Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם מקבלים סמארפונים מאוד ספיציפיים.

מה לגבי סמארפונים פחות מוכרים? או ישנים מאוד? יש איפה למחזר או לזרוק לפח? חבל

 

פורסם

לא יודע אם יש את זה איפה שאתה גר, אבל יש פחים למחזור פסולת אלקטרונית.

לפני 3 שעות, ntd כתב:

יש את אלה-  חברת סטארטאפ למיחזור פלאפונים:

 

http://www.mobile2go.co.il

זה לא חדש.

 

אני זוכר עוד לפני איזה 10 שנים הייתה איזושהי חברה שקנתה טלפונים ישנים ושלחה אותם לאפריקה או משהו.

לפני 6 דקות, arik100 כתב:

הם מקבלים סמארפונים מאוד ספיציפיים

אה, "מחזור" 🤣

 

יעני ישמחו לקבל ממך אייפון 14 או גלקסי S22, לתת לך חצי מחיר עליו, ואז למכור אותו במחיר המלא בשוק.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי דרך נחמדה למחזר אותם. אפלקציית שעון דיגטלי על כל המסך ואפשר להניח בכל מקום שיש שקע חשמל זמין.

יתרון נוסף- אם מחברים לוופי כל השעונים בבית מסונכרנים על השניה וגם לא צריך להתעסק איתם במעבר משעון חורף-קיץ ולהפך.

הפיתרון הזה עובד אצלי כבר איזה 7 שנים ובנתיים עובד בכלל לא רע מול האפשרות השניה של לזרוק את המכשיר לפח.

  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)

ואתה מחזיק אותם מחוברים לשקע כל הזמן? איך הבטריה שורדת את זה בלי להתנפח?

לעניין השאלה המקורית, כמובן שמפרסם אותם בשירשור המסירה או אלטזאכן 😉

עריכה אחרונה על ידי ArikB
פורסם (נערך)

מחוברים קבוע. מה מצב הסוללות? אין לי מושג. אבל מבחוץ לא רואים שום דפורמציה על גוף המכשיר אז אני מניח שהם לא נפוחות. מה גם, שבהפסקות חשמל המכשירים דולקים שעה + עד שנגמרת הסוללה.

וסתם בשביל לסבר את האוזן, אחד ה"שעונים" הותיקים אצלי זה גלקסי S1 עם סוללה מקורית.

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever
  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
לפני 51 דקות, Muzic4Ever כתב:

יש לי דרך נחמדה למחזר אותם. אפלקציית שעון דיגטלי על כל המסך ואפשר להניח בכל מקום שיש שקע חשמל זמין.

יתרון נוסף- אם מחברים לוופי כל השעונים בבית מסונכרנים על השניה וגם לא צריך להתעסק איתם במעבר משעון חורף-קיץ ולהפך.

הפיתרון הזה עובד אצלי כבר איזה 7 שנים ובנתיים עובד בכלל לא רע מול האפשרות השניה של לזרוק את המכשיר לפח.

נשמע כמו בית של דמות מ"אלים אמריקאיים" או "מר רובוט".

אני רק מדמיין עשרות טלפונים זרוקים בכל פינה בבית ומראים את השעה בעיצובים שונים.

כאילו האל כרונוס, אבל בתקציב נמוך.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...