Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח Audi TTS


Fraysa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני שעה, פבל כתב:

 

יקירי, חבר, איש מוערך עם דעות מוצקות - בפעם ה-84,002, דעתך נשמעה, התקבלה והובנה. בפעם הראשונה. התבקשת לא להטיף, ונכתב לכבודך חוק פורום חדש שלם. שחרר. כולם פה אנשים בוגרים, ויודעים להאיר ולהעיר לילדים טמבלים על רעיונות מטופשים. 

לגרום למשתמש וותיק בפורום *לבקש לנעול את השרשור* כי התגובות שלך מתנשאות ובלי נסבלות זה משהו שאני לא מוכן לקבל. אומר זאת קבל שרת וקהילה - בתלונה הבאה, חשבונך ייחסם לאלתר ללא אפשרות חנינה. די. 

 

@Fraysaאני מתנצל שהנושא לא קיבל מענה מוקדם יותר. אני מאוד אעריך את זה את תשקול מחדש את הבקשה לנעול את השרשור. לא קראתי את כולו, היה חשוב לי להגיב. אבל אם אני מבין נכון, ביקשו ממך 25 אש"ח לבטח TTS? זה אכן הזוי, אבל לצערנו אלה "כוחות השוק" בכל הנוגע למכוניות ספורטיביות - בטח ובטח כשמדובר בנהגים צעירים יחסית. אני עדיין זוכר ששילמתי פרמיה בגובה של 70% מהמחירון של האוטו הראשון שלי, ועוד על צד ג' כי על מקיף התגובות נעו בין התפוצצות מצחוק לבין ניתוק בפרצוף. אני מכיר מישהו שמגיע מבית מאוד מבוסס ומאוד מקושר בתחום הרכב, אמנם צעיר ממך בקצת, אבל כמעט קיבל דום לב כששמע כמה ביקשו ממנו בשביל לבטח TT (רגילה, לא S אפילו), משהו כמו 26k אם אני זוכר נכון. בסוף אחרי הרבה חפירות הצליח לסגור באיזה 16 או 18 אלף שקל.

 

אם אתה יכול להרשות את זה לעצמך מבלי לפגוע משמעותית ב תוכניות גדולות יותר אם ישנן, ולדעתך העלות שווה לך את התענוג, לך על זה, אני לא אופטימי שתמצא מחירים נמוכים משמעותית. אם לדעתך לא (ואם אני אהיה כן, לדעתי לשלם 25k בשנה לפני כל שאר ההוצאות בשביל הזכות לנהוג על tt, לא ממש שווה את זה) אז תוותר, לפחות בינתיים. אפשר במהלך השנים לחזור ולגשש ולנסות לקבל הצעות על סמך מספרי רכב שאפשר למצוא במאגרים של משרד הרישוי, וכשתראה שהמחיר שווה לך את זה - תלך על זה. בינתיים תקנה קורולה, ושים מאחורה שני מושבי בטיחות סתם לכל מקרה. מי יודע, אולי תגלה שזה באמת החלום (זה לא החלום. אפילו לא קצת) 😉

מה זה פה דיקטטורה? לא הבנתי 

לא חושב שsperial הגיב בצורה לא ראויה לפות״ש 

פות״ש מצטייר  לא טוב פה    בהתחלה הוא התעצבן שאנשים התחילו לדבר על נושאים של מה זה טוטאלוס ומה זה לא, עכשיו הוא מתעצבן שעונים לו  ומבקש לסגןר את השרשור. 

אתה פותח שרשור תצפה לזה שאמדים ידברו וחגיבן ויהיה פה ויכוחים  אם יש לך בעיה עם זה אל תפתח שרשור

 

זאת דעתי

אני עם sperial  בנושא הזה

 

וזה שאתה מאיים להעיף מהפורום שלך בגלל דברים כאלה לא עושה חשק לאנשים לגלוש בפורום ולהשתתף

צר לי לומר לך 

עריכה אחרונה על ידי חגאי א
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 3
  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 23 דקות, חגאי א כתב:

מה זה פה דיקטטורה? לא הבנתי 

לא חושב שsperial הגיב בצורה לא ראויה לפות״ש 

פות״ש מצטייר  לא טוב פה    בהתחלה הוא התעצבן שאנשים התחילו לדבר על נושאים של מה זה טוטאלוס ומה זה לא, עכשיו הוא מתעצבן שעונים לו  ומבקש לסגןר את השרשור. 

אתה פותח שרשור תצפה לזה שאמדים ידברו וחגיבן ויהיה פה ויכוחים  אם יש לך בעיה עם זה אל תפתח שרשור

 

זאת דעתי

אני עם sperial  בנושא הזה

 

וזה שאתה מאיים להעיף מהפורום שלך בגלל דברים כאלה לא עושה חשק לאנשים לגלוש בפורום ולהשתתף

צר לי לומר לך 

 

היי חגאי, וברוך הבא לפורום. 

