Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוו דעתכם - בדיקת קומפרסיה ומצב הפלאגים Chevy Sonic RS


Mr 44

פוסטים מומלצים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 16:25, tribel כתב:

קוד P0300 הופיע לאחר החלפת הפלאגים והקוייל או שהחלקים האלו הוחלפו בניסיון לפתור את הבעיה?

החלקים הוחלפו בניסיון לפתור את הבעיה.. 

בתאריך 12.4.2024 בשעה 19:08, nissan1211 כתב:

אפשר לבדוק לדעתי עם מחשב obd מתקדם שמראה את מצב ההזרקה אלקטרונית בכל צילינדר, אני לא מכיר שיטה אחרת אם לא ידנית.

וכן צעד חכם להחליף שוב פלאגים לפני המזרקים - ממליץ על בוש, דנסו או ngk ממקומות מוכרים בלבד 

תודה לך, יש לי אופציה כזו לדעתי באפליקציית chevrosys שאני משתמש בה המון זמן. סומך עליה, היא תמיד נתנה לי אינדיקציה דיי טובה על בעיות ברכב.

אשמח לפרסם את הנתונים ולקבל חוות דעת בנושא.

תודה

בתאריך 12.4.2024 בשעה 22:55, Alberrto כתב:

הייתי מנסה לראות מה מגיע לפאגים עם כזה דבר :

image.thumb.png.b2e221a79f8d560ea3fce3978d3910a3.png

לא יקר ואפשר היה לשלול את החיווט וסלילי הצתה,
כדאי לוודא את המרווח בפלאגים ולבדוק התנגדות של הפלאגים שכולם פחות או יותר זהים, לנסות לשלול פלאגים לא איכותיים 

ולפי התמונות של הפלאגים, נראים קצת שחורים תנסה לבדוק עם מכשיר OBD מה long term fuel trim / short term fuel trim
משם אולי כבר להתקדם ולבדוק מה קורה עם ההזרקה, לבדוק לחץ דלק ולבדוק נזילות בוואקום

ולגבי הקומפריסה, בזמן הבדיקה כל הפלאגים היו בחוץ ?

אהלן, תודה על המענה.

אשמח לדעת מה שם המכשיר ומה תפקידו? 

אם אבדוק ואכתוב פה את הנתונים תוכל להעריך את המצב על סמך זאת?

ובזמן הקומפרסיה כל הפלאגים היו בחוץ.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Mr 44
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון, לפני שאתה בכלל רץ לכיוונים אחרים - תחליף פלאגים למקורי ACDelco בלבד. כרגע לפי הבצבוץ של הכיתוב שרואים בתמונות שהעלת אלו לא פלאגים מקוריים.

ACDelco 41-121  זה המקורי של הרכב, כל דבר אחר גם אם מוצהר שמתאים, פשוט לא עובד טוב במנוע הזה.

 

התופעה שיש לך היא אחד על אחד מה שהיה בסוניק של חבר כשרכש אותה כמשומשת עם פלאגים של NGK שלאחר בדיקה התבררו כלא מתאימים, החליפו את כל מה שמסביב בלי סיבה ובשניה שהחלפתי לו פלאגים איזה פלא הכל בסדר.

 

* אם אתה לא בקבוצה של הסוניק RS בוואצאפ שלי לי הודעה אוסיף אותך.

 

  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, dalet11 כתב:

מנסיון, לפני שאתה בכלל רץ לכיוונים אחרים - תחליף פלאגים למקורי ACDelco בלבד. כרגע לפי הבצבוץ של הכיתוב שרואים בתמונות שהעלת אלו לא פלאגים מקוריים.

ACDelco 41-121  זה המקורי של הרכב, כל דבר אחר גם אם מוצהר שמתאים, פשוט לא עובד טוב במנוע הזה.

