Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח Audi TTS


Fraysa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בניסיון לחשוב על רכב מקביל ששמר על רציפות קונספט לאורך זמן - מעניין איך נתוני מיאטה מאותן שנים? זה אפשרי?

 

על פניו נראה שה TT שורדת יפה. כנראה חברות הביטוח מתבססות על הסטוריית בעלים צעירים על הרכב הזה וכמובן כמות תביעות שהן לא רק טוטל לוסט.

פורסם (נערך)

תודה. אלוף!

נראה שאין פה הבדל תהומי *, ולכן:

 

מעניין מה עלות הביטוח למיאטה בת שנה-שנתיים-שלוש לבן 27. (מאמין שהמחירון שלה דומה למה שפות"ש שואף לרכוש)

מן הסתם TT באותו מחיר רכישה (ישנה יותר) אמורה לגלם מחיר חלקים יקרים יותר. הביטוח משקלל לא רק לאובדן מלא, אלא תוחלת עלויות חלקי חילוף.

 

*אולי יתרון קל למיאטה בגלל תקופה ארוכה יותר. אבל אז צריך לנטרל נתוני 4 השנים הראשונות.

וגם אולי יש משמעות לגיר. אבל אז נתוני המיאטה האוטומטית הם של קבוצה קטנה מדי שמתפזרת באופן שונה על פני השנים.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני שעה, מיץ פטל כתב:

מעניין מה עלות הביטוח למיאטה בת שנה-שנתיים-שלוש לבן 27. (מאמין שהמחירון שלה דומה למה שפות"ש שואף לרכוש)

מן הסתם TT באותו מחיר רכישה (ישנה יותר) אמורה לגלם מחיר חלקים יקרים יותר. הביטוח משקלל לא רק לאובדן מלא, אלא תוחלת עלויות חלקי חילוף.

 

כפי שציינתי לפני כן, הייתי מקבל את טיעון עלות חלקי החילוף אם הוא היה גורף. רק בשרשור הזה

הגיב בחור עם Audi S8 בשנתון זהה שהוא עצמו מבוטח ואני מאמין במחיר סביר. ברור לכולנו שתאונה

הכי קלה ברכב כזה יכולה להגיע ל-50,000 ש״ח במינימום בלי לדבר בכלל. כמו כן, אני אישית מכיר אנשים

שמבטחים רכבים הרבה יותר יקרים, והם גם לא רחוקים ממני בגיל, שעלות החלפים שלהם הרבה יותר גדולה.

ה-TT בנויה על פלטפורמת MQB, ואני אישית מגיע מהתחום ומכיר את עלות החלפים - היא לא שונה יותר מדי

מהגולף שאני מחזיק כרגע.

 

לגבי מיאטה - שאלה טובה. אני בטוח שהוא גם לא זול, כי זה נחשב ״רכב ספורט״, וזו מילה גסה בחברות הביטוח.

2016 BMW M235i.

פורסם

אני אפתיע אתכם  ואציין שלדעתי הסיבה ששרדו כ"כ הרבה כלים היא בגלל שהם לא מבוטים בביטוח מקיף. מחירי התיקונים דרך הביטוח מנופחים מאד וגרמים להשבתה של כלי רכב עם נזקים מינוריים יחסית שבאופן פרטי ניתן לתקן בזול.

 

נתקלתי במקרה של אודי S5 עם מכסה תא מטען מאלומיניום שלו תוקנה דרך הביטוח היו מחליפים את המכסה בעלות של 70000 ש"ח.

בפועל המכסה תוקן בעלות של אלפיים ש"ח.

  • מעניין 2
פורסם (נערך)
לפני שעה, Fraysa כתב:

 

כפי שציינתי לפני כן, הייתי מקבל את טיעון עלות חלקי החילוף אם הוא היה גורף. רק בשרשור הזה

הגיב בחור עם Audi S8 בשנתון זהה שהוא עצמו מבוטח ואני מאמין במחיר סביר. ברור לכולנו שתאונה

הכי קלה ברכב כזה יכולה להגיע ל-50,000 ש״ח במינימום בלי לדבר בכלל. כמו כן, אני אישית מכיר אנשים

שמבטחים רכבים הרבה יותר יקרים, והם גם לא רחוקים ממני בגיל, שעלות החלפים שלהם הרבה יותר גדולה.

ה-TT בנויה על פלטפורמת MQB, ואני אישית מגיע מהתחום ומכיר את עלות החלפים - היא לא שונה יותר מדי

מהגולף שאני מחזיק כרגע.

