Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קולר בעייתי ברכב פולסווגן פולו


Izikn9
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי 

ברשותי פולסווגן פולו 2009 מנוע 1400 אוטומט 

בשנה האחרונה החלפתי כבר 3 קולרים 

כל מוסך שטיפל מאשים חלקים זולים 

אבל בפעם האחרונה לפני 3 חודשים אני דאגתי לקנות חלק מקורי 

זה קרה שנדלקה לי נורה של מים באוטו ושפתחתי את מכסה המים למלאות שמתי לב לטחינה במיכל עיבוי 

בדקתי גם את השמן מנוע ואין סימנים למים

אז הבעיה היא לא בראש מנוע  

החליפו לי קולר והסתדר הבעיה אבל זה כבר פעם שלישית שזה קורה בתקופה של שנה 

הרכב אצלי כבר 12 שנים ומעולם לא היתה בעיה בקולר מוזר לי העניין שהקולר הולך כל פעם

לדעתי יש סיבה אחרת שגורמת לקולר להתקלקל

מידי פעם אני שומע בזמן שאני לוחץ על הברקס (זה קורה אחת לנסיעה) כמו נקישה כזאת לדעתי זה מה שגורם לקולר ללכת

כל המכונאים שהלכתי אליהם אומרים קולר מחליפים הבעיה נפתרת וחוזרת על עצמה כל 3-4 חודשים

יש לכם רעיונות שאני יבקש שיבדקו שאני מכניס את האוטו למוסך  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפי מה אתה קובע שהלך הקולר כל פעם? 

נקישה בבלימה יכולה להיות בוקסה של משולש, אין קשר לדעתי. 

לא כתבת מאיפה אתה בארץ, אבל המוסך לוואגיות זה רון אוחנה בתל אביב.

בתאריך 11.4.2023 בשעה 17:00, Izikn9 כתב:

והסתדר הבעיה

מה הבעיה שהסתדרה?

עם גולף ידנית שנת 1995 לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה את הקשר בין הקולר לבלימה, אלא אם כן משהו נוגע בו פיזית שלא אמור?

 

ולפי מה אתה אומר שהקולר שמן הולך? כי אם לוקח לזה שבוע שבועיים לחזור למצב של טחינה זה לא אומר שהקולר החזיק שבוע זה כנראה אומר שההתערבבות מאוד איטית אבל קוראת ממקום אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי 

אני מירושלים 

לגבי הנקישה עדיין לא מובן לי מה גורם לזה 

משולשים החלפתי לפני שבועיים כולל דרמים תפוחים וברקסים

בכל מקרה ביום חמישי החליפו קולר של הגיר

עשו שטיפה יסודית בדקתי במשך כמה ימים והמים היו נקיים

אתמול שמעתי נקישה 

והיום למרבה הצער עוד פעם טחינה במכל עיבוי 

אני רק יציין שהמנוע נבדק היטב והבעיה היא לא מישם 

גם הצבע של הטחינה נוטה לאדום כמו השמן גיר 

המנוע לא מתחמם ואין אויר במערכת 

לצערי אני עובד עצות אני לא יודע כבר מה לעשות 

להחליף אותו כרגע זה לא אופציה(הרכב) 

מעצבן אותי שהוצאתי למלעלה מ6 אלף שקל 

על 3 קולרים חדשים 

ואין מענה 3 מכונאים מתעקשים שאין שום דבר שיכול לגרום לקולר להתקלקל ככה 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.4.2023 בשעה 19:37, Izikn9 כתב:

הצבע של הטחינה נוטה לאדום כמו השמן גיר 

באיזה נוזל קירור אתה משתמש? זה שמומלץ על ידי היצרן (הסדרות של G13) גם אדום או גוון דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...