות פופולרית כמו בשנות השמונים🤪

אהה, לא בעצם, צריך גיר פלנטרי עם 4 הילוכים. 😜

 

 

אז אקח את זה הלאה - עזוב אותך מפורשה פרארי או כל רכב עם גיר שאינו פלנטרי ומובטחת לך שיבה טובה עם רכב בן 10-15 שנים. 😉

עריכה אחרונה על ידי zaf
הגהה
  • מצחיק 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, Coro כתב:

מה עושה מצב הauto hold?

לוחץ על הבלמים במקומך בכל פעם שהרכב מגיע לעצירה מוחלטת, אתה יכול לעזוב את הרגל מהדוושה.

 

משחרר את הבלמים עם נגיעה בגז.

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

בקצרה - בפקקים או ברקס מלא או גז עדין. לא להתגלגל על חצי ברקס או בלי לגעת בדוושות, כי זה יוצר מצב של חצי קלאצ' עם שחיקה של המצמדים וחימום התיבה שיכול לקלקל את ה"מכאטרוניק".

 

פלואנס דיזל רובוטית 2014  ככה בדיוק נוהג בפקק או ברקס מלא_עצירה מוחלטת או בלי לגעת בדוושות \גז קטן להתקדמות\מפעיל EPB עם ממתינים יותר מ5-10 שניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

בקצרה - בפקקים או ברקס מלא או גז עדין. לא להתגלגל על חצי ברקס או בלי לגעת בדוושות, כי זה יוצר מצב של חצי קלאצ' עם שחיקה של המצמדים וחימום התיבה שיכול לקלקל את ה"מכאטרוניק".

 

@thebaronסיסמה יפה אך ריקה. את המכונית, כמו כל כלי אחר, צריך לתפעל נכון. כמו שאתה לומד ידיות, מנופים ונורות התראה תלמד לתפעל את ההילוכים.

 

גם כשעברת מהלוכים ידניים לפלנטרי היית צריך ללמוד לתפעל אותו. אז תלמד לתפעל את ה-dsg. לא ביג דיל. 

 

לעצלות יש מחיר.

ואיפה כל זה כתוב בספר הוראות של הרכב? יש התייחסות לזה בספר רכב?

(אגב בידני להתגלגל בלי ללחוץ על הברקס והגז ממש לא שוחק את הקלאץ, אז איך ההתנהגות של ה DSG דומה לידני במקרה הנ"ל?)

 

אני אחזור לשרשור הישן בנושא, ואחסוך ממך את התשובה...

 

עריכה אחרונה על ידי פליקס

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מבין את הסיטואציה והיא באמת מצערת

אישית יש לי נסיון טוב מאוד עם הdsg ובכללי אני אישית *לא לסקול אותי באבנים.. מעדיף גיר דאבל קלאץ' על גיר רציף, בכל יום בשנה אוהב את אופי הפעולה הזריז לעומת הרעש המחריד. 

אישית בפקקים  אני נועל את הגיר בהילוך ראשון ולא זוחל כל מטר, אלא  מחכה שהפקק יתקדם קצת   ואז מתקדם עם דוושת התאוצה ולא בחצי קלאץ' . 

היום אני עם רכב שהוא בעל גיר כפול מצמדים(רטובים) אך לא dsg, ובתור נהג אני מתנהג באותה צורת נהיגה 

שוב העיקרון פעולה דומה לגיר ידני וכמו שבגיר ידני לא אטגן קלאץ' ע"י "חצי קלאץ" כך לא אעשה גם בגיר רובוטי. אני מודע לעניין שלא כולם נוהגים כך ולא לכל אחד זה מתאים  וזה בסדר גמור.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@פליקס לא טרחתי לחפש בספר, אבל כשהבן שלי קיבל את הארונה לפני 3 חודשים זה נכלל בהסבר המסירה.

