Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח Audi TTS


Fraysa

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, sperial כתב:

אין בעיה. תחיל כאן משטר קומוניסטי שבו המדינה קובעת הכל, כול מחיר הביטוח. אתה מבין ששם בכלל לא תוכל לקנות את מושא חלומותיך (אם בגלל רגולציה ואם בגלל המחיר יחסית להכנסתך), כך שלא תהיה בעיה של מחיר הביטוח.

 

אם אתה רוצה מדינה עם כלכלה ליברלית תצטרך לסבול דברים מסויימים, כי, כנראה שחברת הביטוח חישבה ומצאה שלבטח רכב "ספורטיבי" מהווה עבורה סיכון גבוה ודרכה לומר לך זאת היא המחיר. בסופו של דבר חברת הביטוח אמורה להיות רווחית, ולצורך זה היא תרצה למכור פוליסות. אבל אם הנוסחה שלפיה היא מחשבת את הסיכון מראה שצירוף מסויים של רכב ובעלים מהווה סיכון גבוה היא תחשב את המחיר בהתאם.

 

או שתעבור למדינה אחרת שבה הרכב ואחזקתו זולים. אני מבטיח לך שגם בה תמצא סיבות לקטר.

 

@harhanegev אחת הדרכים להסתכל על מהותו של ביטוח היא שצרכנים רבים יחלקו ביניהם את הסיכונים. אבל, כמובן, כל אחד יתרום לפי הסיכון שהוא מביא אתו, וזה כולל את ערך הרכוש ואת הסיכון שיאבד. אתה יכול לראות את מי ששילם פרמיה ולא תבע את הביטוח כמסבסד של מישהו אחר, אבל, כמובן, בשנה הבאה זה עלול להיות בכיוון ההפוך. לכן אין לראות זאת כסבסוד.

 

 

 

הייתי שמח לעבור למדינה אחרת ואני כנראה אעשה זאת בשנים הבאות, אבל בנתיים, אחרי שביקרתי בכמה וכמה מדינות וכרגע אני חי כאן, לא הגיוני שרכב שהוא לא יונדאי I20 שנת 2013 או קיה פיקנטו, יהיו רק חברה אחת או 2 שיסכימו לבטח את הרכב שלך, ואז אתה בבעיה כמו של פותח הדיון פה. לי אמנם העלו את הביטוח "רק" באיזה 2000 שקל למרות שהרכב שלי התיישן והמחירון שלו ירד, ולי אין שום תביעות או תאונות או שלילות. אבל אתה כמו הבחור השני שהגיב לי מוזמנים לחשוב שהכל דבש פה ולכתוב כל מני שטויות על נוסחאות לחישוב סיכון כזה או אחר.

עריכה אחרונה על ידי Liran3331
  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למדתי משהו חדש.

קניתי רכב שיובא ביבוא אישי.

לא ניתן לבטח אותו בביטוח מקיף ללא הערכת שמאי פרטנית.

נניח שצריך, מילא, יש כמה הבדלים מינוריים במפרט בין היבוא סדיר ליבוא אישי. 

אבל למה ניתן להביא שמאות רק משמאי אחד? מאדון לוי יצחק? ועוד צריך לנסוע עם הרכב למשרד שלו בתל אביב.

אף שמאי לא יכול להתחרות איתו אז הוא יכול לקבוע איזה מחיר שהוא רוצה על ה"עבודה".

פה אני חושב שיש מקום להתערבות רגולטור.

 

אפילו כשלוקחים משכנתא מגישים לך רשימה סגורה של שמאים, גם לא ברור באיזו זכות, אבל לפחות יש יותר מאחד.

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תספר על מה התביעה, כדי שיהיה אפשר להבין.

חברות הביטוח נתונות לרגולציה קפדנית מאוד, כי הן מגלגלות סכומי עתק. ביטוח הרכב זה פינאטס, תחשוב במונחים של פנסיה, שזו העסקה הגדולה ביותר בחיים של מרביתנו.

אבל מה שאתם רוצים כאן היה התערבות במחירים. כאילו שביטוח של אודי TT זה מוצר יסוד כמו לחם אחיד. רבותי, תתחילו לחיות לפי היכולת שלכם.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, sperial כתב:

רבותי, תתחילו לחיות לפי היכולת שלכם.

לגזור ולשמור 🙃

  • רעיון טוב! 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אוקיי, הגננת שולה שוב באה לעשות סדר.

נא לא להיכנס לבנאדם לכיסים.

נא לא להפוך כל שרשור לבכי ונהי על כמה חרא פה.