 

לגבי מיאטה - שאלה טובה. אני בטוח שהוא גם לא זול, כי זה נחשב ״רכב ספורט״, וזו מילה גסה בחברות הביטוח.

לא חושב שהפלטפורמה MQB רלוונטית.  בתאונות לא משביתות, מה שקובע הם דווקא חלקי פח/פנסים/פגושים שהם כן ייחודים לTT וכנראה מאוד יקרים.

 

שווה לבדוק מה הייתה הצעה לאותו רכב עם נהג בן 60 למשל.

 

ולגבי ה S8 - מה המחירון שלה לשנתון המדובר?  יש הבדל כאשר הנהג הראשי מעל גיל 40 ומוסיפים נהג משני צעיר לבין נהג עיקרי רק צעיר. בהחלט יתכן שמחירי פנסים של TT יקרים בהרבה משל ה S8 למשל.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 23 דקות, מיץ פטל כתב:

לא חושב שהפלטפורמה MQB רלוונטית.  בתאונות לא משביתות, מה שקובע הם דווקא חלקי פח/פנסים/פגושים שהם כן ייחודים לTT וכנראה מאוד יקרים.

 

שווה לבדוק מה הייתה הצעה לאותו רכב עם נהג בן 60 למשל.

 

הבחור שממנו אני רוכש את הרכב קיבל משלם 6,000 ש״ח. נכון, הוא לא בן 27 (מעל 40), אבל חלקי הפח פה הם עדיין יקרים מאוד.

האם הסיכון בין נהג בן 27 לבין נהג מעל גיל 40 כל כך גדול שההפרש הוא 35,000 ש״ח? לא יודע, נשמע לי קצת תלוש. גם ב-BMW M2 חלקי הפח

הם נורא יקרים, ושכן שלי שהוא סוכן ביטוח ב-AIG אמר לי שבגיל 27 אני יכול לבטח M2 בסדר גודל של 10,000 ש״ח. הוא טוען שה-TT ספציפית בעייתית,

ולא יודע להגיד למה.

 

לפני 23 דקות, מיץ פטל כתב:

 

ולגבי ה S8 - מה המחירון שלה לשנתון המדובר?  יש הבדל כאשר הנהג הראשי מעל גיל 40 ומוסיפים נהג משני צעיר לבין נהג עיקרי רק צעיר. בהחלט יתכן שמחירי פנסים של TT יקרים בהרבה משל ה S8 למשל.

 

 

ב-S8, כמו ב-TTS, יש פנסי לד מטריקס. ב-S8 הם יקרים יותר - מוזמן לבדוק.

ממה שאני יודע, מחיר הביטוח נקבע לפי הנהג הצעיר ביותר, אז לבטח על מישהו אחר לא יעזור.

2016 BMW M235i.

פורסם

יש כל מיני משחקים של "נהג עיקרי" ו"נהג משני" שיש חברות ביטוח משחקות בהם. לא אופתע אם במקרה של תביעה פתאום יתחילו למקור מי באמת הנהג העיקרי, למרות שמדובר בעניין שדי קשה להוכיח.

 

אתה כרגע במדרגה של 24-30, המדרגה הבאה תהיה כאשר תגיע לגיל 30. המדרגה הזו מחזיקה עד גיל 40 או 50.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, Fraysa כתב:

 

הבחור שממנו אני רוכש את הרכב קיבל משלם 6,000 ש״ח. נכון, הוא לא בן 27 (מעל 40), אבל חלקי הפח פה הם עדיין יקרים מאוד.

האם הסיכון בין נהג בן 27 לבין נהג מעל גיל 40 כל כך גדול שההפרש הוא 35,000 ש״ח? לא יודע, נשמע לי קצת תלוש. גם ב-BMW M2 חלקי הפח

הם נורא יקרים, ושכן שלי שהוא סוכן ביטוח ב-AIG אמר לי שבגיל 27 אני יכול לבטח M2 בסדר גודל של 10,000 ש״ח. הוא טוען שה-TT ספציפית בעייתית,

ולא יודע להגיד למה.

 

תעריף הביטוח המופרך הוא דרכם (העדינה) להגיד "אנחנו לא מעוניינים בך כמבוטח"

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 52 דקות, Fraysa כתב:

שבגיל 27 אני יכול לבטח M2 בסדר גודל של 10,000 ש״ח

תשקול את זה ברצינות.

