Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים: סיטרואן קקטוס 2016.


yulianx

פוסטים מומלצים

אמנם אני ספקני לגבי פרטקיות הבמפרים מבחינת אחזקה, אבל המראה נראה לי די חביב, קצת חוץ מהחרטום האטום שדומה לחשמליות.

 

ואם זה קרוסאובר, חבל שמרווח הגחון נראה גרוע כמו רוב המכונית המודרניות.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקקטוס לא באמת גבוהה. הairbump נועד בשביל פתיחת דלתות דברים כאלו.

מבחינת אחזקה אין משהו מיוחד, פעם  בעובר עם חומר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה. נראת נהדר! אני ממש מתחבר לעיצוב, במיוחד האחורי. מבפנים היא נראת גם כן לא רע בכלל 👌

 

  • אהבתי 2

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העדכון. 

אחת המכוניות הנפלאות שיוצרו בשנים האחרונות. 

העיצוב - סוכריה. כל כך חכם ונכון.

רכב נפלא. תהנה! 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

אחלה סקירה ואחלה של סיכום. נהנתי לקרוא.

  

בתאריך 23.2.2024 בשעה 10:08, yulianx כתב:

יום אחד משאבת השפריצרים החליטה לשבוק חיים, הוזמנה חדשה במוסך מקומי בעלות של 250 שקל כולל עבודה

אני זוכר שאתה מאיזור חיפה, אז אפשר לשאול איפה החלפת?

גם בפיז'ו 108 הידנית שלי השפריצרים ירדו לדרגת זרזיף עולב, ואני חושד במשאבה.

אשמח להמלצה או למידע לאן לגשת כדי לסדר.

 

בתאריך 23.2.2024 בשעה 10:08, yulianx כתב:

השנה היה טיפול קטן שכלל: שמן,פילטר שמן ואטם בעלות 720 ש"ח במוסך יבואן. כאשר השמן יקר ועלה 300 שקל. האמת סביר ליבואן.

מתוך סקרנות - במקרה אצל "צמרת"?...

יקרנים, אבל שירות מעולה, לא מחליפים כלום בלי להודיע מראש ונותנים אפשרויות למקורי/חליפי, והעבודה טובה.

אבל יקרנים.

השמן הוא של Total או Mobil בתקן PSA B71 2290, ואכן עולה 300~ ש"ח עבור 4-5L, תלוי ביצרן... ראיתי פה בתגובות שהעירו שהוא יקר, והם אכן צודקים.

בסדר, הוא יקר, אבל הוא שמן מעולה סינטטי מלא שעושה עבודה שמותאמת לצרכים של הצרפתייה.

השמן של הצרפתיות יקר כי הן "מפונקות", אבל אם מראים להם אהבה (נוזלים איכותיים, חלפים איכותיים OEM לפחות) - הן מראות אהבה בחזרה!!!

 

בתאריך 23.2.2024 בשעה 10:08, yulianx כתב:

חשבתי להחליף את הוישרים אחד מהם מתחיל מעט למרוח אחרי 3 שנים, אך לא היה במלאי, לא זול כ 300 שקל אבל אם הם מחזיקים 3 שנים אז בסדר.

 

מגבים לרכב ב- 300 ש"ח?...

מה?

קראתי נכון או שלא הבנתי נכון?

תזמין אצל אריק בעלי אקספרס.

המגבים שלו מ-ע-ו-ל-י-ם - באחריות. גומי סופר איכותי.

המלצה מאוד חזקה שלי שהמון בירכו אותה, מגבים יותר טובים ומחזיקים יותר טוב מ- Bosch מפונפנים שקניתי בעוונותיי ב- 140 ש"ח לזוג.

אין Streaks ואין כלום.

הזמנתי אצלו לכל המכוניות של המשפחה, תמיד מגיעים ארוזים היטב ותמיד מחזיקים 3 שנים ומעלה.

אין שום סיבה לקנות בארץ.
 

בתאריך 23.2.2024 בשעה 10:08, yulianx כתב:

שנה הבאה אני אחליף טיימינג בהמלצת אורן שירותי רכב, עלות כולל טיפול 2600 בערך ללא משאבת מים, החלפת טיימינג בלבד כ 1700 שקל.