 

התופעה שיש לך היא אחד על אחד מה שהיה בסוניק של חבר כשרכש אותה כמשומשת עם פלאגים של NGK שלאחר בדיקה התבררו כלא מתאימים, החליפו את כל מה שמסביב בלי סיבה ובשניה שהחלפתי לו פלאגים איזה פלא הכל בסדר.

 

* אם אתה לא בקבוצה של הסוניק RS בוואצאפ שלי לי הודעה אוסיף אותך.

 

אהלן, תודה על המענה.

ידוע לי, העניין הוא שלפני החלפתם חיפשתי בחנויות הדיגיטליות בעולם למינהם ובאמאזון אותו זמן הפריט לא היה זמין מלבד חיקויים סיניים כאלו ואחרים ואיביי כולל המשלוח יצא לי מעט פחות מהמחיר בארץ אז העדפתי כבר להחליף במוסך למה שהיה לו במלאי שזה ה NGK. 

עכשיו בדקתי שוב ובאמזון חזר הפריט למלאי. אנחנו מדברים על הפריט הזה? -

 

ACDelco GM Original Equipment 41-121 Iridium Spark Plug https://a.co/d/jgtf4Jk

 

אבצע הזמנה, אחליף ואשמח לעדכן בקרוב.

זה יהיה שיא השיאים אם הבעיה תיפתר בכזו קלות.

תודה רבה!

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

הוחלפו היום פלאגים מקוריים לפי מקט של ACDELCO. הבעיה לא חלפה ואני לגמרי אבוד.

מיספיירים וגמגומים שלא פוסקים בהאצות.

כנראה שאלך לכיוון המזרקים ואבקש בטיפול הקרוב לבדוק אותם לעומק .. 

אעדכן.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.4.2024 בשעה 22:34, Mr 44 כתב:

 

אשמח לדעת מה שם המכשיר ומה תפקידו? 

אם אבדוק ואכתוב פה את הנתונים תוכל להעריך את המצב על סמך זאת?

ובזמן הקומפרסיה כל הפלאגים היו בחוץ.

תודה.

המכישר מדמה פלאג, יש שם בורג שמסתובב ופותח מרווח כדי לראות עד כמה הניצוץ מצליח לעבור מרחק אווירי
(אתה בעצם בודק אם הניצוץ שמגיע לפראג חזק, בדרך זו אתה יכול לוודא שהחיווט תקין והסלילים תקינים)
הנה קישור : https://www.aliexpress.com/item/32943449487.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.779b2428ogLA4Q&algo_pvid=0cf9763d-63fe-4931-ab37-62f9cb877d39&algo_exp_id=0cf9763d-63fe-4931-ab37-62f9cb877d39-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!17.18!17.18!!!32.60!32.60!%40211b615317132905794963524e697a!66186658584!sea!IL!168055311!&curPageLogUid=Ib3vb0gTDIQM&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Alberrto כתב:

המכישר מדמה פלאג, יש שם בורג שמסתובב ופותח מרווח כדי לראות עד כמה הניצוץ מצליח לעבור מרחק אווירי
(אתה בעצם בודק אם הניצוץ שמגיע לפראג חזק, בדרך זו אתה יכול לוודא שהחיווט תקין והסלילים תקינים)
הנה קישור : https://www.aliexpress.com/item/32943449487.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.779b2428ogLA4Q&algo_pvid=0cf9763d-63fe-4931-ab37-62f9cb877d39&algo_exp_id=0cf9763d-63fe-4931-ab37-62f9cb877d39-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!17.18!17.18!!!32.60!32.60!%40211b615317132905794963524e697a!66186658584!sea!IL!168055311!&curPageLogUid=Ib3vb0gTDIQM&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
 

 

מעניין, חבל שלא הכרתי לפני כל ההחלפות שביצעתי בחודשיים האחרונים.

מתוך סקרנות-

למעשה מספיק אחד כזה כדי לבצע בדיקה פעם בכל צילינדר? 

האם שאר הפלאגים בעת הבדיקה צריכים להשאר במקום?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Mr 44 כתב:

מעניין, חבל שלא הכרתי לפני כל ההחלפות שביצעתי בחודשיים האחרונים.

