Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח Audi TTS


Fraysa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

נראה לי שכוונת המשורר היא לכך שפעולת מכירת הפוליסה אינה שונה בין רכבים בעלי ערך שונה.

 

ברור. מה שרציתי להדגיש הוא שמחיר העבודה הוא חלק שולי מעלות הפוליסה. הסיכון הוא המרכיב העיקרי בעלות. ככל שהרכב יקר יותר ונדיר יותר הסיכון לחברת הביטוח גדול יותר עד שבשלב מסויים זה פשוט לא כדאי לחברה.

  • אהבתי 1
  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, eladts כתב:

 

זהו, שלא. התשלום בפוליסה הוא בעיקר על הסיכון, לא על העבודה של הפקידים. ברכב יותר יקר הסיכון יותר גדול ולכן גם הפרמיה.

ברור, הכוונה שלי היא הייתה העבודה על התמחור של הפוליסה כדי שלדגם X יהיה בכלל מחיר. 

פורסם

אם כבר חזרנו לדון כאן, מעדכן שעדיין לא נמצא פתרון לצערי.

 

כל הסוכנים אליהם הופנתי ע״י אנשים רבים (כולל טובים כאן בפורום) בסוף מסתכלים

על אותה המערכת ומקבלים את אותן ההצעות, אין פה שום דבר חדש.

 

לצערי בזכות מדינת ישראל אצטרך לרדת מהחלום שלי.

תודה לכל המגובבים. 

/thread

  • מבאס 3

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 17 דקות, Fraysa כתב:

לצערי בזכות מדינת ישראל אצטרך לרדת מהחלום שלי.

 

אתה נובח על העץ הלא נכון.

 

נתחיל בכך שאף אחד לא חייב לך אודי TTS.

 

שנית - לרובינו יש חלומות. לא כולם מתגשמים. אתה צעיר, אז עוד יהיו הזדמנויות.

 

שלישית, בפעם ה-84,000 - מדינת ישראל לא קובעת את מחירי הביטוח . את המחיר קובעות חברות הביטוח לפי הערכת סיכון, אז תגיד תודה לכל הנהגים הצעירים עם הדגם הזה ודומיו שהכניסו מקדמי סיכון גבוהים לדגמים אלה.

  • רעיון גרוע 4
  • רעיון טוב! 4
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

או שהוא יחכה לזמן שהוא יהיה מספיק עשיר כדי לבטח ביטוח צד ג' וגניבה בלבד.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

אתה נובח על העץ הלא נכון.

 

נתחיל בכך שאף אחד לא חייב לך אודי TTS.

 

שנית - לרובינו יש חלומות. לא כולם מתגשמים. אתה צעיר, אז עוד יהיו הזדמנויות.

 

צעיר זה בן 18, אני כבר קרוב ל-30. אם בן אדם קרוב לגיל 30 (שׁזה בערך הגיל שאתה יכול להרשות לעצמך לרכוש

רכב ספורט לא פרקטי) שמשתכר מאוד יפה יחסית לבני גילו לא יכול להרשות לעצמו רכב כזה, אז מי כן? אני אמור לחכות

עד גיל 50 כדי לרכוש TTS, רכב ספורט מאוד בסיסי? תעשה לי טובה.

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

 

שלישית, בפעם ה-84,000 - מדינת ישראל לא קובעת את מחירי הביטוח . את המחיר קובעות חברות הביטוח לפי הערכת סיכון, אז תגיד תודה לכל הנהגים הצעירים עם הדגם הזה ודומיו שהכניסו מקדמי סיכון גבוהים לדגמים אלה.

 

שלישית, בפעם ה-84,000 - המדינה לא קובעת את המחירים, זה נכון, אבל המדינה לא יכולה לתת לכל חברה

לעשות בית ז***ת, כמו כל ההוכחות שהיו בעמודים האחרונים.

 

Just now, zvit כתב:

או שהוא יחכה לזמן שהוא יהיה מספיק עשיר כדי לבטח ביטוח צד ג' וגניבה בלבד.

 

זה מעשה ממש מטופש לדעתי, גם אם אתה עשיר ממש.