 

כנ"ל אצלי. אותו רעיון עם רצועת הטיימינג המתפוררת.

אצלי עוד לא התפוררה חלילה, אבל דרך פתח מילוי שמן המנוע אני כבר רואה שהיא קשישה למדי.

הפיז'ו שלי עם 1.2L אטמוספרי רגיל, לא טורבו (שבו אם הבנתי נכון מוזרק דלק על הרצועה וגורם להתפרקות שלה), אז הבנתי שאצלי המצב פחות חמור... ועדיין הרכב אוטוטו בן 10 שנים, עשה 87,000 ק"מ, ודורש החלפה, ולו בשל תחזוקת מנע ולא תחזוקת שבר.

מתכנן לנסוע עד ת"א הצפופה, האפורה והמבוטנת להחליף אצל גבע.

קיבלתי מהם הצעה טלפונית זריזה של 1,800 ש"ח אם הרצועה לא התפוררה ולא דרוש ניקוי מאסיבי, והצעה של 2,500 ש"ח אם הרצועה התפוררה וצריך ניקוי מאסיבי.

 

בתאריך 23.2.2024 בשעה 10:08, yulianx כתב:

ביטוח בשנה החולפת היה כ 3100 למקיף+חובה, השנה עלה ל 3600 לצערי.

 

מה העלות של הרכב ואיזה שנה הוא?

למה לא ביטוח צד ג' וזהו?

אני חושב שרכבים ששווי השוק התיאורטי שלהם יורד מ- 30K לא מצדיקים ביטוח מקיף.

ביטוח הוא לא מוצר צריכה בסיסי, הוא תחליף לקטסטרופה שאי אפשר לעמוד בה (כמו השתלה בחו"ל וכו').

ביטוח נועד לפזר את הסיכון החוצה ממך למבטח, ואם הקטסטרופה ניתנת לעמידה, ל- Long run יותר משתלם (מאוד!) לאזרח הממוצע להעמיס את עלויות "הביטוח" על עצמו, ובעצם "לבטח" את עצמו, ולא לעשות להן Outsourcing למנפיק חיצוני שגוזר קופון.

ביטוח יש לרכוש רק כהגנה מפני מצב שבו האדם לא יוכל להכיל את פוטנציאל הנזק הכספי.

זה מסובך, אבל זה על קצה המזלג... מעדיף שלא לחפור בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר במעלות לא בחיפה.

אני מטפל בנהריה.

אכן 300 שקל, מדובר על מגבים מיוחדים שהשפריצרים יושבים על המגב עצמו.

הרכב שנת 2016, מחירון 31 אלף, לכן עושה מקיף. מעדיף לשלם ולהיות עם ראש שקט.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

שמח לקרוא שאתה נהנה מהרכב, למעט נושא הרצועה שנטחן פה עד דק, זה רכב סופר אמין.


סט מגבים מקורי של BOSCH עולה אצלנו 120 ש"ח

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד אוהב את הצורה המעט מוזרה שלו, וחושב שהבמפים זה רעיון גאוני נגד פתיחת דלתות - אבל אני גם מאוד אוהב את המולטיפלה המקורית, ולכן כנראה אני אוהב דברים מוזרים 😄 מצד שני, אני עד היום לא מבין את החיסכון על חלון אחורי יורד, מלבד זה (והרצועה המקוללת) יכול היה להיות רכב משפחתי מושלם בעיני.

 

ושכחתי: סקירה כייפית מאוד לקריאה, והצבע הכסוף הולם אותה מאוד בעיני.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, DAHUJI כתב:

קיבלתי מהם הצעה טלפונית זריזה של 1,800 ש"ח אם הרצועה לא התפוררה ולא דרוש ניקוי מאסיבי, והצעה של 2,500 ש"ח אם הרצועה התפוררה וצריך ניקוי מאסיבי.

 

ניקוי משיב את המצב לקדמותו גם אם היתה התפוררות משמעותית שלא טופלה בזמן?