מתוך סקרנות-

למעשה מספיק אחד כזה כדי לבצע בדיקה פעם בכל צילינדר? 

האם שאר הפלאגים בעת הבדיקה צריכים להשאר במקום?

 

מפסיק אחד כזה, וכדאי לעבור אחד אחד ולבדוק את כל הפלאגים.
אתה בעצם מניע את הרכב כאשר יש תמיד צלינדר אחד שלא עובד (הפלאג בחוץ - הטסטר מחובר במקומו)
הניצוץ צריך לעבור לפחות ס"מ ויותר וצריך להיות כחול בוהק, לא אדום ולא כתום. (כל הזמן להגדיל את הרווח בהדרגטיות ולראות איפה הגבול שהניצוץ כבר לא עובר)
אם אתה עושה שוב את התהליך של להוציא פלאגים, אני בכול זאת הייתי בודק עם רב מודד התנגדות של הפלאגים, לראות שכולם באותו סדר גודל (אם אכן מדובר בפלאגים מקוריים ההבדל בהתנגדויות לא אמור להיות משמעותי +/- 500 ohm)
במקרה ותעשה מדדידות של התנגדות תוודא שיש מגע טוב בין מתכת למתחת כשאתה לוקח את מדידות 


עריכה : קבל ביטול , יש לך בעצם סליל שהוא אחד לכל ארבעת הפלאגים
הייתי מסנה אולי לבדוק את החיווט שמגיע לסליל ההצתה, האם המחבר שלם ויושב טוב ?
 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחזור למאיפה שקנית את סלילי ההצתה שלך, חזור אל הביקורות שאמרת שהן טובות, אבל הפעם תחפש את הביקורות הרעות ותראה אם אחד מהם טוען לבעיה כמו שלך.

כשאני כן משקיע בלקרוא ביקורות, אני הולך רק על השליליות ובודק מה רמת האמינות שלהם, סתם לקוח כועס או שבאמת יש בעיה עם המוצר ומחליט עפ"י זה

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Alberrto כתב:

מפסיק אחד כזה, וכדאי לעבור אחד אחד ולבדוק את כל הפלאגים.
אתה בעצם מניע את הרכב כאשר יש תמיד צלינדר אחד שלא עובד (הפלאג בחוץ - הטסטר מחובר במקומו)
הניצוץ צריך לעבור לפחות ס"מ ויותר וצריך להיות כחול בוהק, לא אדום ולא כתום. (כל הזמן להגדיל את הרווח בהדרגטיות ולראות איפה הגבול שהניצוץ כבר לא עובר)
אם אתה עושה שוב את התהליך של להוציא פלאגים, אני בכול זאת הייתי בודק עם רב מודד התנגדות של הפלאגים, לראות שכולם באותו סדר גודל (אם אכן מדובר בפלאגים מקוריים ההבדל בהתנגדויות לא אמור להיות משמעותי +/- 500 ohm)
במקרה ותעשה מדדידות של התנגדות תוודא שיש מגע טוב בין מתכת למתחת כשאתה לוקח את מדידות 


עריכה : קבל ביטול , יש לך בעצם סליל שהוא אחד לכל ארבעת הפלאגים
הייתי מסנה אולי לבדוק את החיווט שמגיע לסליל ההצתה, האם המחבר שלם ויושב טוב ?
 

אהלן אחי,

תודה על ההסבר המפורט, מעניין מאוד. זה לא פריט יקר ויכול להועיל כנראה ואזמין אחד שישב לי עד שיהיה רלוונטי ביום מן הימים. 

נכון, מדובר בחנוכיה אחת שלמה ולא כל סליל בנפרד. 

החלטתי לחכות לטיפול הקרוב ולבקש בכל מקרה לבדוק את תקינות הסלילי הצתה על אף שהם חדשים. לגבי הפלאגים אין בי כבר כל ספק שהכל היה תקין וגם הקודמים (NGK) ולבדוק את מצב המזרקים .. 

