Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: Xpeng P7 Performace - מעולם לא היה כל-כך קל לאבד את רישיון הנהיגה


discoTD5

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יפה.

אני עדיין תוהה איך לבטא את שם היצרן, כי חיפוש בגוגל העלה כל אופציה מ״אקספנג״״ ועד ״שופונג״.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי למדוד את הטווח צריך באמת לנסוע עד שמגיעים כמעט ל 0 ק"מ נותרים.

כמו ברכבי בנזין שמנסים לחשב את הטווח עד לתדלוק, מחשב הדרך תמיד אופטימי יותר מהמציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, sperial כתב:

יפה.

אני עדיין תוהה איך לבטא את שם היצרן, כי חיפוש בגוגל העלה כל אופציה מ״אקספנג״״ ועד ״שופונג״.

X בסינית זה סוג של "שייה" בגלל זה אומרים שייאומי... זה בערך שייאפנג לנסות להגות את זה נכון.

 

 

הרכב הזה מפלצת!

כשנוסעים בו עדין, זה מדהים פשוט כמה נוח ושקט וחסר מאמץ.

 

כשפותחים איתו מהמקום, זה 470 סוסים שנותנים את מלוא הבעיטה במקום. אין כאן לבנות מומנט או מומנטום זה מאפס לבחילה במאית שניה זה פשוט מפגר.

 

יש ראש שמוצמד לגסא, יש גב שנדבק למשענת ויש אני לא מסוגל להזיז את עצמי מילימטר מה קורה כאן?

 

זה באמת שווה ערך לחוויית המראה במטוס קרב בעיני. דודג' וייפר במשך שנים ביום העצמאות עושים מירוץ על מסלול המראה מול מטוס ממריא והוויפר לוקח את זה כל עוד המטוס על הרצפה. זה זה!

 

אני קצת פחות מתחבר לסלון אדום אבל איכות החומרים, ההרכבה, הנוחות. הם מבינים יוקרה היטב!

 

וגם המערכת סהכ למשתמש הממוצע, השפוי, היא מעל ומעבר.

לאודיופילים, למשתמשי הקצה, כנראה אף יצרן לא יצליח לעמוד בסטנדרטים בהתחשב בהגבלות שהם מחוייבים אליהן לייצור המוני, רגולציות.

 

אני באמת באמת התרשמתי מהרכב הזה אבל הפרפורמנס בשבילי זה אובר קיל על אובר קיל.

 

וזה גורם לי לחייך כי אני פשוט אמתין שהגרסא של ציי הליסינג תרד ב50 אחוז מהערך שלה ואז אני רץ להתקין עמדת טעינה גם אם אצטרך לרצוח כמה שכנים.

 

מה גם שהתפיסה שלי ליוקרה אכלה סטירת לחי מצלצלת מאז שהגיעו לכאן מותגים כמו ווייה, וויי וכן שייפנג.

 

פתאום הכמיהה שהיתה לי לגרמניום או ללקסוס,אינפיניטי,אקורה או לקדילאק גורמים לי לשאול באמת, למה?

  • אהבתי 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי ברכב באולם התצוגה בשורק. מאוד מרשים, אבל באמת מאוד, נראה מצוין מבחוץ, עוד יותר בפנים. רמת החומרים והגימור פשוט מצוינת, עד כמה שסקירה שיטחית יכולה לשפוט, מושבים מאוד נוחים. הסתקרנתי לשמוע איך הדבר הזה נוסע, מבין מהפותח שלא מבייש את העיצוב, איכות החומרים והאיבזור. אם כך מדובר לטעמי בלא פחות ממציאה למחירו, ודאי בגירסת הבסיס. עד שהדבר הזה הגיע התקשיתי להאמין שמישהו יוכל להתחרות בטסלה מבחינת תמורה למחיר, עכשיו כשגם האמריקנים הקפיצו את המחיר, היתרון היחיד שעומד לזכותם הוא כמובן רשת הסופרצ'ארג'רים והמוניטין, מכל בחינה אחרת עולה הרושם שהאקספנג משאירה אותה בשוליים. להבנתי היא גם יקרה יותר מהטסלה באירופה, דבר שהופך אותה באמת למשהו אחר. לא בשבילי כמובן, עד שאין לי חניה מסודרת עם מטען אני ממשיך להסניף בנזין, מה עוד שהאוטו הזה ארוך מדי לטעמי, כמו כל המתחרות בסגמנט הזה של סדאן חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא מתחרים בטסלה לדעתי אלא במשהו הרבה יותר יקר.

 

ואני לא מדבר על הביצועים אני מדבר על הכיול של הרכב, על איכות החומרים וההרכבה. אם אתה מנסה להציב אותה מול ה3 איכות החומרים וההרכבה לא שם, מנסיון וידע שמגיע מחברים שפירקו 3 לצורך בידוד אקוסטי.

 

אני חושב שאתה צריך לבחון אותה מבחינת יוקרה, בלבל של הגרמניות.

