Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי אינטל nuc לפני כמעט 3 שנים והחברה שקניתי ממנה כנראה כבר לא קיימת.. יש מה לעשות?


aviaviavi

פוסטים מומלצים

היי, 

 

כמו שכתוב בכותרת, במאי 2021 קניתי מחשב nuc, מחברת מחשבים קטנה בגבעת שמואל. עם 3 שנות אחריות למחשב.

היום המחשב שבק חיים, הוא נדלק, המאוורר עובד(חזק מהרגיל) אבל המסך לא מזהה סיגנל וברשת הביתית המחשב כבר לא מזוהה.

למזלי אני שומר קופסאות מקוריות(כפייתי) ומצאתי את הקופסה של המחשב והאחריות/קבלה.

ניסיתי להיכנס לאתר של החברה והדף לא קיים, ניסיתי להתקשר והמספר לא מחובר.

נראה שהחברה כבר לא קיימת. האם יש דרך לממש את האחריות מול אינטל? מישהו היה בסיטואציה דומה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אריזה מקורית ללא כיתוב בעברית בכלל.

על האריזה כתוב שהמכשיר מגיע עם 3 שנות אחריות.

התחלתי לברר קצת ונראה שאינטל נטשו את הנישה של מחשבי ה-nuc, וכל נושא האחריות(לפי הs/n קיימת לי אחריות עד 6/2024) עבר לאסוס(שאלוהים יעזור לי). שלחתי כמה הודעות לשירות שלהם, נראה איך זה יתגלגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לעשות פריקת מתח, לנתק את המחשב מהחשמל ולהחזיק את כפתור ההדלקה במשך 10 או 15 שניות.

הייתי גם פותח את המארז ומנסה להעיף אבק שהצטבר אם קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ ממה שיואב אמר, אם אתה מבין קצת, תנסה להוציא ולהכניס את ה-RAM ולוודא שכל שאר הדברים מחוברים כמו שצריך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.2.2024 בשעה 09:05, yoav911gt2 כתב:

הייתי גם פותח את המארז ומנסה להעיף אבק שהצטבר אם קיים.

לא מומלץ. יחידת הגוף קירור+מאוורר דורשת לא מעט עבודה בפו"ה ואם היחידה עדיין באחריות זה עלול מן הסתם לפגוע באחריות.

 

בתאריך 27.2.2024 בשעה 08:34, aviaviavi כתב:

וכל נושא האחריות(לפי הs/n קיימת לי אחריות עד 6/2024) עבר לאסוס(שאלוהים יעזור לי). שלחתי כמה הודעות לשירות שלהם, נראה איך זה יתגלגל.

לא מקנא בכך.

ניסיתי לעדכן את הדרייורים ל NUC שלי עם האתר שלהם ובתהליך הבדיקה של הדרייורים הקיימים (שלא הסתיים גם אחרי חצי שעה) הוא טחן את המעבד ל 100% ולטמפרטורה של 87 מעלות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אתה צריך לאתר את היבואן. לרוב הוא מטפל בנושא אחריות (אם זה מוצר של אינטל, זה נשלח לחו"ל לצורך החלפה. אני חושב הולנד או גרמניה).

יבואנים שאני מכיר שממתעסקים עם יבוא NUC : איסטרוניקס, CMS.  אולי גם מור לוי.

בקישור המצ"ב יש רשימה חלקית של יבואני ציוד מחשבים. אולי יעזור למישהו :

https://www.propc.co.il/יבואני-מחשבים/

עריכה אחרונה על ידי guya72
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן, כמו ש @guya72 כתב, אסוס נותנת את השירות אבל אין מעבדות בארץ.

אני צריך לקבוע איסוף של המחשב(על ידי שליח DHL) וישלחו להולנד לבדיקה.

אעדכן מה יהיה בגורל המחשב.

תודה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה בקטע של לממש את האחריות זה דבר אחד.

אם בקטע של לתקן את המחשב תתקשר מחר בבוקר לאיתי - 052-6212151 ותשאל לעצתו.

הוא בעל חברה להצלת מידע ממחשבים, שיקום, וכמובן גם מוכר מחשבים חדשים, לרבות מחשבי NUC

אתה יכול לומר לו שקיבלת את הטלפון מיואב מרמת השרון. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

היי עדכון

אחרי שפניתי לאסוס והתבצע איסוף(במהירות)

המחשב הוטס להולנד לבדיקה.

במהלכה נדרשתי להציג חשבונית קנייה.

לאחר שכל המסמכים הוצגו הם הכניסו את המחשב לבדיקה.

לאחר כשבועיים קיבלתי תשובה שהמחשב שלי בדרך אליי.

פניתי לאסוס ישראל ושאלתי האם מדובר בתיקון או החלפה ואמרו לי שבמחשבי NUC הנוהל הוא החלפה בלבד ולא תיקון.

לאחר מספר ימים קיבלתי את המחשב באריזה לא מקורית של NUC, אבל נראה חדש.

עם אותו מפרט בדיוק(חשבתי שישדרגו לדגם מקביל עדכני - כמו בתחום הטלויזיות למשל).

 

בכל מקרה, בינתיים הכל תקין.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.3.2024 בשעה 09:34, discoTD5 כתב:

אם בקטע של לתקן את המחשב תתקשר מחר בבוקר לאיתי - 052-6212151 ותשאל לעצתו.

מנצל"ש, יש טכנאי/מעבדה אמינה ל NUC באיזור המרכז לבדיקה/החלפה של המאוורר במחירים שפויים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל nuc ישן, יש סרטונים מצויינים איך לפרק את המארז הקטן הזה.

אני קניתי והחלפתי מאוורר כי הישן עשה רעש של טרקטור, לא עזר והמחשב המשיך להתחמם אמנם בקצב איטי יותר.

קראתי המלצה להחלפת המשחה התרמית.

קניתי עוד מאוורר בעלי אקפרס ומשחה תרמית שיש בכל חנות מחשבים, פירקתי הכל.

על הדרך גיליתי שיש בתוך המעבד שני איזורים, אחד שפשוט ניקיתי את המשחה הישנה ושמתי חדשה ואחד, נמוך יותר, שיש עליו מדבקה תרמית. בדיעבד גם היה כדאי לקנות פאד תרמי, רק שצריך לדעת מה העובי שלו, הגודל פחות משנה, אפשר את הכי קטן או בינוני כי גוזרים את זה. החלפתי גם את המשחה על הפאד התרמי, חשוב לקחת משחה באיכות גבוהה שהיא לא מוליכה חשמל. לא לקנות שום דבר מסין. בקיצור לקנות בארץ מחנות אמינה.

ואז הכל הסתדר. המחשב מתחמם רק במאמץ והמאוורר עושה את עבודתו.

אגב, את הצלעות קירור ניקיתי עם לחץ אוויר מהמשאבת החשמלית של האופניים, עם סיכה של כדורגל כשזה היה מפורק. עשה אחלה עבודה. רק חשוב לקחת משאבה טובה, שלא תזרוק שמן על הצלעות.

 

לגבי אחריות, זה אמור להיות שלוש שנים לפחות, יש מצב ש5 שנים.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...