מפה רק תגובות לעצם השרשור.

 

פות"ש, את מנורה של דלק מוטורס בדקת?

עוד לפני גיל 40 נתנו לי מקיף ב-10500 לרכב של מעל 300 אלף.

שתי סוכנויות אחרות היו על 15-17.

 

לפני 1 דקה, itaysamurai כתב:

 

 

 

  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, sperial כתב:

בוא תספר על מה התביעה, כדי שיהיה אפשר להבין.

 

בגדול, לפני כשנה חברות הביטוח החליטו לקזז את תגמולי הביטוח למבוטחים אשר בוחרים לתקן את רכבם במוסך לבחירתם

בטענה שאם המוסך היה רוכש את החלפים דרך הביטוח, הרי שזה היה יוצא זול יותר, לכן הם מקזזים את ההפרש. עכשיו זה ברור לכולם

שמוסך הוא עסק פרטי למטרות רווח לכל דבר, אז מן הסתם שהחלקים שהוא קונה יהיו יקרים יותר מאשר אם אני הייתי קונה אותם, וברור לכולם

שהחלפים שאקבל אם יקנו דרך הביטוח יהיו באיכות ירודה יותר (לא מקוריים, רחמנא ליצלן סיניים) ובנראות פחות טובה במטרה לחסוך.

 

כרגע הרגולטור טרם קיבל החלטה בנושא האם מותר לחברות הביטוח לקזז את הכספים, אבל הן עדיין עושות זאת. רק כאשר לקוחות מתעמתים

איתם ומאיימים עליהם שידווחו עליהם לרשות שוק ההון והביטוח, רק אז הן מחזירות את כל הכסף. במקרה שלי הם קיזזו סכום מאוד יפה, ומכיוון

שטרם התקבלה החלטה אצל הרגולטור ויש אף פסק דין בנושא, החלטתי להגיש נגדם כתב תביעה.

 

לפני 21 שעות, sperial כתב:

חברות הביטוח נתונות לרגולציה קפדנית מאוד, כי הן מגלגלות סכומי עתק. ביטוח הרכב זה פינאטס, תחשוב במונחים של פנסיה, שזו העסקה הגדולה ביותר בחיים של מרביתנו.

אבל מה שאתם רוצים כאן היה התערבות במחירים. כאילו שביטוח של אודי TT זה מוצר יסוד כמו לחם אחיד. רבותי, תתחילו לחיות לפי היכולת שלכם.

 

ממש לא מבקשים התערבות במחיר, מבקשים רגולציה. כאשר אני אדם פרטי שחי במדינה שבה שולטות מספר מאוד מצומצם של חברות ביטוח

(שרובן לרוב תחת קורת גג אחת) ואין תחרות בשוק, והן עושות מה שהן רוצות (מתמחרות 7K לבן אדם אחד, ו-40K לבן אדם אחר) אז יש פה בעיה.

 וזה לא רק ה-TT, אני אישית וגם אנשים שאני מכיר חווינו הבדלים הזויים.

 

לפני 20 שעות, itaysamurai כתב:

פות"ש, את מנורה של דלק מוטורס בדקת?

עוד לפני גיל 40 נתנו לי מקיף ב-10500 לרכב של מעל 300 אלף.

שתי סוכנויות אחרות היו על 15-17.

 

בדקתי, מנורה טוענים שלא מבטחים את הרכב הזה. לדעתי מה שקורה זה שכשאני מדבר איתם אז הנציג רואה על המסך

במערכת "רכב בעייתי, נא פנה למנהל", מה שבגדול אומר שצריך איזה מנהל שידבר עם אקטואטור כדי לתמחר ספציפית את הרכב הזה

משום שהוא "מיוחד" ולא קורולה. כנראה הם לא רוצים להתעסק עם זה, אז הם מעדיפים להגיד "לא מוכנים לבטח".

 

אני עדיין בוחר שלא לוותר, מי שיכול לסייע בנושא - אשמח. אני בטוח שאני לא הבן 27 הראשון שרוצה לבטח רכב "ספורט" (מחירון 190K, אבל מי סופר)

ולא מתכוון לשלם 40,000 ש"ח בשנה רק כי XXX (לא נכנס למדינה/פוליטיקה).

  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שמופיע מחיר ביטוח ל"רכב ספורט" זה לא אומר שניתן לבטח אותו. יש חברות שהרכב פשוט יהיה נעול לביטוח. יש חברות שפשוט לא רוצות את הסיכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, topop כתב:

ניסית בווישור? 

