Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח Audi TTS


Fraysa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהג הניסאן: מה אתה עושה סיפור? אפילו הפנס לא נשבר. אקח אותך למוסך שלי הוא עושה לך את זה יותר טוב מחדש!

  • מצחיק 4

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

מחיר רכב דומה ל TTS +-

הTTS מין הסתם נתפסת כמוחצנת וספורטיבית יותר (לא משנה מה האמת). כנראה יש גיבוי נוסף לכך בסטטיסטיקת תביעות.

בהצעה שהעלת יש נהג עקרי מבוגר, סביר שזה מפחית הערכת סיכון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 9 שעות, חולה רכב#1 כתב:

שלום, 

 

בנוגע ל S8. 

שנת 2015.

מחירון - 202,000₪ . 

ביטוח מעל גיל 40 -  12,500₪. 

בדקתי ביטוח כולל נהג צעיר, מגיל 16.9 זה 25,000₪. 

 

 

 

תודה על השיתוף.

 

הבחור שממנו אני מתעתד לרכוש את הרכב הוא גם מעל גיל 40 ומשלם 7,000 ש״ח על ה-TTS,

כך שה-25,000 ש״ח לכאורה אמורה להיות פחות (בהנחה שהם ביחס למחיר הרגיל). כמו כן,

אני מניח שאני בתור בן אדם בגיל 27 לא נכנס לקטגוריה של נהג צעיר, אז בכלל.

 

אם נהג צעיר משלם 25,000 על S8, למה אני צריך לשלם 40,000 ש״ח, כאשר מדובר ברכב במחירון

זהה, עם חלקים שעולים יותר ובל לא נשכח - נדירים הרבה יותר? ה-S8 מצוידת בטכנולוגיה הכי חדישה שיש.

2016 BMW M235i.

פורסם

"נהג צעיר" זה מונח של משרד התחבורה ונוגע לנושא הליווי.

 

"נהג חדש" בביטוח זה נהג עם רישיון פחות משנה (ולא שנתיים כמו בעניין רישיון הנהיגה).

 

בביטוח אין "נהג צעיר" אלא כמה קטגוריות גיל, שאותן כבר הזכרנו במעלה השרשור. נהג בן 40 נמצא 2 קטגוריות גיל מעליך (כלומר 2 קטגוריות תמחור פחות ממך).

 

עם זאת לחברת הביטוח יש נוסחאות אקטואריות, שהן סוד מסחרי, ואף אחד מחוץ לחברות לא אמור להכיר את הפרמטרים הנכנסים אליהן וכיצד הם משוקללים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, Fraysa כתב:

 

תודה על השיתוף.

 

הבחור שממנו אני מתעתד לרכוש את הרכב הוא גם מעל גיל 40 ומשלם 7,000 ש״ח על ה-TTS,

כך שה-25,000 ש״ח לכאורה אמורה להיות פחות (בהנחה שהם ביחס למחיר הרגיל). כמו כן,

אני מניח שאני בתור בן אדם בגיל 27 לא נכנס לקטגוריה של נהג צעיר, אז בכלל.

 

אם נהג צעיר משלם 25,000 על S8, למה אני צריך לשלם 40,000 ש״ח, כאשר מדובר ברכב במחירון

זהה, עם חלקים שעולים יותר ובל לא נשכח - נדירים הרבה יותר? ה-S8 מצוידת בטכנולוגיה הכי חדישה שיש.

 

יש לך אי הבנה בסיסית בנושא הזה של ביטוח. אין שום חובה חוקית מוסרית או אחרת על אף גוף לבטח את רכבך בביטוח מקיף.

 

החובה היחידה לבטח היא בבטוח חובה ע"י הפול בתעריף שנקבע ע"י משרד האוצר.

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

 

יש לך אי הבנה בסיסית בנושא הזה של ביטוח. אין שום חובה חוקית מוסרית או אחרת על אף גוף לבטח את רכבך בביטוח מקיף.