  • משעמם 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 1 דקה, Fraysa כתב:

 

צעיר זה בן 18, אני כבר קרוב ל-30. אם בן אדם קרוב לגיל 30 (שׁזה בערך הגיל שאתה יכול להרשות לעצמך לרכוש

רכב ספורט לא פרקטי) שמשתכר מאוד יפה יחסית לבני גילו לא יכול להרשות לעצמו רכב כזה, אז מי כן? אני אמור לחכות

עד גיל 50 כדי לרכוש TTS, רכב ספורט מאוד בסיסי? תעשה לי טובה.

 

 

שלישית, בפעם ה-84,000 - המדינה לא קובעת את המחירים, זה נכון, אבל המדינה לא יכולה לתת לכל חברה

לעשות בית ז***ת, כמו כל ההוכחות שהיו בעמודים האחרונים.

 

החלטה אם לבטח מישהו בביטוח מקיף או לא,

ובאיזה תעריף  היא החלטה עסקית הקשורה לניהול הסיכונים של החברה המבטחת. אתה יותר ממוזמן להתלונן למפקח על הביטוח, ולקבל את התייחסותו.

 

לפני 6 דקות, Fraysa כתב:

זה מעשה ממש מטופש לדעתי, גם אם אתה עשיר ממש.

 

יש לזה שם - קוראים לזה "ביטוח עצמי" כמו שעושות למשל כמעט כל חברות הליסינג וההשכרה בישראל, וגם לא מעט מהרוכשים מכוניות מ-א-ד יקרות, שתעריפי הביטוח שלהם מאד גבוהים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 20 דקות, Fraysa כתב:

 

צעיר זה בן 18, אני כבר קרוב ל-30. אם בן אדם קרוב לגיל 30 (שׁזה בערך הגיל שאתה יכול להרשות לעצמך לרכוש

רכב ספורט לא פרקטי) שמשתכר מאוד יפה יחסית לבני גילו לא יכול להרשות לעצמו רכב כזה, אז מי כן? אני אמור לחכות

עד גיל 50 כדי לרכוש TTS, רכב ספורט מאוד בסיסי? תעשה לי טובה.

"קרוב ל-30" זה לא "30 ומעלה". מה לעשות, הביטוח מחשב את הסיכונים לפי מדרגות. והמדרגה היא ביום הולדתך ה-30 (ותשמח שאתה לא בחלק ממדינות אירופה, כי שם "מעל 30" זה ביום ההולדת ה-31).

 

תשמע, אני לא אכנס לכיס שלך. רוב בני ה-30 שאני מכיר חולמים על משפחה, עבודה, ילדים ודירה. רכב החלומות הוא טויוטה קורולה יוצאת ליסינג עם שני מושבי בטיחות. זה כולל זוגות של שני "הייטקיסטים" שמשלמים מס שולי 48%. התגובות שלך כאן ילדותיות מאוד, אפס יכולת לדחית סיפוקים, ומציע לך לבדוק לא רק את החלומות העכשוויים אלא גם את הצרכים העתידיים.

לפני 20 דקות, Fraysa כתב:

 

זה מעשה ממש מטופש לדעתי, גם אם אתה עשיר ממש.

זה לא חכם ולא מטופש - זה מותאם אישית. כשאתה בעל בנק כנראה ש-2 מיליון ש"ח או אפילו אירו בשבילך זה כמו מסטיק בזוקה בשבילי. ובדרך כלל אנשים שיושבים על סכומים כאלה מבינים משהו בכספים.

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 8
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

תשמע, אני לא אכנס לכיס שלך. רוב בני ה-30 שאני מכיר חולמים על משפחה, עבודה, ילדים ודירה. רכב החלומות הוא טויוטה קורולה יוצאת ליסינג עם שני מושבי בטיחות. זה כולל זוגות של שני "הייטקיסטים" שמשלמים מס שולי 48%. התגובות שלך כאן ילדותיות מאוד, אפס יכולת לדחית סיפוקים, ומציע לך לבדוק לא רק את החלומות העכשוויים אלא גם את הצרכים העתידיים.

 

נער הייתי וגם זקנתי. יש לי ילדים מעל 30. כל אחד והחלומות שלו. הכרתי מאמן כושר שלכבוד יום הולדת ה-30 שלו קנה לעצמו פולקסווגן שירוקו חדשה לגמרי ב-100% מימון.

