Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החלק שסימנת זהו סליל ההצתה.

 

והוא לא הגורם לבעיות שציינת.

ובתוספת לדברי דניאל זהו כאמור סליל הצתהומודול הצתה גם יחד, הם מחוברים יחד,

על ידי ברגים וניתנים להחלפה בנפרד!

מנוע הצעדים לא נראה בתמונה של עמיחי, משום שהוא נמצא על יחידת ההזרקה, שנמצאת מתחת

לבית מסנן האוויר השחור!

יחידת ההזרקה דומה במקצת לקרבורטור, ומנוע צעדים מורכב בצמוד לכבל הגז המורכב ליחידה זו,

והוא מתוצרת בוש, ולא ניתן לניקוי על ידי ספריי קרבורטור!

ולשחף מנוע צעדים כאמור לפי דברי דניאל שומר על סלד סרק בלבד, עם תיקונים קלים במקרה של עומס

חשמלי , כמו הדלקת אורות מאוור חשמלי ועוד...!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה לכם על התשובות.

 

איני מבין מדוע מנוע הצעדים פועל דרך קבע בסרק.

עד הלום הייתי בטוח כי לפרפר המצערת יש פתיחה מינימלית, ורק במקרים מסויימים (של עומס חריג) מופעל מנוע הצעדים ע"מ לשמור על הסל"ד היציב.

 

תודה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

כמו שנאמר, יש מקרים (די הרבה) שמחשב צריך ללמוד את השינוים.

לדוגמה, אם הבעיה היא פיח בבית מצערת או בשסתום, לאחר ניקוי

אתם לא תראו מיד שינוי. צריך זמן עד שהמחשב יכוון את עצמו.

Omnia mea mecum porto

  • 9 שנים מאוחר יותר...
פורסם
Gforce מצטער על הטעות.

 

דניאל אתה יכול בבקשה לכוון אותי אל מנוע הצעדים בסיאט איביזה 95?

 

זו תמונה של המנוע

אם זה הזרקה רב נקודתית אין מנוע צעדים יש מנוע בתוך המצערת שפותח אותה או סוגר אותה כדי לייצב את הסל"ד

פורסם
תודה על הפוסט קצת ספריי קרבורטורים פירוק והרכבה של חמש דקות והאוטו יציב ברמזורים.

ספריי קרבורטורים לא הורס גומיות במקרה?

פורסם
אם זה הזרקה רב נקודתית אין מנוע צעדים יש מנוע בתוך המצערת שפותח אותה או סוגר אותה כדי לייצב את הסל"ד

שלום רב !

בסיאט איביזה ההזרקה חד נקודתית, וקיים בהחלט מנוע צעדים והוא מורכב סמוך לבית מצערת.

 

ספריי קרבורטורים לא הורס גומיות במקרה?

ספריי קרבורטורים אכן הורס גומיות ומנפח אותם וגורם להתפררורתם תוך זמן קצר, אני מניח שהכותב למעלה השתמש בספריי קרבורטורים לנקוי בית מצערת

, לאחר פירוק בית מצערת ממקומה, או בשימוש עדין בעזרת קיסם לאוזנים טבול בספריי קרבורטורים ונקוי עדין של בית מצערת מפיח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז ככה אני ניקיתי ע"י ריסוס ישיר לבית המצערת והתריס ולאחר מכן ניגוב באמצעות מטלית. אצלי אין גומיה שאוטבת את החיבור ויש רק חבק סביב הפלסטיק (שלא בא במגע עם האזור שנוקה).

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב כמעט שנה של שקא אחרי האוטו שוב מזייף.

האם להסתפק שוב בניקוי עצמאי של בית המצערת או שללכת למוסך שיפרקו אותו לגמרי וינקו כמו שצריך.

כמה טיפול כזה צריך לעלות?

×
×
  • תוכן חדש...