Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך מתמחה שמתאים לרכבים מודרניים , ולמה יתקשו מוסכים כלליים "...מטפלים בכל סוגי רכב..." לשרוד


קיורטוש אוטומוטיב

פוסטים מומלצים

לפני 16 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

 

קרירטוש. מה התחזית שלך לרכבים איברידים קלים? מה השרידות שלהם תהיה? אני יודע שזה לא באמת היברידי.

רכבים לא באמת היברידים. כמו סוזוקי. או ניסן.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 6.6.2024 בשעה 15:06, yor2 כתב:

קרירטוש. מה התחזית שלך לרכבים איברידים קלים? מה השרידות שלהם תהיה? אני יודע שזה לא באמת היברידי.

רכבים לא באמת היברידים. כמו סוזוקי. או ניסן.

לפי דעתי ICE איתנו עוד הרבה שנים (דלק סינטטי), מערכת MHEV יוסיפו לפי דעתי לרובם כי זאת מערכת זולה, הבעיה ה-PR השגוי שניסו למתג את זה עם כל הטירלול של GREENWASHING.

MHEVpowertrainarchitectures.png.2d1d3f30c5cd46769129960071d89248.png

 

ארכיטקטורה P0 כרגע הכי נפוצה כי היא זולה לאינטגרציה לדגם ICE קיים, ב-1/3 עלות מקבלים 2/3 יתרונות של HEV...ועם יותר ויותר מודולים צרכני אנרגיה 12V כבר גבולי, וכמובן מחליף את המערכת S&S המעצבנת/מסורבלת 

 

2024-06-23_0-02-04.thumb.png.5387bdfccb2370661ee29c57ff5c0cbf.png

 

2024-06-23_0-02-56.thumb.png.843aaa2b7174da20fceca9eff3b0998a.png

 

לפי דעתי עם ירידת מחירים של מערכות MHEV שהרבה יצרנים מפתחים BOSCH/DELPHI/CONTINENTAL/VALEO ועם הגעה של EURO 7, נראה גם את היתר הארכיטקטורות מיושמות ...P1 למשל כבר קיים בהונדה אינסייגט IMA מ-2009 וב-MB S400 BLUEHYBRID מ-2010!

בקיצור בגדול MHEV לא מערכת מסובכת, בכלל שום דבר בתחום הזה לא "מדע גרעינית" יש לא מעט מוסכים עם יכולת דיאגנוסטיקה מדהימה אפילו ברמה בינלאומי (פוגש אותם במסגרות/פורומים בחו"ל), נכון הם המיעוט והלא זולים, אבל לצערי בעתיד אם תרצו לתחזק רכב מודרני, תצטרכו למצוא לכם אחד כזה לפי סוג הרכב שלכם.

שוב פעם, אני לא מזלזל ברכבי "צ'ינג צ'יאנג צ'יונג" מבחינת טכנולוגיה/יכולת לייצר במחירים שהמערב נרדם ולא יכול לעמוד...אלא בגלל חוסר תרבות של "תמיכה במוצר" תחת CCP לא יכול להתפתח תרבות כזה (ורק מי שנולד במשטר קומוניסטי יכול להבין לצערי), וממש לא מעיניין אותם מה יהיה אחרי שיוצא מאחריות (כמו שעשו לרוב מוצרי צריכה זרוק/קנה חדש), וגם רואה איזה לקרדות אוכלים הרשתות מול סינים על רכבים שבאחריות, ומה לעשות רוב הציבור עדיין בונה על שוק יד 2 של מכוניות שלרוב יצאו מאחריות, וכמוני עוד הרבה שעוסקים בתחום לא חושבים לגעת ברכבים כאלו בשנתיים הבאות לפחות !
לפי דעתי בכלל BYD יכול לעשות בלאגן בשוק המקומי עם PHEV (בתמחור אגרסיווי) עם טווח מוגדל בין 80-120 ק"מ על חשמל שהצלחה של ATTO 3 יהיה כלום לידו !!!

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...