א. ואני אומר את זה בצורה הכי חברית, מכבדת, ונעימה שאפשר - כן. זאת דיקטטורה. יש פה צוות מנהלים וותיק, מוערך, רב ידע ורחמן ברמות קיצוניות, ו... וואלה כן, הם מחליטים בנוגע לנושאים כאלה.

ב. במקרים חריגים (כמה חריגים - אתה מוזמן לשאול, בפרטי בבקשה כדי לא להסית את השרשור, כמה אנשים נחסמו מהפורום ב-5-10 שנים האחרונות. אני יכול לחתום לך שלפחות את הרוב המוחלט, רוב חברי הפורום זוכרים באופן פרטני וזוכרים למה הם נחסמו) אני מתערב בנושאים ניהוליים. זה מקרה חריג. ומתמשך. וחריג בהתמשכותו (אם יש מילה כזאת בכלל). 

ג. אני אומר את זה - שוב - בצורה הכי חברי שאפשר, תצבור קצת וותק ותכיר קצת את האנשים שעומדים מאחורי, ובראש, הפורום הזה, לפני שאתה מבקר אותם. כמו שמישהו מהם פעם אמר: "אם מישהו נכנס אליי לסלון ואחרי דקה מחרבן לי על השולחן. אני כנראה לא אהיה מאוד נחמד אליו". אז בוא לפחות תשתה קפה לפני שאתה מוריד את המכנסיים. 

ד. את פות"ש אני גם מכיר היטב ויודע שגם הוא לא תמיד הבוז'י הכי הרצוג ברמת הממלכתיות שלו - אבל כחבר פורום זכותו לפתוח שרשור, לשאול שאלה ולקבל תשובות *ענייניות*. ומי שלא מעוניין לנהל עם פות"ש שיח (מזכיר - בשרשור שהוא פתח) כי התשובות שלו לא מתאימות, מוזמנות להמשיך לשרשור אחר ולייעץ/לענות/לשאול/לשוחח שם. אני מבטיח לך שברוב המקרים, כאשר פות"שים לא מתייחסים יפה לאנשים שעונים להם, מפסיקים לקבל תשובות. לפורום יש דרך נהדרת לנהל את עצמו ככה. 

 

עכשיו בואו נחזור לנושא השרשור. תיבת ההודעות שלי פתוחה וזמינה לכל מי שרוצה לרץדבר על זה. תגובות נוספות בנושא יימחקו. 

  • אהבתי 4

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אני רק אוסיף,

שניסיתי לערב בסיפור הזה את סוכן הביטוח המוצלח ביותר שאני מכיר,

בחור טוב ומוכשר, מקצוען ותיק בתחום הביטוח.

אם גם הוא לא הצליח לפתור את העניין, אז כן, יש כאן בעיה.

@Fraysa משתתף באכזבתך...

  • אהבתי 2

הדרך עצמה היא היעד.

פורסם

לכל זה צריך להוסיף שזו כנראה השנה הגרועה ביותר לנסות לבטח רכב לא שגרתי. חברת הביטוח הקודמת שלי העלתה לי הפרמיה, לאחר 4 שנים עם אותו הרכב אותה חברה, בסכום של 3000 שקל למרות גיל נכון, רכב לא גניב, אפס תביעות אי פעם, פשוט כי הם יכולים ולצערנו, מותר להם בשלב זה. אני כן מאלו שחושבים שאם המדינה גובה סכום מס גבוה מאוד על רכבים וכל מה שקשור ברכב, היא צריכה לעשות יותר בתחום הביטוח המקיף, היא דואגת לעצמה יפה מאוד בתחום ביטוח החובה, שתעשה זאת גם בתחום המקיף. אני כמובן עברתי לחברה אחרת וגם שם, שלמתי 1,200 שקל יותר מהביטוח האחרון. על כל חברות הישיר אין מה לדבר בכלל, אצלן אין בכלל אפשרות לבטח את הרכב. 

פורסם

יש עם הביטוח עניין הרבה יותר מרתיח שהגיע לפורום הלא נכון ולכן כנראה לא זוכה להתיחסות רחבה של החברים. למה הרבה יותר מרתיח? כי הנושא שעלה בשרשור הנוכחי פוגע בבודדים. נושא מוסכי ההסדר, שעלה שם, פוגע בכל מבוטח ובכל מוסך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@sperial אתה צודק, אבל זה לא שייך לשרשור הזה, כמו עוד דברים שהזכרת בשרשור הזה ולא שייכים לגופו של עניין...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 18.8.2023 בשעה 20:56, sperial כתב:

חברת הביטוח היא עסק, והיא רשאית לתמחר את המוצר שלה - פוליסת הביטוח - כראות עיניה.

 

אני מתחיל לחשוב אם האמירה הזו היא לא בעצם קש וגבבה שמאכילים אותנו בה כתורה מסיני יש מוצרים שלמעשה אי אפשר לחיות בלעדיהם. חשמל, מים, בנקאות, רפואה, תקשורת, תחבורה בסיסית, מזון בסיסי. ביטוח הוא לא מותרות, לא משהו שאדם סביר יכול לחיות בלעדיו. 

