Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוטר חייב לעצור?


פוסטים מומלצים

אז אפשר לתת את הרכב למוסך שיעביר את הרכב טסט בלי ביטוח חובה?

נכתב פה על אישור של 48 שעות ממשרד הרישוי (אם מקבלים אישור כזה אז ניתן לעשות עם זה ביטוח חובה?).

חלק אומרים שצריך בדיקת מעבדה. מה זה בדיקת מעבדה? איפה עושים את זה?

באמת צריך לעשות בדיקת מעבדה לרכב משפחתי מתחת לגיל 10?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכון לא יעביר אותך בלי ביטוח חובה בתוקף. למעשה אתה צריך למסור שלושה מסמכים: רשיון משולם, תעודת ביטוח חובה וצילום של תעודה מזהה (אני ממליץ על רישיון נהיגה) של כל הבעלים הרשומים.

ארחיב ואמליץ לך לא להזיז את הרכב בלי ביטוח צד ג׳, כדי למנוע הסתבכות אם אתה מזיק לרכוש של מישהו אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צד ג'?? לדברי פות"ש -אין לו אפילו ביטוח חובה, שזה הרבה יותר חמור. וזה בדיוק מה שאנשים לא מבינים - הבעיה זה לא קנס כזה או אחר ששוטר יתן לך, אלא במקרה ואתה פוגע בהולך רגל/רוכב אופניים, ואים לך ביטוח חובה, אתה תצטרך לקחת משכנתה על מנת לשלם לו על הפגיעה הגופנית. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, sperial כתב:

המכון לא יעביר אותך בלי ביטוח חובה בתוקף. למעשה אתה צריך למסור שלושה מסמכים: רשיון משולם, תעודת ביטוח חובה וצילום של תעודה מזהה (אני ממליץ על רישיון נהיגה) של כל הבעלים הרשומים.

ארחיב ואמליץ לך לא להזיז את הרכב בלי ביטוח צד ג׳, כדי למנוע הסתבכות אם אתה מזיק לרכוש של מישהו אחר.

מעניין אם אפשר לעשות ביטוח חובה על רישיון זמני ממשרד הרישוי (אם לא אז אין ברירה וצריך לעשות דרך הפול.דיברו איתם לפני כמה זמן ורצו קרוב ל-8000 ש"ח לשנה.יודע שאפשר גם לתקופה קצרה ושהם נחשבים הכי יקרים).היום גיליתי שיש דבר כזה בדיקת מעבדה (חלק אומרים שבגלל שהרכב לא עבר טסט אז צריך לעשות את זה).חבל שמכבידים ומקשים ושיש בירוקרטיה! למה צריך בדיקת מעבדה? למה צריך ביטוח חובה כדי לעשות טסט? נהג יכול לעשות ביטוח חובה ואז אחרי הטסט לבטל אותו אם הוא רוצה. חשבתי שאמרת שלמוסכים יש רישיון מיוחד וגם ביטוח מיוחד ולכן הם יכולים להעביר רכב ללא ביטוח חובה כי הם מציגים את הביטוח חובה שלהם.

בסופו של דבר הכל כסף ולא מעניין את המדינה בטיחות וכלום.אם דורשים ביטוח חובה אז יכלו למשל להוסיף את זה לדלק וככה כל מי שנוסע יותר משלם יותר. תודה על העזרה שלך

עריכה אחרונה על ידי wowww
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד׳ מעבדה הנה לרכב שמלאו לו 19 שנים ולא בצע הליכי רישוי מעל שנתיים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@wowww אתה אמיתי? אתה לא מבין למה דרוש ביטוח בכלל, וביטוח חובה בפרט?

אתה לא מבין למה נדרש מבחן רישוי, ולמה לרכב ישן יש דרישות נוספות?

 

אענה לך בפשטות:

 

ביטוח נדרש כדי להוריד מהגב שלך חובות עתק במקרה תאונה. רק שתבין, אם פגעת בסטודנט להנדסה בן 25 וגרמת לו לנכות שתמנע ממנו לעבוד ולמצות את פוטנציאל ההכנסות שלו, תצטרך לשלם לו את שווה הערך של שכר מהנדס עד גיל 75 ולהוסיף על זה את הוצאות הטיפול הרפואי. יכול להגיע בקלות ל-50,000 ש״ח בחודש. מתאים לך?

