Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, המצליח כתב:

היי מרק 

המקט שנתת זה למעשה כולל המנעול ולכן יקר.

 

המק"ט שרשמתי לך הוא של המיקרוסוויץ' הכולל גם את הקונקטור בלבד.

את המנעול ניתן לרכוש בנפרד והמק"ט שלו 3B0823509S.

נכון, המחיר של המיקרוסוויץ' גבוה בהרבה מהמנעול.

https://parts.audiusa.com/p/Audi__/LATCH/67807865/3B0823509S.html

 

לפני 13 דקות, המצליח כתב:

חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי בעלי אקספרס רק את הפלג שאני צריך  בעלות של 9 שח כולל משלוח הזמנתי וכאשר יגיע אלחים לחוטים ואז ישאר אורגינל בעלות נמוכה.

 

אתה בטוח שהקונקטור שמצאת בעלי אקספרס מתאים ? 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 13 דקות, מרק10 כתב:

 

המק"ט שרשמתי לך הוא של המיקרוסוויץ' הכולל גם את הקונקטור בלבד.

את המנעול ניתן לרכוש בנפרד והמק"ט שלו 3B0823509S.

נכון, המחיר של המיקרוסוויץ' גבוה בהרבה מהמנעול.

https://parts.audiusa.com/p/Audi__/LATCH/67807865/3B0823509S.html

 

 

אתה בטוח שהקונקטור שמצאת בעלי אקספרס מתאים ? 

כן זה הקונקטור אחד לאחד כולל המידות 

×
×
  • תוכן חדש...