לא היתה לו משכורת גבוהה, וגם לא חלומות על התברגנות. הוא פשוט אמר שברור לו שאחרי שהוא יתברגן הוא לא יוכל להרשות לעצמו את זה.

 

נסע בה שנה וחצי, מכר אותה, החזיר את ההלוואה וקנה אאודי A3 בת עשר חזקה יותר מהשירוקו שהיתה לו. כל אחד וסדר העדיפויות שלו.

  • אהבתי 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

"קרוב ל-30" זה לא "30 ומעלה". מה לעשות, הביטוח מחשב את הסיכונים לפי מדרגות. והמדרגה היא ביום הולדתך ה-30 (ותשמח שאתה לא בחלק ממדינות אירופה, כי שם "מעל 30" זה ביום ההולדת ה-31).

 

תשמע, אני לא אכנס לכיס שלך. רוב בני ה-30 שאני מכיר חולמים על משפחה, עבודה, ילדים ודירה. רכב החלומות הוא טויוטה קורולה יוצאת ליסינג עם שני מושבי בטיחות. זה כולל זוגות של שני "הייטקיסטים" שמשלמים מס שולי 48%. התגובות שלך כאן ילדותיות מאוד, אפס יכולת לדחית סיפוקים, ומציע לך לבדוק לא רק את החלומות העכשוויים אלא גם את הצרכים העתידיים.

זה לא חכם ולא מטופש - זה מותאם אישית. כשאתה בעל בנק כנראה ש-2 מיליון ש"ח או אפילו אירו בשבילך זה כמו מסטיק בזוקה בשבילי. ובדרך כלל אנשים שיושבים על סכומים כאלה מבינים משהו בכספים.

 

אני לא מכיר את פותח הדיון כאן אישית וגם אותך לא, אבל נראה שאתה באופן עקבי מגיב לאנשים בצורה שלילית, לא יפה ואפילו יורד לפסים אישיים. זה שבשבילך טויוטה קורולה זה רכב החלומות זאת תעודת עניות בשבילך, לכל בן אדם מותר לחלום. אני חולם על NISSAN GTR יש לך בעיה עם זה? אתה כנראה תופתע לגלות שבמדינות רחוקות, אנשים נוהגים על NISSAN GTR ועל למבורגיני, בלי לשלם סכומי עתק - הם יכולים להרשות לעצמם לקחת הלוואה על רכב כזה, כי בית הם כבר הצליחו לקנות ללא משכנתא - וכן, הם בגיל של פותח הדיון, סביבות 30. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, Fraysa כתב:

 

צעיר זה בן 18, אני כבר קרוב ל-30. אם בן אדם קרוב לגיל 30 (שׁזה בערך הגיל שאתה יכול להרשות לעצמך לרכוש

רכב ספורט לא פרקטי) שמשתכר מאוד יפה יחסית לבני גילו לא יכול להרשות לעצמו רכב כזה, אז מי כן? אני אמור לחכות

עד גיל 50 כדי לרכוש TTS, רכב ספורט מאוד בסיסי? תעשה לי טובה.

 

 

שלישית, בפעם ה-84,000 - המדינה לא קובעת את המחירים, זה נכון, אבל המדינה לא יכולה לתת לכל חברה

לעשות בית ז***ת, כמו כל ההוכחות שהיו בעמודים האחרונים.

 

 

זה מעשה ממש מטופש לדעתי, גם אם אתה עשיר ממש.

אם במציאות האמיתית בשטח, ציבור בני ה 25-30 שמחזיקים אאודי TTS היו זולים לחברות הביטוח ברמה שאפשר להציע להם ביטוח במחיר 10,000 שקל לשנה ועדיין להרוויח יפה, לפחות חלק מחברות הביטוח היו מסתערות עליכם ולא מתעקשות על "מדרגת גיל עד גיל 30".

אבל כנראה שציבור בני ה 25-30 עוד לא הגיעו לדרגה המוצלחת הזאת.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

@Liran3331 אני מגיב בצורה שלילית כאשר הפוסטים מזמינים את זה.  מי שמתלונן שאינו יכול לרכוש רכב באמצעים שאין לו לא יזכה לרחמים.

