Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ויטרה או קרוסאובר? 2019-2020


נתנאל מ

פוסטים מומלצים

שלום, אבא שלי מעוניין לרכוש סוזוקי (אוהב את המותג),

יש את הקרוסאובר ויש את הויטרה שהוא מעונין בהן.

מה שחשוב לו זה האמינות והצריכת דלק והישיבה הגבוהה על הכביש.

ביצועים ונוחות נסיעה זה פחות מעניין. 

יש לויטרה מנוע 1 כ"ס טורבו - שאני יודע שזה מתכון לצרות ו1.4. - מה עדיף?

האם הקרוסאובר עדיפה?

תודה לכולם,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1 כ"ס? התכוונת למנוע ליטר (טורבו) לא למכסחת דשא. הנפח הזה, עם טורבו, מקובל מאוד לרכבים בגודל הזה אצל יצרנים רבים, ולפחות חלק מהמנועים האלה נחשבים אמינים, וכמובן מספקים את הכוח הדרוש, במיוחד בשל מומנט זמין. אבל אני לא יכול להעיד על זה של סוזוקי, לא נהגתי בו.

 

אני בחנתי בשעתו (2016) את הדור הקודם של שני הדגמים. אמנם אהבתי יותר את העיצוב של הויטארה, אבל הקרוסאובר ניצחה כי היא הרבה יותר שימושית, במיוחד תא המטען. שינוי העיצוב בדור הבא היה שטחי - השינוי המהותי הוא המנועים - כך שההתיחסות הזו נראית רלוונטית לשאלתך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין שניהם, הויטארה יותר וותיק.

 

בגדול, ההבדל ביניהם הוא זה - סוזוקי ויטארה הוא יותר ג'יפ, כלומר יותר בנוי לנהיגת שטח (יחסית, כן? לא לקחת אותו לשטח אקסטרים).

הישיבה שלו יותר גבוהה והמכלולים שלו אמורים לעמוד ולעבוד יותר טוב בשטח.

 

הקרוסאובר כשמו כן הוא: קרוסאובר, כלומר הכלאה בין רכב כביש לרכב שטח. זה רכב ששם יותר דגש על נהיגת כביש על חשבון השטח.

מבחינת מרחב - יהיה לו מרחב יותר גדול.

 

למיטב ידיעתי, מלבד זה הם די זהים. אבל מי שיותר בקיא או שיש נסיון אישי יכול להוסיף.

 

מה שכן, תיבת ההילוכים הרציפה של סוזוקי סבלה מכשלים. היו קריאות-תיקון, הרחבת אחריות ותביעות בנושא.

הייתי נמנע ממנה. זה גם עלול להשפיע על הסחירות של הרכב בעתיד.

יש להם גם תיבות הילוכים רגילות, אבל הן פחות חסכוניות בדלק.

 

ככלל ,ככל שהרכב שוקל פחות והמנוע יותר קטן, כך צריכת הדלק יותר נמוכה (אלא אם מי שנוהג ברכב מאמץ את המנוע, ואז דווקא עדיף מנוע חזק יותר, כדי שיתאמץ פחות ויבזבז פחות דלק).

 

לא שמעתי על מחלות מיוחדות של מנוע הטורבו בסוזוקי, כך שאני מעריך שיחזיק מעמד ויהיה סחיר בעתיד.

 

מקווה שעזרתי במשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש מדבר על דגמי הטורבו שבהם חזרו לתיבה פלנטרית (אני לא בטוח לגבי דגם הליטר של הויטארה), כך שעניין קריאת השירות של הקרוסאובר 1600 לא רלוונטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...