ובידני אתה לא מתגלגל בלי גז, כי ברגע שתרים את הקלאץ׳ הרכב ידומם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, thebaron כתב:

אני לא רוצה לסגל שום סגנון נהיגה נכון או לא נכון

בשביל זה קיימת תחבורה ציבורית...

ובעתיד מכונית אוטונומית מלאה.

 

בינתיים, נכון לכתיבת שורות אלה, אפילו במכונית חשמלית אתה צריך סגנון נהיגה מסוים (!) רחמנא ליצלן, אם אתה רוצה לשמור על טווח טוב.

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, sperial כתב:

ובידני אתה לא מתגלגל בלי גז, כי ברגע שתרים את הקלאץ׳ הרכב ידומם.

ברגע הראשון שמרימים קלאץ' צריך גם גז, כדי שהמנוע לא יכבה.

אבל אחרי שהמצמד משוחרר אין שום צורך להמשיך ללחוץ על הגז. הרכב ימשיך להזריק קצת דלק כדי שהמנוע לא יכבה, וזו דרך נוחה לגלוש בפקקים.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די עם הקישקוש של ללמד אנשים לנהוג,יצרנים שרוצים להטמיע טכנולוגיה חדשה,צריכים להתאים את עצמם,אם היצרן יודע שברכב כזה יש סיכוי שהקלאצים יאכלו בעליה,בכל רכב עם גיר כזה צריך גם להיות מותקן אוטו הולד או מערכת כזו או אחרת שתמנע את הבעיה הזו.
אתה לא יכול להתחיל ללמד את כל העולם לסגל הרגלי נהיגה חדשים,אל תשכחו רוב העולם זה לא אנחנו.
הגירים האלו מאז ומתמיד היו בעייתים,בטח בפקקים ובימים חמים.
מי שמנסה להשוות את הגירים האלו לגיר ידני,אל.

זו פשוט לא הקבלה נכונה,אי אפשר בגירים האלו לווסת את הלחיצה על הקלאצ' כמו בגיר ידני.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נחשוב על דוגמה אחרת....

פעם בשביל לחייג היינו מרימים שפופרת, מסובבים חוגה וממתינים. 

משום מה, כשהגיעו הסמארטפונים, לא הייתה לאף אחד בעיה להתאים את עצמו ולשנות את האופן שבו הוא מוציא או מקבל שיחות....

 

פעם גם היינו מתניעים על ידי משיכת צ'וק וסיבוב מפתח - האם מישהו התנגד להתנעה עם כפתור?

 

מה שונה? לא מדובר בהפעלה של הגז עם המצח או העברת הילוכים עם אוזן שמאל.... כמו שמישהו אמר קודם, מה שונה מסתם גיר ידני? גם שם בעליה הייתם מחזיקים על חצי קלאצ' במקום ברקס? (באופן מפתיע ראיתי את התופעה מספר פעמים.... שיהיה להם בהצלחה).

 

שינוי ההרגלים הוא מינורי וכל מי שמגדיר את זה כשובר שוויון, א) זכותו ב) לא מתייחס לגופו של דבר ומעצים אירוע מינורי ומתעלם מכל היתרונות של גיר דו מצמדי - ויש הרבה מאוד. אין כנראה שום תחום שבו הגיר האוטומטי הפלנטרי עדיף על רובוטי כפול מצמדים, בוודאי לא הרטובים.

עריכה אחרונה על ידי ליסינג בצער
  • אהבתי 5

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר מעל כ250k קילומטרים שבערך חצי מהם בפקקים, ועם שלוש מכוניות שונות אין שום צורך ללמוד או ללמד שום דבר מבחינתי. לעולם לא התחממו לנו הקלצים (סט קלאץ' אחד כן הוחלף באחריות עקב רעידות קלות) נוסעים עם אוטו הולד תמיד (זה גם הרבה יותר נח) וזהו. גם אישתי נוסעת רגיל עם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...