 

החובה היחידה לבטח היא בבטוח חובה ע"י הפול בתעריף שנקבע ע"י משרד האוצר.

 

לא לרגע אמרתי שיש חובה מוסרית או אחרת על גוף מסוים לבטח את רכבי. מאיפה הסקת את זה ממה שכתבתי? 

 

נראה שפספסת בדרך חמישה עמודים בה הגענו למסקנות שישנה בעיה עמוקה יותר.

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 23.8.2023 בשעה 14:02, chezik כתב:

אם יש מקום לתלונה ולהתערבות הרגולטור - זה רק בנושא הזה, אולי למשל היה אפשר לחייב אותם לרענן את מסד הנתונים מידי שנה שנתיים ולא להישאר לפי קביעה שהיתה נכונה לפני עשור.

פות”ש, זה ורק זה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 24.8.2023 בשעה 20:33, zvit כתב:

 

יש לך אי הבנה בסיסית בנושא הזה של ביטוח. אין שום חובה חוקית מוסרית או אחרת על אף גוף לבטח את רכבך בביטוח מקיף.

 

החובה היחידה לבטח היא בבטוח חובה ע"י הפול בתעריף שנקבע ע"י משרד האוצר.

לדעתי אתה טועה… החברות האלה קיבלו זכיון מהמדינה לבטח כלי רכב ולכן הם מחוייבות לבטח כל רכב אלא אם יש להן סיבה ממש טובה לא לבטח.. לא הגיוני ש7 חברות הביטוח לא יסכימו לבטח רכב ואז הוא ייסע ללא ביטוח. בעל הרכב שילם מיסים למדינה על הרכב הזה וזכותו לקבל אפשרות לביטוח

 

הרגולטור צריך להתערב פה 

פורסם
לפני שעה, חגאי א כתב:

החברות האלה קיבלו זכיון מהמדינה לבטח כלי רכב ולכן הם מחוייבות לבטח כל רכב

לדעתי אתה טועה...

מה זאת אומרת קיבלו זכיון? הם קיבלו אישור רגולוטרי לפעול בתחום, אבל לא זכו במכרז ממשלתי לספק שירות לאומה.

ואם יש לי מוסך ולא בא לי לטפל ברכבים צרפתיים, אז אני חייב כי קיבלתי רשיון מוסך מורשה ורשיון עסק?

  • אהבתי 1
פורסם

זה לא אותו הדבר,  ההתמחות שלהם היא ביטוח רכב ולהוציא רכבי אספנות או רכבים אקזוטיים, שגם להם יש פתרונות, העבודה זהה בין אם זה רכב בשווי של 50,000 שקל או 500,000 שקל. 

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, Supertigre כתב:

העבודה זהה בין אם זה רכב בשווי של 50,000 שקל או 500,000 שקל. 

 

זהו, שלא. התשלום בפוליסה הוא בעיקר על הסיכון, לא על העבודה של הפקידים. ברכב יותר יקר הסיכון יותר גדול ולכן גם הפרמיה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

@חגאי א יש לך כמה אי הבנות:

 

1. אין לחברות האלה זכיון, יש להן רישיון, יחי ההבדל הקטן.

2. החברות לא חייבות לבטח אף אחד. מה שכן - אם הן מסכימות לבטח חלה עליהן רגולציה כבדה לגבי מכירת הביטוח וגם מימוש הזכויות שרכש הקונה.

3. החברות רשאיות לתמחר את הפוליסה לפי שיקוליהן. מבחינה זו אינן שונות מהירקן בשוק.

 

@eladts נראה לי שכוונת המשורר היא לכך שפעולת מכירת הפוליסה אינה שונה בין רכבים בעלי ערך שונה. כנראה נכון כל עוד אין בעסקה איזה ייחוד, כגון הערכת ערך וסיכון לרכב שאינו כתוב בספר (של לוי יצחק).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...