הטיפול עוד 4K שלהערכתי זה עוד 3-5 חודשים.

כרגע אין לי שום פתרון.

 

לפני 3 שעות, yairw כתב:

תחזור למאיפה שקנית את סלילי ההצתה שלך, חזור אל הביקורות שאמרת שהן טובות, אבל הפעם תחפש את הביקורות הרעות ותראה אם אחד מהם טוען לבעיה כמו שלך.

כשאני כן משקיע בלקרוא ביקורות, אני הולך רק על השליליות ובודק מה רמת האמינות שלהם, סתם לקוח כועס או שבאמת יש בעיה עם המוצר ומחליט עפ"י זה

היי אחי, 

תודה על העצה! כל הביקורות מהפריט הזה טובות (4.8/5) וביקורת אחת לא טובה ללא תגובה מה הסיבה .. 

מדובר בזה - 

Ignition Coil Pack Compatible with 1.4L Turbo Chevy Cruze Sonic Trax Volt Cadillac ELR Buick Encore 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020, Replace D521C UF669 55577898 55579072 25198623 https://a.co/d/clgyn3j

החלטתי להמתין לטיפול הקרוב ולבקש שיבדקו את סלילי ההצתה/מזרקים .. או לקבל מהמוסך פיתרון יצירתי כלשהוא.

כרגע אין לי שום רעיון.

 

תודה לכלל העוזרים מעריך מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מהצפון? מוזמן לקפוץ להצליב סליל הצתה מול המקורי שאצלי / מקורי חדש שיש לי בצד.

  • אהבתי 3

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, dalet11 כתב:

אתה מהצפון? מוזמן לקפוץ להצליב סליל הצתה מול המקורי שאצלי / מקורי חדש שיש לי בצד.

אהלן אחי,

תודה על ההצעה.

אני מהדרום הרחוק.

כרגע מחפש קצת פתרונות באינטרנט/פורומים בחול. אעדכן בכל מקרה כשאעלה על הבעיה שיהיה לבאים אחריי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי קצת כיוון שונה
לפי מה שבדקתי, צלידר #3 ו- #4 הם שוכנים אחד לשני, והערכים שלהם כמעט זהיים  (הסדר הוא 1,3,4,2 )
העכרים נראים קצת גבוליים לדעתי
יכול להיות שמדבור באטם פרוץ ושיש בינהם דליפה ?
קוד p0300 מצביע על missfire אקראי,
p0301 - צלינדר 1 
p0302 - צלינדר 2
p0303 - צלינדר 3
p0304 - צלינדר 4
אבל ברגע שיש לכל הפחות 2 צלינדרים שיש בהם missfire התקלה שתקבל היא p0300, 
אם יש לך מכישר דיאגנוסטיקה, תנסה לחבר ולקרוא כמה missifires יש ובאיזה צלינדר/ים .
זה מאוד יכול עזור לנסות לאבחן את הבעייה, אפשר היה לנסות להצליב מצתים או את החיבורים של הסליל ולראות אם הmisfire עובר לצלינדר אחר.

אך אם החלפת סליל הצת, ולפי דיברך הוא חדש והתקלה עדיין זהה גם לאחר החלפת המצתים
סביר להניח שלא מדבור בבעיה של הצתה, אך עדיין אפשרי (למורות שגם לא יזיק לבדוק את החיוט שמגיע לקונקטור שמתחבר לסליל - יש שם 6 פינים, לבדוק עם נורת עומס אם מגיע אות חזק) , הדבר הבא שאשפר לחשוד זה המזרקים
הם די פשוטים ברכב שלך, מגיע אליהם 2 פינים של אות ואדמה (אפשר לבדוק עם מחולל אותות איזה אות מגיע, אם אין אפשר לנסות לחבר נורה/לד ולראות אם יש אות שמגיע)
אם זאת בעיית הזרקה, יכול להיות שגם תראה זאת במכישר דיאגנוסטיקה ותראה אם יש מצב של lean \ rich 
(שוב במקרה זה, גם מכשיר דיאגנוסטיקה היה יכול לעזור מאוד)

