Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טריוס 98 המלצות על שיפורים.


Tapian

פוסטים מומלצים

בימים אלו אני מסיים יישור קו על טריוס 98. הרכב סטוק לגמרי. זהו רכב השטח הראשון שלי והוא מיועד לשבילים וטיפה מעבר. עד עכשיו ניכר שהרכב עונה על הדרישות שלי לגמריי, אבל לא יצא לי לבחון אותו במקומות מאתגרים שאני רוצה שתהיה לי האפשרות כן לעשות זאת במידה וארצה. ההגיון שלי אומר מיגון וצימיגים קודם כל. אם כן:

 

א'- מאיפה כדאי לרכוש מיגון באיזור הצפון?

ב'- אילו צמיגים ממולצים בהתחשב שהנסיעה היא 90 אחוז שטח ושבילים (השאר אלוהכבישים שמובילים אליהם)

ג'- האם כדאי להגביה? אם כן, מה מומלץ (וחוקי)

ד'- ראיתי שבהרבה מודעות מציינים שיש ברכב מערכת כריזה. למה זה משמש?

 

אגב, עוד המלצות ועצות על דברים שלא ציינתי יתקבלו בתודה!

IMG20230526175528~2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אסייג שאני לא מכיר את הטריוס, היה לי סמוראי. 

מסכים שקודם כל צמיגים, השאלה אם יש בכלל צמיגי MT במידה הזו (פעם היו של nankang)/ אם כן לאור אופי הנסועה שלך אז בהחלט הייתי ממליץ. אם לא, אז AT מינימום וזה יש. אני אישית ממש אוהב צמיגי שטח הם נותנים הרבה ביטחון.

שנית מיגון נסה להשיג משומש. גם חדש לא בשמיים, 2,600 לסט מלא וההתקנה פשוטה וזולה.

הגבהה אני לא יודע כמה עולה, יש קיטים 2 אינץ', רכב קטן כזה מועד לשפ"צים אז הגבהה במתינות. רכב ישן כמו שלך ממילא הלכו הבולמים אא"כ כבר החליפו בדרך (האמת מניח שכן), ורכב ישן עם בולמים חדשים מרגיש כאילו קנית רכב חדש. 

השיפור העיקרי הוא בעצמך וללמוד לאט לאט את הרכב יש יופי בלטייל עם רכב אלמנטרי שאתה נוהג ולא האלקטרוניקה.

 

אבל לאט לאט עם ההוצאות כי אם ידבק לך בחיידק מהר מאוד תרצה להחליף את הרכב (למשל לג'ימני). אין לך הילוך כוח (ה-L זה הילוך ראשון), שמעתי על אנשים שהרכיבו נעילות אבל לי נראה מגיוני יותר לעלות ליגה במצב כזה. 

כריזה זה למוביל שיירה או מכוון מתוך הרכב, או רכב ששימש סיורי בטיחות של מפעלים וכדומה. חסר שימוש ל-95%, וממילא עדיף להשתמש בקשר כשנוסעים בשיירה.

תתחדש וסע בדרכים משובשות. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • אהבתי 1

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

אין לרכב הזה הגבהות או צמיגי שטח, אני בספק אם תצליח למצוא 50/50

הרכב הזה לא בנוי לשטח אלא רק לכביש

לא יוצר מיגון לרכב הזה ואתה צריך ללכת לחנויות לשיפור רכבי שטח שיכינו לך מיגון ספציפי לרכבך

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם וגם. שמתי כרגע צמיגי שטח M/T (מה שמכנים בארץ 100%) ומיגון. בלבטים כרגע לגבי הגבהה, הרכב מאד צר וקצר וחמגיע לזווית גילגול בקלות רבה.  ובתאחלס מעולם לא נתקלתי בבעיה של גובה.

אגב, שמעתי ופגשתי הרבה אנשים שאומרים שהרכב הזה לא בנוי לשטח והוא רכב עירוני בלבד. המכנה המשותף של כל אלו זה שהם מעולם לא נהגו באחד וכנראה ג לא ישבו באחד אפילו. ראיתי סירטונים שרציף בקבוצות פייסבוק, של שהרכב הזה עושה כל מני דרכים ומעלה משהו (שכחתי את שמו) שהם הרבה יותר ממה שאני רוצה לעשות. אם כבר בעיר, הנהיגה בו מעיקה. רועש, לא חסכוני. לא סוחב וכאמור מתגלגל לצד בכל פנייה (ויש לי שני קרוסאוברים עירוניים ליום יום, אז אני רגיל לזווית גילגל יחסית)

עריכה אחרונה על ידי Tapian
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 25.8.2023 בשעה 22:38, Tapian כתב:

שמעתי ופגשתי הרבה אנשים שאומרים שהרכב הזה לא בנוי לשטח והוא רכב עירוני בלבד

זה אכן לא נכון. הרכב יכול לעבור את רוב מסלולי הטיולים הרגילים בארץ, אתגרי עבירות תחסוך לו גם אם יעבור יצא מהשטח

על גרר. 

אכן לא הייתי מגביה אבל גם ג'ימני לא הייתי מגביה והרבה כן. אם כן אז מאוד במתינות.

בתאריך 22.8.2023 בשעה 19:04, Dani.berkowich כתב:

אין לרכב הזה הגבהות או צמיגי שטח, אני בספק אם תצליח למצוא 50/50

הרכב הזה לא בנוי לשטח אלא רק לכביש

למה לכתוב בלי ידע ? כאמור יש ויש. השאלה אם כדאי להשקיע ברכב שמגיעים מאוד מהר למגבלות שלו זו שאלה אחרת (אני לא הייתי עושה זאת), אבל בא לו. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
בתאריך 5.9.2023 בשעה 19:18, Jack457 כתב:

זה אכן לא נכון. הרכב יכול לעבור את רוב מסלולי הטיולים הרגילים בארץ, אתגרי עבירות תחסוך לו גם אם יעבור יצא מהשטח

על גרר. 

אכן לא הייתי מגביה אבל גם ג'ימני לא הייתי מגביה והרבה כן. אם כן אז מאוד במתינות.

למה לכתוב בלי ידע ? כאמור יש ויש. השאלה אם כדאי להשקיע ברכב שמגיעים מאוד מהר למגבלות שלו זו שאלה אחרת (אני לא הייתי עושה זאת), אבל בא לו. 

היה לי כזה שנה

אתה לא יכול להשוות בין ג'ימיני לבין טריוס

ג'ימיני בנוי על שילדת סולם עם 2 סרנים חיים

טריוס בנוי על שלדת מונוקוק עם 0 סרנים חיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...