Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

פות"ש, רק בכדי לוודא: יש לאחד מהם מגבלה גופנית (צליעה, קביים וכדו')? לא מעניין האם יש תג נכה או לא ועל שם מי הוא.

כמו שבירו אמר, תזמין אותם יפה בטלפון או פנים אל פנים לרדת ולדון ברוח נוחה במקום. אם אין שם בעל מגבלה, הם כנראה לא יודעים באמת לחנות והייתי שמח להעביר להם שיעור נהיגה בתור מורה בדימוס. בחנייה בנסיעה לאחור קשה לפספס ולחנות צמוד לאחד הקווים, המראות עוזרות יופי למי שמעוניין להסתייע בהן.

ייתכן גם כי כל הפעמים בהן הם חנו בצמוד אליך היו משום שהשכן הבא נצמד אליהם.

בכל אופן, מצידך הפתרון של העמודים הוא נוח, זול ופשוט ואין סיבה סתם לוותר עליה, גם אחרי שתדברו יפה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חושב שעשית משהו לא בסדר.

התקנת את העמודים על הקו, אין הפרעה לדלתות של הרכב, עשית את זה בתיאום עם וועד הבית. 

הם יכולים לקחת שיעורי נהיגה ולהתאמן על חנייה.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

"אדם בונה ביתו מחומר ולבנים/

ובינתיים יש צרות עם השכנים /

וזוהי רק ההתחלה ללה לה ללה "

(מאחל לך שזה כבר לקראת הסוף 

רק לנחם שלכל אחד יש את השכן הגברתן האלים הטיפש שלא מתחשב 

וגם להורים שלנו היה ....ולא מתנו מזה זה חלק מחווית הילדות שלנו)

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם

לא הבנתי, הם בעצם טוענים שהם יודעים לחנות רק עקום ועל הקו ועוד הם מתלוננים ששמת עמודים?

שילכו לחפש, אם וועד הבית אישר[מאמין שהוא יודע מה חוקי ומה לא]הם יכולים ללכת לחפש.

פתאום יש להם בעיה של נכות אחרי ששמת עמודים?

מעניין.

פורסם
לפני 56 דקות, arturkopit כתב:

מאמין שהוא יודע מה חוקי ומה לא

אין שום סיבה להאמין כך. כמות השטויות ששמעתי חברי ועד בית אומרים לאורך השנים... 

הם לא בקיאים יותר מכל אחד אחר בחוק, לפעמים הם טורחים לברר לפני שהם עונים, אבל ממש לא תמיד.

 

פורסם

התקנת את העמודים האלא באישור הועד ולא על דעת עצמך, אין להם שום קייס נגדך בלעדית וכל תביעה תכלול גם את ועד הבית, איך שלא תסתכל על זה יש לך את הגב של הועד.

 

עשית מעל מעבר, אל תתקפל, אולי סוף סוף הם ילמדו לחנות, יש אנשים שלומדים רק בדרך הקשה.

פורסם

אישור הועד אינו ערובה לדבר.

הועד לא יכול למשל, לאשר לדייר לעשות משהו לא חוקי בשטח משותף, כזה שמונע שימוש סביר מדייר אחר באותו שטח. למשל, הוא לא יכול לאשר לדייר להציב מחסן בשטח משותף, או סל למשחקי כדורסל שמהווה מטרד לדיירים אחרים. ואנחנו כלל לא יודעים אם הקו נחשב לשטח משותף או שטח פרטי של שני בעלי החניה שווה בשווה.

 

עדיף לנסות לפתור את הבעיה בהדברות כמו שפות״ש עושה.

אם זה ידרדר לענין משפטי, היות ולא ברור מה מעמד הקו המפריד, אין לדעת איך זה יגמר. 

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

אנחנו כלל לא יודעים אם הקו נחשב לשטח משותף או שטח פרטי של שני בעלי החניה שווה בשווה.

מוכן להמר שהקו מחולק חצי בחצי: אין "פס הפרדה" בין חניות בתשריט הבית המשותף (לפחות לא באלו שאני ראיתי), אלא יש גבול, קו שמפריד בין החניות, קו בלי עובי משמעותי. לפס ההפרדה יש עובי (נגיד 10 ס"מ) והוא משורטט על הגבול בין החניות כך שתאורטית הוא חצי מצד אחד של הגבול וחצי מהצד השני.

  • אהבתי 1
פורסם

הפתרון האלים- פסיב אגרסיב, מונח בחניה שלך בצמוד מאוד לקו (הפנימי) יעברו הקו - זבש״ם .  יש כאלה צרים יותר. 😜

image.png.06d708c227ed7bb730f0c72cd6713f47.png

https://srafim.co.il/product/מפריד-נתיב-קצר/

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, Fazer כתב:

מוכן להמר שהקו מחולק חצי בחצי

זה גם ההימור שלי, וזה מצב טוב יותר לפות"ש, כי אז הזזה של העמודים לחלק שלו פותרת את הענין החוקי. 

פורסם

יש חוברת תכנון חנייה, זה לא נכון להגיד עד הקו שלי. בתכנון חנייה לוקחים בחשבון רדיוס סיבוב, פתיחת דלתות וכדומה שבמהלכם פולשים לתא השכן.

פורסם

העמוד הקרוב ממקום די פנימה, אין סיבה שיפריע לרדיוס הסיבוב, ורוב הסיכויים שהשפעתו על פות"ש דומה.

ולגבי פתיחת דלתות, זה הרי חלק מהבעיה. זה בסדר לפתוח דלת בעדינות עד לרכב השכן, אבל אתה לא יכול להשאיר פגיעות על רכב השכן, להתעלם מבקשותיו ואז להתלונן שהוא מנסה להגן על רכושו

פורסם

image.png.15ebc79cbdc5e519b9c27c932dff763d.png

השרשרת (פלסטיק או מכוסה פלטיק) נועדה למנוע פגיעה בדלת.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...