 

לגבי ביטוח רכוש - תשרוט איזה רכב יוקרה, או תפיל עמוד תאורה של העיריה - יש לך בשלוף מקורות כספיים לשלם לניזוק עשרות או מאות אלפי שקלים?

 

ולגבי מבחן הרישוי (והדרישות הנלוות ברכב ישן) - נועד לשמור על החיים של כולנו. אם בבדיקה שההגה והבלמים תקינים והסיכון לתאונה מופחת, ואם בבדיקה שזיהום האוויר שהרכב פולט לא יגרום לך להתקף לב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, wowww כתב:

ואז כשהרכב ללא טסט התחיל לנסוע אז הרכב נסע אחריו בצורה חשודה

אהבתי

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, wowww כתב:

אם לא אז אין ברירה וצריך לעשות דרך הפול.דיברו איתם לפני כמה זמן ורצו קרוב ל-8000 ש"ח לשנה.יודע שאפשר גם לתקופה קצרה ושהם נחשבים הכי יקרים)

הפול אמנם יקר (מחיר מקסימלי שמאושר) אבל ניתן לבטח לשבוע בעלות של 5% מביטוח שנתי,

כך שיצא לך סכום סביר של 400₪ שיאפשר לגשת לטסט.

לפני 8 שעות, wowww כתב:

אם דורשים ביטוח חובה אז יכלו למשל להוסיף את זה לדלק וככה כל מי שנוסע יותר משלם יותר.

אם היית רוכב על דו"ג הייתי אומר לך "בוקר טוב אליהו..."

ניהלנו על זה מאבקים לאורך שנים (בדו"ג אין שוק חופשי בביטוח חובה - כולם בפול בתעריף מקסימום)

 

בשורה התחתונה - ביטוח חובה הוא סוג של מס חברתי מעוגן בחוק

שדואג לכך שכל מי שנפגע מרכב בצורה כלשהי, יקבל פיצוי מלא ומקיף גם אם הוא עצמו לא מבוטח,

וגם אם הרכב עצמו לא מבוטח (בניגוד לחוק) - אז 'קרנית' תשלם ותתבע את בעל הרכב.

זה גם אומר שאם למשל רוכב קורקינט מאבד שליטה, נכנס ברכב החונה שלך ונפגע -

הוא יכול ורשאי לתבוע את ביטוח החובה שלך על נזקיו הגופניים, למרות שהרכב חונה ללא נהג ואשמתו ברורה כשמש.

 

לפני 8 שעות, wowww כתב:

בסופו של דבר הכל כסף ולא מעניין את המדינה בטיחות וכלום.

במקרה הזה דווקא חברות הביטוח מרוויחות ולא המדינה.

כשביטוחי החובה היו ברשות המדינה (אבנר) - הביטוחים היו זולים והפסדי המדינה עליהם גדולים.

מהבחינה הזו - ביטוח החובה דומה לביטוח רפואי או ביטוח לאומי,

בהם הבריאים/עשירים מסבסדים את החולים והעניים.

אלה ביטוחים עם מרכיב סוציאלי במהות שלהם, ולא מוצר של שוק חופשי לגמרי.

סוג של צדק חברתי שאפשר לאהוב אותו יותר או פחות...

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב זה מותרות.

כל מדינה בעולם מטילה מסים על מותרות.

ספציפית בעולם הרכב, המסים נגבים ממספר מקורות - דלק, רישוי, ביטוח חובה וכו'.

 

רוצה להמשיך להשתין מהמקפצה? בהצלחה.

רוצה לסדר מעמד חוקי? תשלם לפי סדר הפעולות שספריאל היטיב לתאר.

יקר לך? יש תחב"צ, אופניים ורגליים. 

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, BoazB11 כתב:

זה גם אומר שאם למשל רוכב קורקינט מאבד שליטה, נכנס ברכב החונה שלך ונפגע -

הוא יכול ורשאי לתבוע את ביטוח החובה שלך על נזקיו הגופניים, למרות שהרכב חונה ללא נהג ואשמתו ברורה כשמש

נו נו.

