Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הם מדברים על מטבעות ומים שנשפכו, זה רק מתא הנוסעים.

לא מאמין שהם לא מצליחים לאבחן את הרכב.

 

להבנתי מדברי המוסך שאתה מזין אותנו, חלק מספר 1 בתמונה אצלך תקול

מחירו נכון להיום במוסך (לפני הנחה) - כ-4,700 ש"ח.

מק"ט - 9814628080

 

לא מאמין שאין כאלה להשיג מפירוק. תגיד למוסך שהחלקים האלו מורכבים גם ב-2008 עם 6 הילוכים (עד 2019 לזכרוני)

image.png.71290cac1aceeed13dd88e051d5e7f58.png

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה סתם ממשיך לטחון מים.

כמו שאמרו לך,סיים את ההרפתקאה עם המוסך הזה (הלא מקצועי) וגרור את הרכב למוסך שידע לאבחן את התקלה כמו שהמליצו לך אין ספור פעמים (גבע בת״א).

 

פורסם

זה מוסך מורשה של פיג'ו בירושלים

 

הראשון לא היה תור עד לעוד שבועיים

הראשון אמרו שהכל תקין

 

ובנוכחי איבחנו בעיה בלוח הפיקוד

 

מתעקשים על כניסת מים - לדעתי אין סיכוי הכל הרי מכוסה במארז השחור

מטבעות אולי נפלו

 

לדבריו התקשר לכל הפירוקיות וקשה למצוא חלק מתאים תקין

הגיעו אליו 2 תיבות שנמצאו לא תקינות

 

תודה

פורסם

אתה סתם שורף כסף וזמן.

בעיות בתיבות האלו הן מאוד נדירות, לא שומעים על דברים כאלו בכלל והמוסך אומר שהרכיב לך תיבה שהסתברה גם שלא תקינה ועכשיו אבחן עוד 2 שהסתברו כלא תקינות??

אם אתה רוצה תשאיר את הרכב במוסך ההוא לנצח שיחליף לך גם 1000 תיבות, אין לו מושג מה הוא עושה והוא סתם משחק בניחושים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 23.2.2023 בשעה 11:10, יוסי אבג כתב:

זה מוסך מורשה של פיג'ו בירושלים

 

הראשון לא היה תור עד לעוד שבועיים

הראשון אמרו שהכל תקין

 

ובנוכחי איבחנו בעיה בלוח הפיקוד

 

מתעקשים על כניסת מים - לדעתי אין סיכוי הכל הרי מכוסה במארז השחור

מטבעות אולי נפלו

 

לדבריו התקשר לכל הפירוקיות וקשה למצוא חלק מתאים תקין

הגיעו אליו 2 תיבות שנמצאו לא תקינות

 

תודה


היי יש לך עדכונים לגבי המשך הסיפור?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום, יש לי את אותו רכב עם אותה הבעיה. האם נמצא לבעיה פתרון?

כרגע במוסך רוצים להחליף מחשב גיר בעלות של 10,000 ש"ח

מה אתם ממליצים?

פורסם

לחפש במקום אחר אולי יהיה יותר זול.

קיבלת הצעת מחיר כתובה? אם כן, שלח לי בפרטי, אולי אוכל לעזור לך

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

המוסך לא נתן הצעה כתובה רק אמר שמחשב גיר חדש יעלה 10000 ואולי ניתן למצא משומש אבל צריך לחפש...בקיצור תשובה לא ממש ברורה (וזה מוסך מורשה של פז'ו במפרץ חיפה).

כרגע בקשתי שלא יזמין אלא נסתפק בעדכון תוכנה של המחשב ואולי זה יפתור את הבעיה.

העניין הוא שאחרי שקראתי את מה שכתוב כאן זו בדיוק אותה תקלה עליה כתב יוסי כאן הבעיה שהוא לא אומר מה היה בסוף ....

נראה לי כי שני המוסכים בהם הייתי (מוסך ראשון לא מורשה ,הציע כי הבעיה מתיבת ההילוכים)  לא באמת יודעים מה הבעיה .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...