הכנסתי פרטים של אאודי TT 2016 נהג בן 27 עם 10 שנים ותק ויצא בערך 25 אש"ח. אולי פספסתי משהו, אבל שווה לנסות.

 

אני מנסה לבטח TTS, לא TT. השוני בניהם קיצוני מאוד, ובכל מקרה, 25,000 ש"ח ל-TT רגילה זה שוד לאור יום (מאזדה 3 עולה יותר).

ווישור רושמים שלא ניתן להמשיך את התהליך ברגע ששמים את מספר הרכב.

 

לפני 27 דקות, הרקוליטו כתב:

זה שמופיע מחיר ביטוח ל"רכב ספורט" זה לא אומר שניתן לבטח אותו. יש חברות שהרכב פשוט יהיה נעול לביטוח. יש חברות שפשוט לא רוצות את הסיכון.

 

תמיד אפשר לבטח. ה-TT ספציפית "נעולה" ברוב המערכות משום שזה רכב שמצריך אישור מיוחד או הערכה מחודשת של האקטואטור. הם מעדיפים "כסף מהיר"

לבטח קורולות מאשר לקבל אישור לעשות זאת, אין קשר לסיכון אלא לרצון. אם זה היה קשור לסיכון, הן לא היו מבטחות רכבים הרבה יותר יקרים (ראה דוגמאות עמוד קודם).

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד שאנחנו לא מסכימים בעניין.

fk8 נעולה לביטוח בחברות הביטוח הישירות ובביטוח חקלאי.

תמיד אפשר לפנות למפקח של הביטוח ולנהל מלחמות.

אני מניח שעם הנחישות שלך בסוף תשיג את מבוקשך.

מהניסיון שלי, סוכן ביטוח שעובד עם כלל החברות ישיג לך את המיטב שניתן במצב הנוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא סבור כי חברות הביטוח צדיקות, אבל התחרות עובדת פה יופי. 

נניח שאתה חברת ביטוח, אתה לא נותן הצעה לפי מה שנדמה לך, אלא לפי הניסיון. לדוגמא (סכימתי, כמובן):

אדון אבי, בן 27, מבקש הצעה לביטוח TT. מהניסיון שלך TT עם נהג בן 27 מגיש תביעת ביטוח אחת ל3 שנים בעלות ממוצעת של 75 אלף ש"ח. דהיינו יש לו סיכוי של 33% לתביעה של 75 אלף בשנה הקרובה = 25 אלף שהוא צריך לשים בצד.

+ ביטוח חובה + רווח כלשהו לחברת הביטוח והופ הגענו ל-40 אלף.

לעומת ירון, בן 27, המבטח טסלה 2023 מודל 3, יקרה יותר ועם יותר כ"ס. אבל, מה לעשות, הסטטיסטיקה מורה על פחות תאונות, משמעותית.

עד כאן הרעיון. אתה חברת הביטוח. למה לך לסבסד ביטוח לאבי? יתכבד אבי וירכוש מראש רכב שאיננו סדין אדום לביטוח. ומה אתה רוצה מהמדינה, שתסבסד לך ביטוח? או שתאלץ את חב' הביטוח להפעיל סבסוד צולב שיעלה לכולנו את המקיף ב 200 ש"ח?

לא יודע איך זה באירופה אבל מרגיש לי כאילו רכבי הספורט שמה לא מלקקים דבש בביטוח, או שהסטטיסטיקה שונה.

באסה. גם אני רכשתי פעם סאאב 9-5 קבריולט למרות האזהרות של כל מי ששאלתי. ונדפקתי בעלויות תיקונים וזמינות חלפים. לא ציפיתי מהמדינה או מאיגוד המוסכים לארגן לי תיקון במחיר של מיצובישי.... 

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 4

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, הרקוליטו כתב:

בוא נגיד שאנחנו לא מסכימים בעניין.

fk8 נעולה לביטוח בחברות הביטוח הישירות ובביטוח חקלאי.

תמיד אפשר לפנות למפקח של הביטוח ולנהל מלחמות.

אני מניח שעם הנחישות שלך בסוף תשיג את מבוקשך.

מהניסיון שלי, סוכן ביטוח שעובד עם כלל החברות ישיג לך את המיטב שניתן במצב הנוכחי.

 

גם ה-TT "נעולה" בביטוח הישיר. ובכל זאת, חלק מהאנשים הצליחו לבטח אותה. כשהתקשרתי לאחת החברות לבטח בביטוח ישיר (לא החברה), נאמר לי על ה-TTS

שהיא נעולה ולא מבטחים את הרכב הזה כלל. כאשר אמרתי לו שהבן אדם שממנו אני רוכש את הרכב מבוטח אצלם ועוד חידש לפני מספר חודשים בודדים, הוא אמר שיחזור

אליי ולאחר כשעה צלצל ואמר שהם מצטערים והם כן מבטחים את הרכב הזה.