בכל מקרה לפי דעתי, אם יש לך אפשרות להשאיל מכשיר דיאגנוסיקה ויש לך כוח להתעסק עם זה אז שווה ניסיון
יעזור מאוד לקבל כיוון נכון

עוד משהו קטן,
ולהבא כשאתה עושה בדיקה של קומפרסיה, תשתדל לעשות על מנוע חם שהגיע לטמפ' עבודה ותמיד כדאי לעשות בידקה אחת על יבש (יבש כדאי כפול, לוודא שהערכים חוזרם על עצמם), אחת על רטוב , ואחת עם בדיקות דליפה (שבודקים עם לחץ אוויר, במקרה ויש ציוד מתאים)
בדיקה רטובה : להכניס לתוך הצלינדר בערך כפית שמן ולראות עם הקומפרסייה משתנה(לעבור כל צלינדר לפי הסדר ולעשות רק אחרי שעשת בדיקה יבשה, לראות כמה הערכים משתנים )
בדיקה כזו תיתן בדר"כ יותר אינדיקצייה, כשאתה מוסיף קצת שמן לצלינדר אתה בעצם עוזר לאטום אותו בטבעות של הבוכנה ואפשר להבין אם יש קומפרסייה נמוכה כתוצאה מטבעות שחוקות או שיש בריחה של קומפרסיה לכיוון אחר, כמו אטם לא טוב או בריחה לכיוון השסתומים.
(כמובן במקרה ויש לך ציוד לעשות בדיקה עם לחץ אוויר, כל התהליך הוא הרבה יותר קצר, בדיקת דליפה עם לחץ אוויר מאפשרת לאבחן את הבעיה הרבה יותר מהר)
אם תחליט לעשות שוב בדיקת קומפרסיה, כשתעשה בדיקה על רטוב בגלל שצלינדר 3 ו4 הם החשודים,כשאחד מהם היה רטוב, תראה מה היה הלחץ בשינהם, ומה היה החלץ בשניהם גם כששניהם היו רטובים

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מה שdalet11 הציע לך זה מושלם על מנת לשלול את סלילי ההצתה לצמיתות, אולי שווה טיול לאזור, הצעה מאוד נדיבה, כל הכבוד לו, כן ירבו.

 

אני רכשתי חיישן מפלס שמן לא מקורי אבל מחברה מאוד נחשבת, עם ביקורות מצויינות והאופציה הכי יקרה שלא מקורית,

ברגע שחיברתי הרכב השתגע, גימגם, סירב להניע, הדליק מלא קודים,

ניתקתי את החיישן והרכב חזר לקדמותו.

אין כמו מקורי בשביל השקט הנפשי.

 

 

  • אהבתי 2

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Alberrto כתב:

יש לי קצת כיוון שונה
לפי מה שבדקתי, צלידר #3 ו- #4 הם שוכנים אחד לשני, והערכים שלהם כמעט זהיים  (הסדר הוא 1,3,4,2 )
העכרים נראים קצת גבוליים לדעתי
יכול להיות שמדבור באטם פרוץ ושיש בינהם דליפה ?
קוד p0300 מצביע על missfire אקראי,
p0301 - צלינדר 1 
p0302 - צלינדר 2
p0303 - צלינדר 3
p0304 - צלינדר 4
אבל ברגע שיש לכל הפחות 2 צלינדרים שיש בהם missfire התקלה שתקבל היא p0300, 
אם יש לך מכישר דיאגנוסטיקה, תנסה לחבר ולקרוא כמה missifires יש ובאיזה צלינדר/ים .
זה מאוד יכול עזור לנסות לאבחן את הבעייה, אפשר היה לנסות להצליב מצתים או את החיבורים של הסליל ולראות אם הmisfire עובר לצלינדר אחר.

