Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, M H כתב:

חריגת בניה ללא אישור זה משהו ששומעים עליו, אבל מגדל?!

אפילו שניים

לא באמת שאין אישור,  אלא שהוא ניתן על ידי מי בעירייה במסגרת לא חוקית ושוחד (לכאורה כמובן) שהיה חלק מפרשה גדולה יותר. לא ניכנס לזה בשרשור הזה.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 21 שעות, mottis כתב:

GMC ספארי

20251021_092649.jpg

20251021_092654.jpg

20251021_092657.jpg

 

מאזדה לאנטיס / 323

20251021_093202.jpg

20251021_093209.jpg

20251021_093213.jpg

 

פג'ו 308 GTI (שימו לב ל-3 הספרות האמצעיות)

20251021_093828.jpg

20251021_093838.jpg

20251021_093842.jpg

העפת אותי 20 שנה אחורה עם הספארי הזאת,

לאבא שלי הייתה אחת 97 בצבע חום, מכרנו אותה בסביבות 2011-2012 ומאז לא ראיתי עוד אחת בצבע הזה

פורסם
לפני 21 שעות, omricn כתב:

 

לאבא שלי היתה Safari כשהייתי בן 10 בערך (30 שנה לך תזכור..). זו עם הפנסים המרובעים.

image.png.4871717ef783c68f3f12f621c5808248.png

 

בחיי שהייתי יכול לכתוב שרשור שלם רק על הרכב הזה, אבל אני מניח שהרוב לאו דווקא יבינו את הזיקה שלי אליו כי היא כנראה נובעת מרגשי נוסטלגיה חמימים כאלה, שעושים חם בלב ומעלים געגועים שקשה להסביר במילים..

משהו ברכב הזה היה קסום, ישיבה בכסא קפטן עטוף בבד דמוי משי בשורה השניה בתור ילד, התאורה הירוקה המעומעמת מלוח השעונים הדיגיטלי בנסיעה כשבחוץ חשוך. ידית הילוכים בצד ההגה. הזכרון הזה עבורי הוא תמצית התקופה שבה גדלתי 80-90.

שנים אני חושב על הרכב הזה ויודע שאם היה לי זמן\כסף\יותר רצון, יכולת, הייתי מחפש אחד כזאת ומביא אותה למצב חדש, רק בשביל להרגיש שוב ככה..

בגדול מדובר במשאבת דלק עם מחסור בכוח אבל רגשי נוסטלגיה חזקים יותר.

 

מי יודע, אולי יום אחד.

 

 

 

גם לי יש זכרונות של הספארי או אסטרו מגיל הצבא...

לאבא של חבר היתה כזו עם לוח שעונים דיגיטלי.

פעם בזמן עצירה באמצע נסיעה אחד החברים שינה את יחידות המידה של המהירות למיילים והנהג לא הבין למה הוא מרגיש שהרכב נוסע כל כך מהר...

 

אני מאוד אוהב את העיצוב החעצוני של הספארי בגרסה הקצרה, העיצוב מינימלי והפרופורציות נכונות.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

הולך חזק היום.

כאן פרסמתי לפני חודש..

 

אגב, שמתי לב במחירון בגרמניה, שגירסת הAMG עולה בדיוק אותו מחיר כמו גירסת המייבאך (לפני התאמה אישית). הייתי מצפה מאדון ברקת לאור העבר שלו שייבחר בגרסת הAMG.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
בתאריך 21.9.2025 בשעה 13:56, amosbmw כתב:

PXL_20250921_084951254.jpg

PXL_20250921_091700852.jpg

צודק עמוס, המקור שלך, לא מצאתי בחיפוש (הרושל) שלי מקודם.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב
  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

לא הצלחתי לצלם הכל, אבל בדרך היו גם 2 z4 והכי חשוב פונטו ספייס...

20251022_111229.jpg

20251022_111424.jpg

מודל s

לפי האפליקציה יש רק 7

20251022_113419.jpg

20251022_113556.jpg

פורסם

מניח שמדובר בתצוגה סטטית אבל לא בטוח. 

1993, השנה האחרונה ליבוא. 1.6

יש מספר רישוי אבל הסרתי בעריכה.

IMG_20251022_172427.thumb.jpg.003b50ae9fd06add23c91b3ce023bb6c.jpg

 

  • אהבתי 2
  • מבאס 1
  • מעניין 1

 

 

פורסם

Screenshot2025-10-23082906.jpg.5019f21fa95cf4807452cb6637603da8.jpgScreenshot2025-10-23083050.jpg.22653a6ccff9a8f9aaa614727211f80c.jpg

סליחה על האיכות - מצלמת רכב בשעת דימדומים

רודסטר מעניינת שפגשתי אתמול  רק מקרוב הבחנתי בסמל המתומן , סוף סוף יצירה מודרנית שלא מביישת את הגראז' של מוריס 😀

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...