זה חלק משמעותי מהדילמה לגבי מכוניות עם המנועים האלה, שלדברי אנשים כמה מהן חביבות ביותר. ה-C4 קקטוס, 208, ואחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נגרם נזק אז כבר מאוחר מידי.

אלא אם מדובר על תחילת התפוררות.

@Fazer

אני גם מת על עיצוב המולטפליה  לפני מתיחת פנים, אם הייתה נמכרת בזמן שהייתי קונה קקטוס בהחלט הייתה שיקול, כמו שהגבתי מקודם, דיזל ידנית והייתי שומר אותה לאספנות.

 

לגבי החלון אחורי אנחנו כמעט ולא פותחים בספייס סטאר למשל בחורף אין טעם ובקיץ מזגן או חלון קדמי.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שמכר לא מזמן c3 עם 100 אלף ק"מ, אני יכול העיד שאכן הרכב מפתיע באמינות. 

והאמת, שגם לפנייה היה לי פיגו 307 ופיגו 206 ו306, ולמזלי, לא דבקה הסטיגמה. 

הקקטוס דור ראשון הייתה רכב מאוד מוזר בעיצוב, הידיות הפנימיות אצלך עדיין בעיצוב של מזוודה? 😅

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הם המשיכו עם זה גם למתיחת פנים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה!

אני בודק את האפשרות לרכוש רכב כזה לבן שלי וזוגתו. 

אני שומע המון את הדיבורים על רצועת התזמון והנזק שלה.

מקווה שלא סוטה מהנושא, אבל מה בדיוק צריך לעשות על מנת לשמור על המנוע תקין לאורך זמן (בין אם כפעילות מתקנת ובין אם כפעילות מונעת)? האם יש מקום להעדיף את הגרסה הלא מוגדשת של המנוע (110 כ"ס) על פני מנוע הטורבו (130 כ"ס)? 

ושאלה נוספת (כיוון שלפות"ש הרכב הוא ידני, אבל אני מאולץ לאוטומטי) - איזו תיבת הילוכים יש לרכב? רובוטים או אוטמטית של אייסין שאהובה על הקונצרן?

 

שוב, סליחה על סטיה מנושא הסקירה ותודה מראש לעונים.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 5 שנים עם קקטוס 2018 יש לי רק דברים טובים להגיד עליה, נוחה מאד, נמרצת ומספיק חזקה, מזגן טוב (למרות 3 פתחי אוורור) וגיר פלנטרי ...

מעולם לא הייתה לי תקלה כלשהי, המצבר הוחלף אחרי 4.5 שנים וזהו.. המגבים הוחלפו יזום על ידי בטיפול 4 שנים והיו במצב טוב, הרכב מבפנים ומבחוץ נראה כחדש (הרכב עמד בחניה מקורה 24/7).

בעיניי מדובר ברכב מיוחד ויפה שיהפוך לקלאסיקה..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0שלדעתי מחפה על הצורך בהחלפות רצועת תזמון

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, ליסינג בצער כתב:

תודה על הסקירה!

אני בודק את האפשרות לרכוש רכב כזה לבן שלי וזוגתו. 

אני שומע המון את הדיבורים על רצועת התזמון והנזק שלה.

מקווה שלא סוטה מהנושא, אבל מה בדיוק צריך לעשות על מנת לשמור על המנוע תקין לאורך זמן (בין אם כפעילות מתקנת ובין אם כפעילות מונעת)? האם יש מקום להעדיף את הגרסה הלא מוגדשת של המנוע (110 כ"ס) על פני מנוע הטורבו (130 כ"ס)? 

ושאלה נוספת (כיוון שלפות"ש הרכב הוא ידני, אבל אני מאולץ לאוטומטי) - איזו תיבת הילוכים יש לרכב? רובוטים או אוטמטית של אייסין שאהובה על הקונצרן?

 

שוב, סליחה על סטיה מנושא הסקירה ותודה מראש לעונים.

גם גירסת 110 כ״ס עם טורבו, גירסת 1.2 עם 82 כ״ס היא ללא טורבו. לרכב תיבה יפנית 6 הילוכים מוצלחת.

ההמלצה היא החלפת שמן כול 10 אלף ולהקדים גם טיימינג ל4 שנים או 60 אלף.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...