לא מדויק

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, tinoki כתב:

לא מדויק

הסבר?

היה לי רכב מושבת שחנה בחצר הבית ללא טסט/ביטוח כמה שנים.

זה מה שנאמר לי ע"י סוכן ביטוח. האמת שלא בדקתי מעבר לזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, sperial כתב:

@wowww אתה אמיתי? אתה לא מבין למה דרוש ביטוח בכלל, וביטוח חובה בפרט?

אתה לא מבין למה נדרש מבחן רישוי, ולמה לרכב ישן יש דרישות נוספות?

 

אענה לך בפשטות:

 

ביטוח נדרש כדי להוריד מהגב שלך חובות עתק במקרה תאונה. רק שתבין, אם פגעת בסטודנט להנדסה בן 25 וגרמת לו לנכות שתמנע ממנו לעבוד ולמצות את פוטנציאל ההכנסות שלו, תצטרך לשלם לו את שווה הערך של שכר מהנדס עד גיל 75 ולהוסיף על זה את הוצאות הטיפול הרפואי. יכול להגיע בקלות ל-50,000 ש״ח בחודש. מתאים לך?

 

לגבי ביטוח רכוש - תשרוט איזה רכב יוקרה, או תפיל עמוד תאורה של העיריה - יש לך בשלוף מקורות כספיים לשלם לניזוק עשרות או מאות אלפי שקלים?

 

ולגבי מבחן הרישוי (והדרישות הנלוות ברכב ישן) - נועד לשמור על החיים של כולנו. אם בבדיקה שההגה והבלמים תקינים והסיכון לתאונה מופחת, ואם בבדיקה שזיהום האוויר שהרכב פולט לא יגרום לך להתקף לב.

אני עשיתי ביטוח מקיף מעל 10 שנים (שילמתי על זה עשרות אלפים). אני מבין שצריך ביטוח חובה אבל חושב שהמחירים בארץ הם ממש מוגזמים ולא הגיוניים (הדלק למשל יקר. יכלו להכניס את ביטוח החובה למחיר של הדלק וככה לדאוג שלכולם יהיה ביטוח חובה. במצב כזה מי שנוסע יותר אז צריך לשלם יותר כי הסיכון עולה). כולם יודעים שמבחן הרישוי הוא לא ממש איכותי ושיש רכבים שעוברים טסט למרות שלא ראויים לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי wowww
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, wowww כתב:

אני עשיתי ביטוח מקיף מעל 10 שנים

ולי יש 30 שנה רישיון (וכמה זה עלה לי - עשה חשבון בעצמך)

ועשיתי ביטוחים 30 שנה.

 

בקיצור - נראה לי שאופניים זה הפתרון.

אין ביטוחים, אין טסט שנתי ואפשר לקטר כמה שרוצים וכמעט שלא לחטוף דו"חות.

 

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, kompy כתב:

בד׳ מעבדה הנה לרכב שמלאו לו 19 שנים ולא בצע הליכי רישוי מעל שנתיים.

שאלו על זה פקיד במשרד הרישוי והוא אמר שאם לא בוצע טסט מעל שנתיים אם אני לא טועה אז צריך לעשות בדיקת מעבדה בכל מקרה וזה לא משנה מה הגיל של הרכב.במקרה שלנו הרכב פחות מגיל 10 ולמרות זאת הוא טען שצריך בדיקת מעבדה ולכן השאירו את הרישיון מוקפא ולא הפשירו אותו. אין תשובות ברורות ממשרד הרישוי.אם מפשירים את הרישיון אז יש בעיה עם זה? אם מפשירים רישיון ורואים שצריך בדיקת מעבדה אז אפשר להחליט שלא לעשות את זה ולהקפיא את הרכב שוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על אותו היגיון, בגלל שיקר לי בסופר (וזה באמת יקר עכשיו), אני אסחוב קצת מצרכים בצד ככה, בלי לשלם, ואם יתפסו אותי אני אשאל בפורום.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...