אני יודע שלא ביקשת ייעוץ בבחירת סוג הרכב, אבל הייתי מעדיף בהרבה את הBMW גם אם שתיהן היו באותה עלות ביטוח.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אתה מתעקש לחזור לנקודה של שווי הרכב ועלות החלפים, אבל זה רק חלק מהפרמטרים

למשל, נכון שנהג אאודי ממוצע לרוב יסע מהר ומופרע יותר מנהג טויוטה ממוצע?

נכון שנהג שבחר לרכוש את הTTS ולא TT סביר להניח שהוא רוצה יותר לנצל את היכולות של האוטו?

נכון שנהג ממוצע בגיל 27 יסע מהר ומופרע יותר מנהג ממוצע בגיל 40?

אז ההנחות יסוד האלה מעלים את הסיכוי שלך לתבוע את הביטוח בעוד כמה אחוזים או עשרות אחוזים יותר מנהג מבוגר עם רכב בעל שווי מקביל ועלות חלפים דומה, ומכאן הפער.

דבר נוסף ברור - חברות הביטוח מעסיקות בעלי מקצוע שינתחו את נתוני הסיכון, ולא כל סוכן או מנהל סניף יכול להיכנס לאקסלים של משרד התחבורה ולהחליט שהוא מחשב באופן שונה ועצמאי את הסיכון.

עכשיו השאלה האם הם העריכו נכון את הסיכון במקרה במדובר, או שהם הפריזו מכל סיבה שהיא.

אם יש מקום לתלונה ולהתערבות הרגולטור - זה רק בנושא הזה, אולי למשל היה אפשר לחייב אותם לרענן את מסד הנתונים מידי שנה שנתיים ולא להישאר לפי קביעה שהיתה נכונה לפני עשור.

השאלה היא עד כמה נדרש מהרגולטור להתערב בשוק העסקי, עניין של השקפת עולם.

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)
לפני כשעה, chezik כתב:

אתה מתעקש לחזור לנקודה של שווי הרכב ועלות החלפים, אבל זה רק חלק מהפרמטרים

 

אני לא מתעקש על שום דבר. אני סך הכל מגיב למי שנותן את זה כטענה, וזה משהו שחוזר על עצמו כי אנשים קוראים רק את ההודעות האחרונות.

ברור לי שיש יותר מפרמטר אחד לחישוב סיכוני הביטוח, אתה לא מחדש לי כאן שום דבר.

 

לפני כשעה, chezik כתב:

למשל, נכון שנהג אאודי ממוצע לרוב יסע מהר ומופרע יותר מנהג טויוטה ממוצע?

נכון שנהג שבחר לרכוש את הTTS ולא TT סביר להניח שהוא רוצה יותר לנצל את היכולות של האוטו?

נכון שנהג ממוצע בגיל 27 יסע מהר ומופרע יותר מנהג ממוצע בגיל 40?

אז ההנחות יסוד האלה מעלים את הסיכוי שלך לתבוע את הביטוח בעוד כמה אחוזים או עשרות אחוזים יותר מנהג מבוגר עם רכב בעל שווי מקביל ועלות חלפים דומה, ומכאן הפער.

דבר נוסף ברור - חברות הביטוח מעסיקות בעלי מקצוע שינתחו את נתוני הסיכון, ולא כל סוכן או מנהל סניף יכול להיכנס לאקסלים של משרד התחבורה ולהחליט שהוא מחשב באופן שונה ועצמאי את הסיכון.

עכשיו השאלה האם הם העריכו נכון את הסיכון במקרה במדובר, או שהם הפריזו מכל סיבה שהיא.

אם יש מקום לתלונה ולהתערבות הרגולטור - זה רק בנושא הזה, אולי למשל היה אפשר לחייב אותם לרענן את מסד הנתונים מידי שנה שנתיים ולא להישאר לפי קביעה שהיתה נכונה לפני עשור.

השאלה היא עד כמה נדרש מהרגולטור להתערב בשוק העסקי, עניין של השקפת עולם.

 

כפי שציינתי מקודם, ממקור של יודעי דבר שעוסקים בתחום, ה-TT ספציפית (לא חשוב דגם) היא ״באג״ במערכת. למה? לא יודע. איך מתקנים? גם לא יודע.

מקבל את כל הטיעונים שלך, אבל עדיין, ההפרש פה הוא גדול מדי.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.


×
×
  • תוכן חדש...