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי למחיר. מסכים לחלוטין שהאקספנג במקום אחר לגמרי, בכל הנוגע לאיכות חומרים וגימור ותחושת פרימיום כללית, שמציבה אותה מבחינות אלו בטריטוריה כפולת מחיר וגם יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, zvit כתב:

 

200 קמ"ש.

לפי המפרט הטכני, יש לציין...

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

קודם כל - תודה, כרגיל כיף לקרא ביקורת חדשה בגובה העיניים.

 

הייתי רוצה לשחק אותה פרקליט השטן, ולומר שקשה לי לקבל את האמירה הזו

בתאריך 19.1.2024 בשעה 07:06, discoTD5 כתב:

אומר בזהירות, במחיר של 266,990 ₪, אין לכם חבילת ספורט סדאן יותר טובה לקנות.

או הזאת,

בתאריך 19.1.2024 בשעה 09:52, lanosforce כתב:

אני חושב שאתה צריך לבחון אותה מבחינת יוקרה, בלבל של הגרמניות.

בלי קורט מלח. ואחרי זה עוד אחד.

 

יש הבדל גדול בין התרשמות נקודתית במבחן דרכים, לבין הוכחת אמינות יומיומית בנהיגה השוחקת בכבישי ארצנו למשך שנתיים-שלוש.

 

וכאן אני חצוי.  ברור לי שהסינים עשו - ועושים - קפיצה נחשונית ובקצב מטורף באיכויות הרכבים שלהם.

 

עד לפני שנתיים, היה לי ברור שלא מתקרבים לרכב סיני משלל סיבות. 

היום - רובן לא רלוונטיות יותר:

1. המכוניות הסיניות לא בטיחותיות - כיום ניתן לרכוש בקלות רכב עם 5 כוכבי בטיחות (של EURO NCAP) .

2. הן לא נוחות - יש מבחר של רכבים עם רמת נוחות "כמו גרמנית" - על הצד הנוקשה יותר, או "כמו צרפתית" על הצד הרך יותר.

3. הן לא מתנהגות - ללא ספק עדיין נקודה רלוונטית ברוב הדגמים (ונהגתי לא מעט, מהונגצ'י ועד סרס). ואז בא מבחן כזה ומראה, שבגדול מדובר 

    על רכב איכותי וכבד, שיכולותיו לא נגמרות כשמגיעים לפנייה או מהמורה בכביש.

4. הן עם גימור זול ולא איכותי - ביליתי חצי שעה בהונגצ'י או בסרס עם זכוכית מגדלת , ולא יכולתי למצא דופי באיכות החומריםאו ברמת הגימור.

     ברור שלזולות יותר יש היכן להשתפר, אבל בגדול - הפער הולך ונסגר ממש מהר.

5. הן מוכיחות אמינות לאורך זמן, שנובעת מהשילוב של איכות החומרים והמכלולים עם איכות ההרכבה. אז זהו - שעדיין לא !

 

בתור יועץ רכב - אני תמיד שואל את עצמי האם הייתי קונה רכב מסויים לעצמי, לפני שאני ממליץ על כך ללקוח (כמובן, בהסתמך על צרכיו האמיתיים כפי שאני לומד אותם).  והתשובה כאן לדעתי היא, עדיין, שמוקדם מדי להמליץ, מוקדם מדי להכריז על מותה של תעשיית הרכב המסורתית והמוכחת, כל עוד הסיניות לא יוכיחו את עצמן לאורך שנים ולאורך כמה מאות אלפי ק"מ.  כמו הרתעה - גם איכות הרכבה נמדדת לאורך זמן.

 

והיות ואנחנו - כולנו, בכל העולם - חווים מתקפה מוטורית ומבול של דגמים חדשים בכמויות מטורפות שמגיעים ממדינה שתרבות הצריכה/ייצור/תכנון

שלה לא בדיוק אור לגויים, אני חושב שעדיין צריך להתייחס לסיניות הללו עם יותר "חשדהו" מאשר "כבדהו". למה? - כי אף אחד, אבל אף אחד,  לא בדק עדיין אמינות לטווח ארוך. פשוט כי לא קיים רכב שהניסיון עימו כבר הוכיח שהוא אכן לא מתחיל להתפרק אחרי 100K (או 200K, למה לא?) ק"מ, כי הכל חדש, הכל נוצץ, הכל מבריק - אבל ככה גם נראות כל התמונות של כל המוצרים בעלי אקספרס... עד שמנסים אותם - לטווח ארוך...

 

המעצמות המוטוריות המסורתיות כבר עברו זאת, מי לטוב ומי לפחות טוב, אבל כבר יש לנו פרופורציות לשפוט.

ואילו כאן, המהפכה היא כפולה. גם טכנולוגיה בחיתוליה (ויש להודות - בחיתוליה גם אצל מעצמות כמו VAG או טויוטה), וגם מדינה שתרבות ה-QA שלה הרוויחה ביושר את החשדנות של כולנו. מבחינתי - הסינים עדיין צריכים להוכיח לנו שהם באמת למדו לייצר רכב איכותי ולאורך זמן. וזה שיש חברה שקנתה את וולוו וחולבת ממנה את כל הטכנולוגיה שרק ניתן על מנת לקצר זמני תכנון - זה בסדר גמור. אבל איכות אמיתית ?  זה - לוקח זמן.