מכאן אמנם לא נובע שחברת ביטוח חייבת לבטח כל רכב במחיר סביר, וזה לא יעזור לפות"ש,  אבל כן נובע שחלק מהפוליסות נחשבות מוצר בסיסי שצריך להיות נגיש לכולם במחיר סביר. 

בתאריך 31.8.2023 בשעה 11:51, sperial כתב:

בפעם ה-84,000 - מדינת ישראל לא קובעת את מחירי הביטוח .

ברור שכן. בכך שהיא מאפשרת לחברות לקבוע כל מחיר ללא הגבלה. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

חברת ביטוח זה עסק כלכלי,

זה לא עמותה או חברה לתועלת הציבור,

חברת ביטוח צריכה להרויח כסף, וברגע שכמות הגניבות עלתה,

תחזיקו חזק,

בשנת 2020, 20 כלי רכב ל1000

בשנת 2021 40 כלי רכב ל1000

בשנת 2022 60 כלי רכב ל1000

ועדין אין נתונים ל2023, אבל הכמות עלתה, מה שקורה שחברת הביטוח צריכה לגבות פרמיהיותר יקרה בכדי לכסות את הנזקים,

חוץ מזה שמחיר החלפים עלה,

ולגבי הרכב הספציפי, חברת הביטוח עשתה את השיקולים שלה והחליטה כך, אם כל חברות הביטוח החליטו כך, כנראה שהסטטיסטיקה אומרת שכל נהג על כזה רכב פעם ב5 שנים ישבית אותו, ומשם נגזרת העלות, זה לא איזה סתם תקיעה של מחיר או מדע בדיוני,

זה סטטיסטיקות, וחשבון נכון בשביל לא להפסיד,

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

@Jack457זה היסוד של שוק חופשי. החזקת רכב בישראל אינה נחשבת מוצר יסוד, על כן אין סיבה שהמדינה תתערב בתמחור שלה. המדינה מספקת תחבורה בצורת תחב"צ (נעזוב בצד את איכותה), ועל מחיריה היא לא רק מפקחת, אלא גם מסבסדת אותה.התחב"צ היא הלחם האחיד, הרכב הפרטי הוא החלה עם הצימוקים.

 

ואגב, בוא נחשוב מה יקרה אם המדינה תתערב במחירי הביטוח. או שחברות הביטוח יפסידו ויצאו מהשוק, או שהמדינה תסבסד, וזה יצריך העלאת מיסים, והשכבות החלשות יאלצו לסבסד את החזקות. אתה רואה צורך לסבסד את מי שנוהג באודי היוקרתית, או, אפילו, בסוויפט בת 10?

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@WE988244  הסיבה לתעריף הגבוה הוא לא סיכוני הגנבה אלא סיכוני התאונה.

 

מחירים לדוגמא: מכסה תא מטען ל-Audi S5  (עשוי מאלומיניום) 70000 ש"ח "בלבד"

כשהשתתפתי במבחן דרכים של Q7 לפני 3.5 שנים בדקתי מחיר של סט ג'נטים מקוריים ל-Q7 עם שכן שמאי. שלחנו שאילתא והתשובה לא איחרה לבוא

מחיר סט ג'נטים מקורי  עמד 88000 ש"ח (אם אני זוכר נכון לא כולל מע"מ) 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

אתה רואה צורך לסבסד את מי שנוהג באודי היוקרתית?

לא. כפי שכתבתי, יש שירותים אוניברסליים שצריכים להיות נגישים לכולם בעלות נמוכה גם שהמדינה לא מספקת אותם ישירות (למשל בנקאות, חשמל, תחב"צ), וביטוח הוא אחד מהם. המדינה לא צריכה לסבסד, אבל היא יכולה לדאוג שסל מוצרים בסיסי יהיה בפיקוח. לא חושב שזה יגרום לפרישה של חברות מהענף, עוד לא נסגר כאן אף בנק בשל חוסר רווחיות.

ביטוח של S8 יהיה מוצר פרימיום מחוץ לפיקוח ושם מצידי שישתוללו...😆

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אז אני אחזור: בישראל תחבורה פרטית נחשבת מותרות. יש לכך שורשים בשנותיה האשונות של המדינה, זו גם הסיבה למיסוי הגבוה מאוד על רכב.

המוצר הנדרש הוא  תחבורה (ולא רכב פרטי). כאמור, המדינה מספקת תחבורה בסיסית (ציבורית) במחיר שווה לכל נפש. מעבר לכך - רכב פרטי נחשב מותרות, ועל כן המדינה אינה מתערבת. אגב, האם יש לך דוגמה למדינה בה יש פיקוח על מחירי הרכב הפרטי ותחזוקתו, חוץ ממחירי הדלק?.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אגב, האם יש לך דוגמה למדינה בה יש פיקוח על מחירי הרכב הפרטי ותחזוקתו, חוץ ממחירי הדלק?.

 

ישראל עד אמצע שנות ה-80.


×
×
  • תוכן חדש...