Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנהג ( אבא שלי ) בן 54 עם רשיון מעל ל 30 שנים כרגע ללא העדר תביעות מכיוון שהוא נסע על הרכב של השותף שלו ב3 שנים האחרונות.

לפניי שהוא שילם את מלואו הסכום על הרכב הוא קיבל כמה הצעות וזה לא היה יותר מ 10 אלף ש"ח.

לאחר קבלת מספר רכב הוא חייג שוב למספר סוכנים לקבל הצעה עדכנית והופתע מהמחיר ההזוי שהם הציעו - 30 אלף ש"ח למקיף+חובה

בדילמה כרגע מה לעשות..זה לא ריאלי לשלם סכום כזה על ביטוח.

פניקס לפי הבנתי לא מבטחים ללא העדר תביעות.

זה או לבטל עסקה או להעביר את הבעלות על מישהו שיש לו עבר בטיחותי  ואז הרכב יהיה "יד 2" ת מה עושים ? :( 

אשמח לעזרה\ יעוץ

 

 

 

  • מבאס 2
פורסם (נערך)

נסה ביטוח ישיר/9 מיליון. אמא שלי עם עבר ביטוחי זוועתי, זו החברה היחידה שקיבלה בה הצעה נורמלית. חברות אחרות או סירבו או נתנו מחירים לא ריאליים.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם
Just now, Sparrow420 כתב:

מה זה "הרכב של השותף שלו"?, יכול להיות שאפשר להחשיב את התקופה עם אישור מהגורמים המתאימים

רשיון הרכב היה רשום על השותף 

לפני 7 דקות, Uri-G כתב:

נסה ביטוח ישיר/9 מיליון. אמא שלי עם עבר ביטוחי זוועתי, זו החברה היחידה שקיבלה בה הצעה נורמלית. חברות אחרות או סירבו או נתנו מחירים לא ריאליים.

אוקיי ,אבדוק את זה 

פורסם

לא הבנתי מה זאת אומרת לבטל עסקה או להעביר למישהו שיש לו עבר ביטוחי 

למיטב ידיעתי מה שחשוב זה הנהג העיקרי, הוא בעל הפוליסה, לאו דווקא בעל הרכב ולא חייב להיות קשר בין השתיים.

  • אהבתי 1
פורסם

תפנה במייל לטסלה, הם עובדים עם סוכן, יש מצב שיעזרו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 6 דקות, shellcase כתב:

תפנה במייל לטסלה, הם עובדים עם סוכן, יש מצב שיעזרו.

רעיון לא רע ,אנסה!

פורסם
לפני שעתיים, Pichie כתב:

רשיון הרכב היה רשום על השותף 

אוקיי ,אבדוק את זה 

שותף... רכב חברה?

בזמנו היה לי רכב מהחברה, הבאתי אישור מסמנכ"ל החברה, על רכב צמוד שהיה לי.

בחברת ביטוח קבלו זאת והחשיבו כהעדר תביעות.

פורסם

חברת הפניקס פועלים מול טסלה ישירות ומציעים מחירים שווים

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

עושה ביטוח על מישהו שיש העדר תביעות ועושה לכל נהג מגיל מסוים.

לא מבין למה חייב להיות על שמו?.

אגב בהצעת מחיר כאשר עשיתי את אשתי נהגת עיקרית למרות שגיל שלה וותק נהיגה קטן יותר יצא זול יותר באיזה 300ש"ח אבל זה היה שנה שעברה.

השנה ביטוחים עלו בעשרות אחוזים

עריכה אחרונה על ידי Johnik
פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

שותף... רכב חברה?

בזמנו היה לי רכב מהחברה, הבאתי אישור מסמנכ"ל החברה, על רכב צמוד שהיה לי.

בחברת ביטוח קבלו זאת והחשיבו כהעדר תביעות.

יש לו שותף לעסק 

הרכב רשום על השותף 

פורסם
לפני 45 דקות, Johnik כתב:

עושה ביטוח על מישהו שיש העדר תביעות ועושה לכל נהג מגיל מסוים.

לא מבין למה חייב להיות על שמו?.

 

בדיוק

גם אני לא הכרתי את הטריק הזה,בטח ובטח שסוכן אישי לא יגלה לך על זה (יעדיף שתקנה את הפוליסה הכי יקרה שיש)

לי יש עבר מעט בעייתי :P,אשתי נקייה כשלג,ביטחתי עם ההעדר תביעות שלה והפוליסה על שמי,המחיר צנח יפה מהסוכן הקודם.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
לפני שעה, Johnik כתב:

עושה ביטוח על מישהו שיש העדר תביעות ועושה לכל נהג מגיל מסוים.

לא מבין למה חייב להיות על שמו?.

 

כי מה שאתה מתאר זו הונאת ביטוח. את חברות הביטוח לא עשו באצבע ואם תהיה תביעה משמעותית זו תהיה עילה להתנערות מהפוליסה.

 

לפני כשעה, ezuf כתב:

 

גם אני לא הכרתי את הטריק הזה,בטח ובטח שסוכן אישי לא יגלה לך על זה

 

גם הפקיד בבנק לא יגלה לך את הטריק שאם תבוא עם אקדח לסניף הם יתנו לך את כל הכסף שבקופה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
פורסם

זאת ממש לא הונאה.

זה כמו תכנון מס. מסריח אבל חוקי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...