 

קיצר - מה שאני מנסה להעמיד פה לדיון - האם שווה כבר בשלב זה לשים (להמר?) 200-500K שקלים על יצירה מוטורית שעדיין לא באמת יודעים לומר כמה היא בנוייה כראוי. המחירים המריאו כבר לשמיים, והם משיגים בהרבה את השקט הנפשי שיש בקניית רכב איכותי מיצרן-מסורת.

 

מה דעתכם?

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפחדים שלי ממוצרים "סיניים" היא שאולי מדובר ביצרנים קטנים שעתידם לוט בערפל ואז אני מוצא את עצמי נשאר עם רכב שאין לו חלפים ואין לו כתובת. 

 

אבל זה נובע מחוסר היכרות שלי\שלנו עם המצב האמיתי של שוק הרכב הסיני. 

 

בסופו של דבר שוק הרכב הסיני הוא עצום ורוב הרכבים שמגיעים לכאן - הם תוצרים של תאגידי רכב. קונצרנים ולהם - לא אמורה להיות מצוקת חלפים כאשר מדובר בקונצרן. 

 

מעבר לזה - הקיבעון המחשבתי שלנו חייב להשתנות. 

 

והדבר האחרון - לא צריך יותר מידי בשביל להבין שאתה נוגע בחומרים איכותיים - צריך להעביר את היד. מושב, אתה מרגיש באופן מיידי כמה הוא נוח ואחרי נסיעה אחת ארוכה אתה כבר פחות או יותר יודע אם זה זה או לא. 

חומרים רכים בדש, ריפודים בדיפונים, תאי אכסון וכך הלאה. 

רעש סגירת דלתות והכובד שלהן וכך הלאה. 

 

לגבי הכיול של המתלים - יואב, שבחן את הרכב נסע בו נסיעות ארוכות בשלל תנאים - אני סומך על דעתו. 

 

הדבר היחיד שאי אפשר לדעת באמת זה איך הרכב יהיה לאורך זמן, רק שאת זה, אני יכול לאמר על כל רכב. 

BMW זה מותג שאין עליו עוררין - והנה, כמות הצרות שיש במנועים שלהם בשנים האחרונות מעלה סימני שאלה זהים לאלו שיש לי למותגים אחרים - מספיק לפתוח יו טיוב ולכתוב BMW OIL LEAK ISSUES - הופס... 

וכנ"ל לגבי DSG

וכנ"ל לגבי TIMING CHAIN ISSUES או PISTON RINGS FAILURE בשלל מותגים מערביים. 

 

באופן מוזר גם וולבו עד השנים 15-16 סבלו מתופעה של רינגים (בסטטיסטיקה מאוד מסויימת) שהשתפרה הפלא ופלא - מ16 ומעלה - ומה קרה אז? הם עברו לבעלות של ג'ילי - סימני שאלה קשים? 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 7 דקות, lanosforce כתב:

והדבר האחרון - לא צריך יותר מידי בשביל להבין שאתה נוגע בחומרים איכותיים - צריך להעביר את היד. מושב, אתה מרגיש באופן מיידי כמה הוא נוח ואחרי נסיעה אחת ארוכה אתה כבר פחות או יותר יודע אם זה זה או לא. 

חומרים רכים בדש, ריפודים בדיפונים, תאי אכסון וכך הלאה. 

רעש סגירת דלתות והכובד שלהן וכך הלאה. 

כפי שכתבתי - רמת החומרים אכן בולטת לטובה בדגמים של הביוקר.

איכות ההרכבה? - נחכה קצת ונראה...

לפני 8 דקות, lanosforce כתב:

הדבר היחיד שאי אפשר לדעת באמת זה איך הרכב יהיה לאורך זמן, רק שאת זה, אני יכול לאמר על כל רכב. 

זה לגמרי נכון. ואוסיף ואומר, שלא תמיד היצרן המכובד לוקח אחריות מלאה על פשלות (BMW ומנוע פרינס, VAG עם DSG ושלל בעיות אכילת שמן ושרשרת טיימינג ועוד), אבל בגדול אנחנו יודעים למה לצפות מהם.

 

לפני 10 דקות, lanosforce כתב:

הם עברו לבעלות של ג'ילי - סימני שאלה קשים?

כמובן מקרי -  הם נטשו אז את מנוע הפורד עם DSG שהיה מקור לבעיות (דליפות שמן ממחזיר ראשי בעיקר), לא שייך לבעלות הסינית.

אך אין ספק שאנחנו כבר בסרט אחר עם וולוו, וג'ילי רק הרוויחה מהרכישה הזו. אין כמו להעתיק ממישהו ממש טוב...

לפני 11 דקות, lanosforce כתב:

אבל זה נובע מחוסר היכרות שלי\שלנו עם המצב האמיתי של שוק הרכב הסיני. 

זו בדיוק הפואנטה שלי - אנחנו לא מכירים מספיק על מנת לשלם מחירי פרימיום. זה ישתנה, אין ספק.

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...