 

איך אתה מסביר את זה? אשמח להסבר הגיוני, כי אני לא מוצא כזה. אני בטוח שגם עם FK8 המצב זהה. אני בטוח שרוב ה-FK8 שמסתובבות בכבישי ישראל מבוטחות ובמחירים סבירים.

 

לפני 31 דקות, tinoki כתב:

אני לא סבור כי חברות הביטוח צדיקות, אבל התחרות עובדת פה יופי. 

נניח שאתה חברת ביטוח, אתה לא נותן הצעה לפי מה שנדמה לך, אלא לפי הניסיון. לדוגמא (סכימתי, כמובן):

אדון אבי, בן 27, מבקש הצעה לביטוח TT. מהניסיון שלך TT עם נהג בן 27 מגיש תביעת ביטוח אחת ל3 שנים בעלות ממוצעת של 75 אלף ש"ח. דהיינו יש לו סיכוי של 33% לתביעה של 75 אלף בשנה הקרובה = 25 אלף שהוא צריך לשים בצד.

+ ביטוח חובה + רווח כלשהו לחברת הביטוח והופ הגענו ל-40 אלף.

לעומת ירון, בן 27, המבטח טסלה 2023 מודל 3, יקרה יותר ועם יותר כ"ס. אבל, מה לעשות, הסטטיסטיקה מורה על פחות תאונות, משמעותית.

עד כאן הרעיון. אתה חברת הביטוח. למה לך לסבסד ביטוח לאבי? יתכבד אבי וירכוש מראש רכב שאיננו סדין אדום לביטוח. ומה אתה רוצה מהמדינה, שתסבסד לך ביטוח? או שתאלץ את חב' הביטוח להפעיל סבסוד צולב שיעלה לכולנו את המקיף ב 200 ש"ח?

לא יודע איך זה באירופה אבל מרגיש לי כאילו רכבי הספורט שמה לא מלקקים דבש בביטוח, או שהסטטיסטיקה שונה.

באסה. גם אני רכשתי פעם סאאב 9-5 קבריולט למרות האזהרות של כל מי ששאלתי. ונדפקתי בעלויות תיקונים וזמינות חלפים. לא ציפיתי מהמדינה או מאיגוד המוסכים לארגן לי תיקון במחיר של מיצובישי.... 

 

טיעון הוגן לגמרי, רק שזה לא כך בפועל. מכוניות בעלות זהה, עם חלפים בעלות זהה, כן מבוטחות ועוד במחיר סביר. כפי שציינתי במשך 4 עמודים, ה-TT ספיציפית בעייתית. למה? לא יודע,

כי חכמולוג אחד סימן משהו במערכת שלהם לפני כמה שנים.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצדיק אותם, אבל הTT דור ראשון בשנות ה90 היתה ידועה עוד בחו"ל כרכב לא יציב בעליל ומועד לתאונות. בדומה למרצדס A קלאס הראשונה עם הכשלון הידוע במבחן האייל.

הסיפור נפתר עם התקנת הESP (שאז עדיין היתה תוספת תשלום יקרה במכוניות שהיתה זמינה בכלל). מאז עברנו גם כבר כמה דורות של TT.

מכיוון שאתה "רק" בן 27, אני מעריך שאתה לא זוכר את הסיפור הזה. ייתכן שמאז הTT מסומנת.

יש איזכור לסיפור בויקיפדיה:

Early TT models received press coverage following a series of high-speed accidents and the related fatalities which occurred at speeds in excess of 112 mph (180 km/h) during abrupt lane changes or sharp turns. Both the coupé and roadster variants were recalled in late 1999/early 2000, to improve predictability of the car's handling at very high speeds.[14] Audi's Electronic Stability Programme (ESP) or Anti Slip Regulation (ASR) and rear spoiler were added, along with modifications to the suspension system. All changes were incorporated into subsequent production.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הסיפור היטב, למרות מרום גילי.

עובדת בונוס: ה-TT דור ראשון ללא הספוילר נחשבות נדירות יותר ונמכרות ביותר כסף.

 

לא חשוב שיש קשר. ה-TT MK3 מבוססת על פלטפורמת MQB (משותפת עם האאודי A3, סקודה אוקטביה וכיו"ב). הרבה מאוד מהחלקים משותפים לרכב הזה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...