Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לתת לכם המלצה חמה 🔥, על דניאל מסאונד קלאב.
קניתי לאחרונה רכב חשמלי של סקודה ממיטב כספי, ורציתי לשדרג את הסאונד קצת , אחרי שהלכתי למקום מוכר מהמרכז ששמעתי עליהם המון המלצות עשיתי התקנה עם ציוד שהם המליצו והכל.

בסיום ההתקנה הייתי מאוכזב מהסאונד שהתקבל, הרגיש סתם חזק, בלי הפרדה ועומק ובעיקר לא מה שחיפשתי. 
אז שוב חיפשתי ובמקרה דרך הפייסבוק והמלצות הגעתי לדניאל. 
הייתי קצת יותר סקפטי אבל מהרגע הראשון, הבנתי שדניאל מקצוען, שאוהב סאונד, ומבין בזה בצורה טובה ומעמיקה. 

נרגעתי, נתתי לו לטפל לי ברכב, והתוצאה סאונד מעולה! עם אותו הציוד כמעט, הוספנו DSG, מגבר נוסף, וטוויטרים והמהפך היה מדהים! 

היום אני נהנה לשבת ברכב ולשמוע מוזיקה אין מה להגיד, הבן אדם מקצוען. 
הוא היום מקבל באיזור כרמיאל אבל זה שווה את הנסיעה. 

מוזמנים לדבר איתו 0536221240 לא תתחרטו.

20230514_190211116_iOS.jpg

20230513_121807945_iOS.jpg

20230512_143841823_iOS.jpg

20230513_125722235_iOS.jpg

20230512_105457721_iOS.jpg

  • אהבתי 2
פורסם

לא הייתי נוכח תקופה מסויימת ולא יכלתי להגיב כאן. 

 

קודם כל לפותח השרשור - בעלי הרכב. 

תתחדש! תהנה! זה השדרוג הכי טוב בעיני לרכב - זה השיפור רכב הכי פרקטי ומועיל במדינת פקקים. 

 

הציוד - נהדר.

טוויטר רחב פס של מוראל מהסדרות הביתיות. 

מידבאסים וסאב חביבים מאוד של הרץ ממה שזכור לי. 

הגברה ממש טובה מבית אודיסון ופיניקס גולד.

DSP של מותג בלתי מתפשר - אודיו קונטרול. 

וכוונים שבוצעו ע"י דניאל - שמכיר את מלאכת הכוונים היטב כבר. 

וגם עד כמה שזכור לי יש בידוד אקוסטי בדלתות.

 

ההתקנה - הטוב

 

התקנה אסטתית ונאה לעין, מסודרת, פרקטית.

שימוש בהדפסות תלת מימד. 

סידור חוטים יציב ובטוח.

 

ההתקנה - הרג'קטים 

 

וכאן אלו הם הדברים שמבדלים התקנה ממש יפה - מהתקנה "רהוטה" 

 

שימוש באותם צבעים לסמן קטביות חשמלית בכבלי הכוח - אין כאן משמעות בטיחוטית לפעולת המערכת אבל זה לא תקין. חוטי כוח צריכים להיות בסימון הצבעים הנכון להם או לפחות סימון בצבעים שונים. 

 

לרוב אדום\שחור 

אפשר ללכת בגישה הביתית חום\כחול 

או כל שילוב צבעים אחר העיקר שיהיה ניתן להבדיל בין החוטים בכדי למנוע טעויות עתידיות מצערות. 

 

במקרים רבים - בעלי רכבים לא בהכרח חוזרים לאותו בעל מקצוע (עוברים מיקום מגורים, בעל עסק חדש שהומלץ להם וכך הלאה).

במקרים רבים - בעלי הרכב נכנסים לתחום לאט לאט כאנשי DIY ואת שאר השדרוגים כבר מבצעים בעצמם. 

 

במקרה של טעות - האצבע המאשימה עלולה להיות מופנית כלפיך (דניאל) וזו הסיבה שאני כל הזמן חוזר על המנטרה הזו. 

 

מפצלים זהים למינוס ופלוס 

 

רצוי שהמפצלים יהיו שונים בכדי שגם יהיה ניתן לדעת איזה מפצל אחרי על קטביות חיובית ואיזה על השלילית.

במפצל הפלוס (מי מהם שזה לא יהיה) אני לא רואה פיצול עם פיוזים - בטיחותי - ממליץ לשפר. 

 

המרחק בין המפצלים - גדול יחסית וניתן היה לקצר ביותר מחצי אף שני שליש במידה והמפצלים היו ממוקמים חצי מטר ימינה. 

 

המרחק בכבל הראשי לפיוז הראשי - 30 ס"מ ומטה וזה נראה לעין קצת יותר - בטיחותי במידה ונכון - ממליץ לשפר. 

 

מעבר לכך - דגשים 

 

לוודא שנעלי הכבל של המצברים מחוזקות. 

לוודא שחיווט הכוח בתא המנוע מהודק היטב ולא בעל חופשים ואינו מסוגל להחתך ע"י חלקים נעים כלשהם. 

לוודא שהסוגרים של החיווט בבית הפיוז מחוזקים היטב. 

לוודא שיש ברכב מטף. 

 

 

ולהנות! סה"כ התקנה יפה עם מעט מאוד דגשים לשיפור. 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...