אך אם החלפת סליל הצת, ולפי דיברך הוא חדש והתקלה עדיין זהה גם לאחר החלפת המצתים
סביר להניח שלא מדבור בבעיה של הצתה, אך עדיין אפשרי (למורות שגם לא יזיק לבדוק את החיוט שמגיע לקונקטור שמתחבר לסליל - יש שם 6 פינים, לבדוק עם נורת עומס אם מגיע אות חזק) , הדבר הבא שאשפר לחשוד זה המזרקים
הם די פשוטים ברכב שלך, מגיע אליהם 2 פינים של אות ואדמה (אפשר לבדוק עם מחולל אותות איזה אות מגיע, אם אין אפשר לנסות לחבר נורה/לד ולראות אם יש אות שמגיע)
אם זאת בעיית הזרקה, יכול להיות שגם תראה זאת במכישר דיאגנוסטיקה ותראה אם יש מצב של lean \ rich 
(שוב במקרה זה, גם מכשיר דיאגנוסטיקה היה יכול לעזור מאוד)

בכל מקרה לפי דעתי, אם יש לך אפשרות להשאיל מכשיר דיאגנוסיקה ויש לך כוח להתעסק עם זה אז שווה ניסיון
יעזור מאוד לקבל כיוון נכון

עוד משהו קטן,
ולהבא כשאתה עושה בדיקה של קומפרסיה, תשתדל לעשות על מנוע חם שהגיע לטמפ' עבודה ותמיד כדאי לעשות בידקה אחת על יבש (יבש כדאי כפול, לוודא שהערכים חוזרם על עצמם), אחת על רטוב , ואחת עם בדיקות דליפה (שבודקים עם לחץ אוויר, במקרה ויש ציוד מתאים)
בדיקה רטובה : להכניס לתוך הצלינדר בערך כפית שמן ולראות עם הקומפרסייה משתנה(לעבור כל צלינדר לפי הסדר ולעשות רק אחרי שעשת בדיקה יבשה, לראות כמה הערכים משתנים )
בדיקה כזו תיתן בדר"כ יותר אינדיקצייה, כשאתה מוסיף קצת שמן לצלינדר אתה בעצם עוזר לאטום אותו בטבעות של הבוכנה ואפשר להבין אם יש קומפרסייה נמוכה כתוצאה מטבעות שחוקות או שיש בריחה של קומפרסיה לכיוון אחר, כמו אטם לא טוב או בריחה לכיוון השסתומים.
(כמובן במקרה ויש לך ציוד לעשות בדיקה עם לחץ אוויר, כל התהליך הוא הרבה יותר קצר, בדיקת דליפה עם לחץ אוויר מאפשרת לאבחן את הבעיה הרבה יותר מהר)
אם תחליט לעשות שוב בדיקת קומפרסיה, כשתעשה בדיקה על רטוב בגלל שצלינדר 3 ו4 הם החשודים,כשאחד מהם היה רטוב, תראה מה היה הלחץ בשינהם, ומה היה החלץ בשניהם גם כששניהם היו רטובים

תודה רבה על ההסברים המפורטים, מעריך מאוד.

את הבדיקת דחיסה ביצעתי כשהמנוע היה חם, מיד לאחר נסיעה.

למרבה הצער ובכל הכנות אין לי כלכך זמן וכלים להתמודד עם שלל ההצעות המעניינות שהצעת .. אך לגמרי החכמתי ואולי אנסה לתת את ההצעות הללו למוסכניק שאני כבר מכיר כמה שנים טובות, אני בטוח שהוא ישמח לעזור לי בנושא.

כרגע אמתין לטיפול ואשמח לעדכן בקרוב.

מה גם שבחודש הקרוב אסיים את תקופת המבחנים ויתפנה לי המון זמן פנוי ואז אחקור את הנושא לעומק.

תודה לכולם על הניסיון לעזור.

אשמח שהאשכול ישאר פתוח.

חג שמח וימים שקטים

עריכה אחרונה על ידי Mr 44
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...