 

נתחיל בזה שאת גיל 30 כבר שכחתי. והחלומות שלי ממש לא מוטוריים. איזה שייט לאנטארקטיקה מגרה אותי הרבה יותר מלמבורגיני שאם אשב בה לא אוכל לצאת, אבל זה כנראה כבר לא ייצא לפועל.

 

אתה עושה אידיאליזציה ממה שקורה מעבר לים. אם כל כך רבים מבני ה-30 יכלו לנהוג על GTR אחרי שהקימו משפחה ורכשו דירה כנראה שלא היינו רואים על הכביש אף 208 או פאביה, ולא היינו דנים כאן על הקוסמטיקה של רכבים בני 20 בצפון הרחוק. הזכרתי כאן לפני איזה 10 שנים, הבן הצעיר שלי היה בי"ב והיה לו חבר שנהג בקאמארו שאבא קנה לו. אבל אפילו בין תושבי דניה הוא היה חריג מאוד.

 

מכל מקום, פות"ש לא שם, כי אם הוא היה שם הוא לא היה מחפש TTS משומשת ולא מוטרד מביטוח ב-25,000 ש"ח בשנה. כנראה שאם הוא מוטרד אין לו האמצעים הדרושים לאחזקת הרכב. לפחות היה מספיק חכם לבדוק את הדברים מראש ולא לגלות אותם אחרי שביצע את העיסקה.

 

@zvit  זה שיש איזה צרצר שהצליח לעבור את החורף בשלום זו לא סטטיסטיקה. רוב האנשים הם נמלים וגם לא לכולם יש מספיק מזון. אנחנו רואים את זה יופי בשרשורים הכלכליים בעוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב, התגובה של @sperial מאוד הכעיסה אותי לכן לצערי לא אגיב לשאר האנשים.

אבקש מהמנהלים לסגור את השרשור. 

 

לפני 8 שעות, sperial כתב:

"קרוב ל-30" זה לא "30 ומעלה". מה לעשות, הביטוח מחשב את הסיכונים לפי מדרגות. והמדרגה היא ביום הולדתך ה-30 (ותשמח שאתה לא בחלק ממדינות אירופה, כי שם "מעל 30" זה ביום ההולדת ה-31).

 

תשמע, אני לא אכנס לכיס שלך. רוב בני ה-30 שאני מכיר חולמים על משפחה, עבודה, ילדים ודירה. רכב החלומות הוא טויוטה קורולה יוצאת ליסינג עם שני מושבי בטיחות. זה כולל זוגות של שני "הייטקיסטים" שמשלמים מס שולי 48%. התגובות שלך כאן ילדותיות מאוד, אפס יכולת לדחית סיפוקים, ומציע לך לבדוק לא רק את החלומות העכשוויים אלא גם את הצרכים העתידיים.

זה לא חכם ולא מטופש - זה מותאם אישית. כשאתה בעל בנק כנראה ש-2 מיליון ש"ח או אפילו אירו בשבילך זה כמו מסטיק בזוקה בשבילי. ובדרך כלל אנשים שיושבים על סכומים כאלה מבינים משהו בכספים.

 

מי אתה שתגדיר מה היכולות שלי לדחיית סיפוקים, על בסיס נושא שפתחתי שמתעסק

בייעוץ על ביטוח לרכב שאני רוצה לרכוש? זה שאתה בן 70 ומגובב פה להנאתך כי אין לך משהו יותר

טוב לעשות ממש לא נותן לך לגיטמיציה לתת את דעתך על מה שאנשים רוצים לעשות עם הכסף שלהם

או החיים שלהם ואילו רכבים הם רוצים לקנות.

 

מי אתה שתגיד לי לבדוק את הצרכים העתידיים שלי? אתה יודע מי אני, כמה אני מרוויח או לאיזו משפחה אני שייך?

אלוהים יודע איך עדיין לא חסמו לך את הגישה לפורום - אתה פשוט הורס כל פוסט שני פה בפורום!

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3

2016 BMW M235i.


×
×
  • תוכן חדש...